Ερος
" Θέλω έναν καφέ σκέτο και σε παρακαλώ να κάνεις γρήγορα γιατί έχω μια συνάντηση" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Κοίταξα την οθόνη του υπολογιστή και ταυτόχρονα έλεγχα και κάποια έγγραφα.
Ο Ρόμπερτ Χένρικσον ήταν ένας από τους πιο πλούσιους και πολύ φημισμένους επιχειρηματίες της πόλης. Είχε ασχοληθεί με τον τομέα της οικονομίας για πολλά χρόνια.
Έτσι, μετά από τόσο κόπο κατάφερα να τον φέρω στην επιχείρησή μου.
Σήμερα χρειαζόμουν όσο πιο πολλούς επενδυτές γινόταν. Με αυτό τον τρόπο η δουλειά μου θα απέδιδε καλύτερα.
Ξαφνικά άκουσα τον χτύπο της πόρτας και είπα στη γραμματέα να περάσει.
Άνοιξε την πόρτα ήσυχα και χωρίς να πει κάτι ακούμπησε προσεχτικά τον καφέ στο γραφείο μου.
" Θέλετε τίποτα άλλο Κύριε Γουίλιαμς;" ρώτησε ήσυχα σχεδόν, σαν να φοβόταν να αρθρώσει λέξη.
" Όχι, μπορείς να φύγεις Κλερ. Σ' ευχαριστώ" είπα και της χαμογέλασα.
Εκείνη με κοίταξε για λίγο και αφού έγνεψε ,έφυγε.
Το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου έπρεπε να πηγαίνω σε συναντήσεις και συνεντεύξεις.
Πολύ σπάνια γυρνούσα νωρίς στο σπίτι. Πάντα έπρεπε να κάθομαι και να ετοιμάζω σχέδια και προγράμματα.
Ήπια ήρεμα τον καφέ μου και ήμουν σχεδόν έτοιμος να το τελειώσω όταν η Κλερ με ενημέρωσε ότι είχε έρθει ο Χένρικσον και οι υπόλοιποι.
Σηκώθηκα ήρεμα και αφού πήρα τα απαραίτητα έγγραφα στα χέρια μου κινήθηκα προς το χώρο των συνελεύσεων.
Όταν μπήκα, όλοι βρίσκονταν στις θέσεις τους. Πλησίασα τον Χένρικσον και τον χαιρέτισα με μια φιλική χειραψία. Έπειτα, έκατσα στη θέση μου και αρχίσαμε.
*********
Ευτυχώς η συνέλευση είχε πάει καλά και ο Ρόμπερτ συμφώνησε να εργάζεται για ένα διάστημα στην επιχείρηση, ώστε να έχει στα χέρια του τον έλεγχο των οικονομικών.Αφού βγήκα από το γραφείο άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει. Το σήκωσα.
" Ρε φίλε... Πότε τελειώνεις επιτέλους;" ρώτησε
Ο Μιγκέλ ήταν ένας αρκετά καλός φίλος που τον ήξερα από παλιά. Επομένως, δε με ενδιέφερε το αδιάφορο ύφος του.
" Είμαι σχεδόν έτοιμος. Θα πάμε να πιούμε τίποτα;" ρώτησα
" Ναι ρε μεγάλε. Θα σε δω στον "Τζόνι"
" είπε και το έκλεισε.
Πήρα το ασανσέρ και κατέβηκα βιαστηκά κάτω. Όταν έφτασα στον τελευταίο όροφο είδα την Κλερ στο γραφείο να κοιτάει κάτι επίμονα στην οθόνη του υπολογιστή της." Όλα καλά Κλερ;" ρώτησα
Εκείνη σήκωσε το βλέμμα της και με είδε ξαφνιασμένη.
" Μάλιστα κύριε. Απλώς πρέπει να κλείσω κάτι συναντήσεις για αύριο" ήταν το μόνο που είπε.
" Σε αφήνω να συνεχίσεις. Καληνύχτα" είπα και προτού απαντήσει βρισκόμουν ήδη έξω.
Ο καιρός ήταν καλός θα μπορούσα να πω. Μπήκα στο αυτοκίνητό μου και άνοιξα την μηχανή. Καθώς οδηγούσα πήρα τον Μιγκέλ τηλέφωνο και τον ενημέρωσα ότι θα αργούσα λίγο επειδή έπρεπε να περάσω από το σπίτι.
Όταν έφτασα, μπήκα στο μπάνιο για να κάνω ένα γρήγορο ντους και αφού βγήκα φόρεσα ένα μαύρο παντελόνι, ένα τζιν πουκάμισο και έφυγα για τον "Τζόνι".
Γειά σας!!!! Το ξέρω πως το κεφάλαιο το έχω βάλει σε αναμονή μέχρι να τελειώσω το 'omnia causa fiunt ' όμως είχα λίγη έμπνευση και ήθελα να γνωρίσετε τον Έρο.
Ερο ή Νταριο ;
Ψηφίστε σχολιάστε και πάνω απ ' όλα
STAY positive
😊😀😀💋Ααα ακόμα ανακάλυψα μια πρόσφατη σειρά το midnight texas είναι λίγο σειρά τρόμου αλλά καλή φαίνεται. Βλέπει κανείς riverdale ??? Σας αρέσει? ?? Επειδή σκέφτομαι να την αρχίσω ☺☺☺
YOU ARE READING
Έρεβος
Romance" Εισαι δικιά μου!" είπε και με φίλησε στον λαιμό καθώς με έφερνε όλο και πιο κοντά στο στήθος του. " Κάνεις δεν μπορεί να σε αγγίξει ούτε να σε κοιτάξει όπως εγώ. Κατάλαβες ;" " Μάλιστα " είπα ξεπνοα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη. " Καλό κο...