Σεξ.
Μεθυσμένο σεξ.
Σεξ με τον Έρο.
Ήταν τα μόνα τρία πράγματα που έρχονταν στο μυαλό μου όταν άκουγα το όνομά του και τώρα έπρεπε να πάω ΚΑΙ στο γραφείο του.
Αναστέναξα και κοίταξα το μεγάλο γκρι κτήριο που βρισκόταν μπροστά μου.
Ήταν όπως κάθε μεγάλη επιχείρηση.
Πολυτελές, καθαρό και γεμάτο κόσμο να τρέχει πανικόβλητος από τη μία άκρη στην άλλη.
Δυστυχώς, δεν μπορούσα να δω ούτε έναν άνθρωπο ήρεμο. Όλοι οι υπάλληλοι είχαν κάτι να κάνουν και να προλάβουν τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες που είχαν αναλαβει. Ακόμη και αν αυτό ήταν να φάνε το φαγητό τους και να ξαναεπιστρέψουν στη δουλεία.
Κινήθηκα αργά προς το γραφείο πληροφοριών και ενημέρωσης και βρέθηκα αντιμέτωπη με μια καστανομάλλα κοπέλα με καστανά μάτια.
Στο σακάκι της είχε μια μικρή σκουρόχρωμη ταμπελίτσα που έλεγε το όνομα Κλερ με χρυσά γράμματα.
Όταν επιτέλους κατάλαβε την παρουσία μου γύρισε να με κοιτάξει απορημένη. Δεν άργησα να της απαντήσω.
"Γεια σας! Ήρθα για ένα ραντεβού που έχω με τον Κύριο Έρο Γουίλιαμς." Είπα και εκείνη με κοίταξε λίγο ξαφνιασμένη.
Η αλήθεια ήταν πως είχα ντυθεί κατευθείαν για τη δουλεία. Δεν είχα φορέσει κάποιο σακάκι για να έρθω, αλλά από την άλλη τι να έκανα;
Είχα έρθει μόνο και μόνο να πάρω κάποια χαρτιά και να τα πάω στην δουλεία κατευθείαν.
Αφού μίλησε χαμηλόφωνα στο τηλέφωνο με ρώτησε το όνομά μου.
"Σιένα Ρίντ" είπα σχεδον μηχανικά.
Χωρίς καν να με κοιτάξει είπε γρήγορα το όνομά μου στο τηλέφωνο. Αφού τελείωσε μου είπε να ανέβω πάνω, στο δεύτερο όροφο και από εκεί θα με φώναζαν.
Πήγα στο ασανσέρ και πάτησα το δεύτερο κουμπί περιμένοντας ανυπόμονα να ανέβω πάνω για να τελειώνω με αυτή την υπόθεση.
Αφού έφτασα, ήμουν αρκετά τυχερή ώστε να δω τον Έρο... Εχμ... Κύριο Έρο να βγαίνει από το γραφείο του και να μου κάνει νόημα να περάσω.
Η εικόνα που έβλεπα μπροστά μου ήταν σίγουρα πολύ πιο διαφορετική απο την τελευταία φόρα που τον είχα δει.
Ιδρωμένο, να αναστενάζει και να με κοιτάει γεμάτος πειρασμό.
Εδώ ήταν το μέρος του. Το βασίλειό του.
YOU ARE READING
Έρεβος
Romance" Εισαι δικιά μου!" είπε και με φίλησε στον λαιμό καθώς με έφερνε όλο και πιο κοντά στο στήθος του. " Κάνεις δεν μπορεί να σε αγγίξει ούτε να σε κοιτάξει όπως εγώ. Κατάλαβες ;" " Μάλιστα " είπα ξεπνοα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη. " Καλό κο...