Ji-yoon ve Min-seok, planlarını uygulamak için kararlı bir şekilde ilerliyorlardı. Okulda Seung-min’in spor takımında yaşadığı sorunlar devam ederken, Hye-jin’in sosyal çevresindeki çöküş hızla devam ediyordu. İkili, her adımda dikkatli olmalı ve karşılarındakilere zarar vermekten kaçınmalıydı.
***
Sınıf içinde atmosfer giderek gerginleşiyordu. Hye-jin’in yalnızlaştığı ve Seung-min’in takım içindeki güvenini kaybettiği gözlemleniyordu. Ji-yoon, her ikisinin de zayıf noktalarını iyi biliyordu ve bu durumu lehlerine kullanmaya devam ediyordu.
Teneffüste, Ji-yoon ve Min-seok kütüphanede buluştular. Gelişmeleri ve sonraki adımları tartıştılar.
Ji-yoon:"Seung-min’in artık takım içinde pek itibarı kalmamış gibi görünüyor. Bir sonraki hamlemizi onunla ilgili yapmalıyız."
Min-seok:"Evet, onu tamamen takımdan uzaklaştırabilirsek, büyük bir adım atmış oluruz. Hye-jin ise zaten yalnız kaldı, ama onunla ilgili yeni bir şeyler yapmalıyız."
Ji-yoon:"Onun ailesiyle olan sorunlarını daha fazla kullandığımızda belki daha fazla yıkım yaratabiliriz."
Min-seok, Ji-yoon’un planını düşünürken başını salladı. İkisi de amacı için her şeyi yapmaya kararlıydı.
***
Ertesi gün, Ji-yoon ve Min-seok planlarını uygulamaya başladılar. Seung-min’in antrenmanlarını daha da etkisiz hale getirmek için birkaç strateji geliştirdiler. Bu, onun takımdan atılma riskini artıracaktı. Takım arkadaşları arasındaki güveni sarsmak için de yeni adımlar atılmalıydı.
Hye-jin’in ise sosyal medya hesapları üzerinden manipülasyon yapma süreci devam ediyordu. Ji-yoon, Soo-jin’in yardımıyla Hye-jin’in ailesiyle ilgili daha fazla bilgiye ulaşmaya çalışıyordu. Bu bilgiler, Hye-jin’in üzerindeki baskıyı artırarak onu daha da zor duruma düşürecekti.
***
Son sahnede, Ji-yoon evde Ji-woo’nun fotoğrafına bakarken derin bir nefes aldı.
Ji-yoon (iç sesi):"Bu sadece başlangıç, Ji-woo. Senin için adaleti sağlayacağım, ama onlara zarar vermeden. İkisinin de yaptıklarını anlamalarını ve pişman olmalarını sağlayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓
Historia CortaBir kız okulda zorbalıklara mağruz kalıyor ve intahar ediyor yıllar sonra ise ikizi onun okuluna geliyor ve onun intikamını alıyor