Ji-woo, boş bir sınıfta pencerenin yanında durup dışarı bakıyordu. Gün ışığı yüzüne vuruyordu, ama gözlerindeki derin kederi gizleyemiyordu. Düşünceleri ağır ve karamsardı.
Ji-woo (iç sesi):"Hayat bazen çok zor geliyor... Her gün aynı acı, aynı yalnızlık. Kimse anlamıyor, kimse dinlemiyor..."
Birkaç dakika sonra masasının üzerine bir mektup bıraktı. Üzerinde "Anne ve baba için" yazıyordu. Derin bir nefes alıp sınıftan çıktı.
***
Ji-woo'nun ölümünden bir yıl sonra, Ji-yoon aynı okulun kapısında duruyordu. Yüzündeki ifade kararlı ve sertti. İçindeki öfke ve intikam duygusu, onu buraya getirmişti.
Ji-yoon (iç sesi):"Ji-woo... Sana bunu yapanların cezasını vereceğim. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."
Okul müdürüyle konuşarak resmi işlemleri tamamladıktan sonra sınıfa girdi. Sınıfın arka sıralarında Seung-min ve Hye-jin dikkat çekiyordu. Min-seok ise yalnız bir şekilde oturuyordu.
Öğretmen:"Arkadaşlar, bu Ji-yoon Kim. Aramıza yeni katıldı, ona hoş geldin deyin."
Sınıf alkışladı ama Seung-min ve Hye-jin'in alaycı bakışları hemen göze çarptı.
Seung-min (fısıldayarak Hye-jin'e):"Bunu daha önce bir yerden hatırlıyorum... Sence de öyle değil mi?"
Hye-jin (gülerek):"Belki de eski dostumuz geri döndü."
Teneffüs zamanı Ji-yoon koridorda yürürken Seung-min ve Hye-jin'in yanından geçti. Seung-min kasıtlı olarak Ji-yoon'a çarptı.
Seung-min:"Pardon, yeni kız. Dikkat etsen iyi olur."
Ji-yoon, Seung-min'in gözlerine bakarak soğukkanlı bir şekilde gülümsedi.
Ji-yoon:"Merak etme, bundan sonra hep dikkatli olacağım."
Kütüphanede Min-seok yalnız bir masada oturuyordu. Ji-yoon yanına geldi.
Ji-yoon: "Merhaba, sen Min-seok Choi'sin değil mi? Ben Ji-yoon Kim."
Min-seok: "Evet... Sen... sen Ji-woo'nun..."
Ji-yoon:"Evet, onun ikiziyim. Kardeşimin neler yaşadığını biliyorum. Onunla arkadaş olduğunuzu da biliyorum."
Min-seok: "Onu koruyamadım... Ona yardım edemedim..."
Ji-yoon:"Artık buradayım. Onun için adalet sağlayacağım. Bana yardım eder misin?"
Min-seok başını salladı ve Ji-yoon'a yardım etmeye karar verdi.
Evde, Ji-yoon masasının başında oturuyordu. Ji-woo'nun fotoğrafına baktı.
Ji-yoon (iç sesi):"Bu sadece başlangıç, Ji-woo. Sana söz veriyorum, kimse cezasız kalmayacak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓
Truyện NgắnBir kız okulda zorbalıklara mağruz kalıyor ve intahar ediyor yıllar sonra ise ikizi onun okuluna geliyor ve onun intikamını alıyor