-Φόβος-

62 9 0
                                    


Δεν το πιστεύω ότι ήμουν τόσο χαζή.

Τι πιστεύεις πως είμαστε; αυτή η ερώτηση που του είχα κάνει πρέπει να ήταν μια από τις πιο ηλίθιες ερωτήσεις που είχα κάνει ποτέ στην ζωή μου.

Με τον Έρο είχαμε απλώς πηδηχτεί και εγώ ΕΠΡΕΠΕ να τον ρωτήσω κάτι τόσο ανόητο ; Μα τι θα μου απάνταγε τέλος πάντων;

Όλες αυτές οι σκέψεις πραγματικά ξεκίνησαν να με νευριάζουν.

«Ααα» φώναξα δυνατά και έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι.

« Σιένα ;» φώναξε η Ροουζ από το σαλόνι και ανέβηκε πάνω να με βρει ενώ εγώ απλώς καθόμουν στο πάτωμα και κοίταζα την πόρτα.

« Σιένα παιδί μου, τι φάση ;» είπε και ήρθε να καθίσει δίπλα μου.

« Η φίλη σου είναι ηλίθια» είπα και την κοίταζα
« Γύρισα και ρώτησα τον Έρο τι είμαστε» και έθαψα τα χέρια μου στις παλάμες μου.

« Τι εννοείς τον ρώτησες τι είστε ;» είπε και γύρισα να την κοιτάξω σαν χάνος.

« Μαλάκα Σιένα...» είπε μόλις κατάλαβε.

« Ναι ναι το ξέρω ήταν χαζό. Καλά και εγώ τι σκέφτομαι ότι αφού πηδηχτώ με κάποιον ο άλλος θα με ερωτευτεί παράφορα;» είπα και την κοίταξα.

« Καλά θα σου έλεγα τι θα ερωτευτεί αλλά τέλος πάντων. Θεωρώ πως ήρθε η ώρα να ηρεμήσεις και απλώς να απολαύσεις αυτό που γίνεται. Φυσικά δεν λέω. σίγουρα μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι  καλύτερο, ποτέ δεν ξέρεις.» είπε και με ακούμπησε στον ώμο.

« Ναι έχεις δίκιο.» απάντησα και σηκώθηκα.

Έτσι αποδέχτηκα ότι ήταν απόλυτα λογικό να μην μου λέει και την αλήθεια γενικά.

Δεν έπρεπε να γνωρίζω το δουλειά κάνει και αν όντως γνώριζε τον Χάντερ. Απλώς θα απολάμβανα όλο αυτό που είχαμε.

Σηκώθηκα και έδωσα το χέρι μου στην Ρόουζ που ήταν από δίπλα για να σηκωθεί και τότε χτύπησε το κουδούνι.

« Ο Χάντερ πρέπει να είναι αυτός» είπε η Ροουζ και με κοίταξε.

«ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ » είπα και την κοίταξα «Μου οφείλεις εξηγήσεις. Πολλές εξηγήσεις» και με αυτό με κοίταξε με ένα μικρό χαμόγελο μετάνοιας.

« Ναι έχεις απόλυτο δίκιο. Να ο Χάντερ-» και τότε ξαναχτύπησε το κουδούνι.

«Καλά καλά πήγαινε τώρα. Αλλά πρέπει να μου πείς. Επίσης τέλος με τον Μιγκέλ» ρώτησα και την είδα να πνίγει ένα γέλιο σαν να είπα ότι πιο χαζό υπήρχε.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΈρεβοςWhere stories live. Discover now