İyi okumalar 🌷
Ulusoy Ailesi
Ulusoy ailesi hep beraber oturmuş kahvaltı ediyorlardı. O sırada Altay beyin telefonu çaldı.Bir süre karşı tarafı dinledikten sonra "sen ne diyorsun, nasıl olur bu, 17 yıl önce nasıl fark etmemişler, siz benimle dalgamı geçiyorsunuz. Kamera kayıtları varmı....
Tamam bana hemen o adamın numarasını bul yarında hastaneye gelip DNA testi vereceğiz. " Deyip telefonu kapatır. Simay hanım ayakta diğerleri otururken Altay onların ne olduğunu merak ettiklerini bildiği için konuşmaya başlar.
"Simay otur bir bişey diyeceğim ama sakin ol, sizde öyle hemen celallenmeyin.Beni az önce bizim hastaneden yeni atanan başhekim inci arslan aradı. Arşiv dosyalarını incelerken bizim ölen bebeğimizle kan grubumuz uyuşmuyormuş,aynı gün başka bir doğum daha olmuş o bebeklede ailesinin kan grubu uyuşmuyormuş. İnci hanım dedıkı bebekler karışmış olabilir o yüzden DNA testi yapılacak. Ben diğer aileyi arayıp haber vereceğim kamera kayıtlarını istedim."Simay ve çocuklar şaşkın bir şekilde altayı dinlerken ne diyeceklerini bilemiyorlardı. Simay ağlayarak "nasıl olur bu ya, altay ben bebeğim öldü diye ne hale geldim ,kafayı yedim ya ben nasıl farkına varmazlar. Nasıl söyle söyle allah aşkına ben geceleri uyku uyumadım o soğuk toprağın altında küçücük bedeniyle nasıldır diye tek bir gecem geçmedi ya"
Altay simayı sakinleştirirken Timur sinirle ayağa kalkarak " Baba bunu kim nasıl yapar, hemen o yapanı bulmamız lazım. "
Altay:"merak etme oğlum şimdi kamera kaydı gelecek göreceğiz kim ne cesaretle yapmış."20 dk sonra kamera kayıtları gelince herkes bilgisayarın başına geçti ve dikkatle izlemeye başladılar. Bir adam gelip iki ailenin bebeklerinin yerini değiştiriyor ve geri gidiyordu. Timur sinirle bilgisayarı tutup duvara çarptı ve sinirle bağırarak "bu adamı bulup dövmezsem bende Timur değilim. Görecek o hapislerde çürüyecek bizi meleğimden ayırmak neymiş görecek. "
Timur bağırırken diğeri yerlerinde durup sinirle olanları izliyorlardı. Onlar Timur gibi sinirli ve sinirini dışarı vuran birileri değildi. Ama onlarda kız kardeşlerinden ayrı büyüdükleri için içten içe sinir olsalarda üzülüyorlardı. Altay'a diğer ailenin numarası gelince direk tıklayıp aradı. Telefon açılır açılmaz hemen "öncelikle iyi günler fazla uzatmak istemiyorum ben Atalay Ulusoy yarın Ulusoy hastanesine Kayra Ulusoy ile gelmeniz lazım DNA testi için " Der ve direk kapatır. Fazla konuşsa dahada sinirleneceği için uzatmamıştı.
Test günü geldiğinde sadece Altay simay ve Timur gitmişti hastaneye kalabalık olmasın diye ve tabi Timur en büyükleri olduğu için diğerleri bişey diyememişlerdi.
Hastaneye gelince hepsi baş hekimin odadına girmiş ve oturarak diğer aileyi bekliyorlardı.____________________________________
Kayra'dan
Sabah kalkıp işlerimi halledip direk aşağıya indim. Annen ve babam olacak şahıslar oturmuş beni bekliyorlardı. Onlarla konuşmadan direk gidip arka koltuğa oturdum . Yolda giderken sadece dışarıyı izlemiş başkada bişey yapmamıştım.
Sonunda hastaneye gelince inip babmı takip ettik. Bir odanın önüne gelince kapıyı çalıp içeriye girdi. Bizde girip boş yere oturduk. Karşı tarafta diğer aile vardı ve yanlarında benden büyük biri daha vardı.Ama birşeyi farkettim babama girdiğimizden beri öldürecek gibi bakıyorlardı.
Babamın beni ve ölen bebeği karıştırdığını bildiklerini düşünerek geri önüme döndüm, sonuçta yapan oydu ve cezası neyse çekecekti. Kafamı doktora çevirerek konuşmasını bekledim sonunda konuşunca "öncelikle iyi günler iki ailede neden burda olduğunu biliyor o yüzden uzatmıyorum direk kan alalım. Canım Kayra ilk sen geç o zaman"
Benden ve diğer ailesi adamdan kan alınıca doktor sonuçların 3 satte çıkacağını söyledi. Bende odadan çıkmak için ayağa kalkınca birden başım döndü ama kimseye çaktırmadan odadan çıkıp lavobaya gittim ve yüzüme şu çarpıp biraz nefeslendim.Büyük ihtimal yemek yemediğim için olmuştu.Çünkü dünden beri yemek yememiştim. Kendime gelince kapıyı açmış çıkarken odadaki kadını gördüm. Tam karşımda durmuş bana bakıyordu.
Simay:"kızım ben annen simay sonuçlar belli değil ama benzerliğimizden belli sen benim kızımsın. Gel bir yere gidip biraz oturalım hem tanışırız. "
Kadın doğru diyordu ben çok fazla ona benziyordum. Dediğini kabul edince beraber çıkışa doğru yürüdük. Kapının ordaki polisleri ve eli kelepçeli babamı görünce ilk bir durdum ama sonra yoluma devam ederek yanına gittim ve suratına doğru
"İnşallah yaptığının bedelini bir gün ödersin. Sen beni herşeyden ve en önemli olan şey varya sevgi, sen beni bir gram bile sevgiden yoksun bıraktın ya......
varya artık gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Ben daha küçüktüm yaaa, senden sevgi istedim beni sev, saçımı bir kere de olsa okşa, prensesim de, beni okuldan sen al, diğer kızlar gibi bak benimde babam beni almaya geldi demek istedim ama ne var biliyomusun sen hiç birini yapmadın. Son sözüm ne biliyomusun Allah belanı versin"O konuşmadan sonra arkama bile bakmadan hastanenin karşısındaki kafeye geldim ve direk bir masaya oturdum. Bir kaç dk sonra simay hanım ve diğer iki adam geldi. Simay hanım yanındaki adamı göstererek. "Kızım baban Altay karşındakide büyük abin Timur. "
"Memnun oldum biliyorsunuz zaten bende Kayra"
Timur yani abim sürekli bana bakıyor ve sürekli gülümsüyordu. Ben göz göze gelince hemen kafamı başka yere çevirip göz göze gelmemeye çalışıyordum. Bir süre sonra saat dolunca hastaneye girip başhekimın odasına çıkıp sonuçların açıklanmasını bekledik.
Başhekim:"evet okuyorum. Sonuçlara göre Kayra % 99.99 Altay Ulusoy'un kızı. "
Simay hanım hızla kalkıp bana sarılınca ilk bir donup kaldım çünkü üvey annem bana bir kere bile sarılmamıştı. Kötü şeyleri kafamdan silip bende hemen ona karşılık verip sarıldım. O geri çekilince Altay beyde sarılmıştı. Onada ilk tepki vermedim ama onada sarıldım. En son Timur abide sarılınca bende ona sarıldım.
Simay hanım: "hadi o zaman eve gidelim evde seni 3 adet abin ve ikizin bekliyor. "Dur şimdi neeee!!!
Yani benim 4 adet abim ve bir adet ikizim mi var!!
Biz konuşurken hastaneden çıkmış ve bir arabanın oraya gelince durup onlara dönerek
"Nasıl yani hepsi erkekmi "Simay hanım: "evet kızım hepsi erkek sen tek kızsın"
"Neyse bişey olmaz, çok abim olmasına şaşırdım ama hep abilerim olsun isterdim . "
Timur: " Ya sen bücüre bak demek hep abi istiyordun iyi oldu bak işte bir sürü abin var ama ilk abin benim "
Bu sırada arabaya bindik, ben ve Timur abi arkaya oturmuş sohbet ederek gidiyorduk diğerleride bizi dinliyordu.
Timur abinin dediğine gülerek kafa salladım. "Ama bana bücür deme küserim bak "
Timur:" Tamam tamam zaten ben onu öylesine dedim sen benim meleğimsin artık sana meleğim diyeceğim. "
Onun son dediğiyle birlikte araba durdu ve hepimiz arabadan indik. Ev gerçekten güzeldi. Onları takip ederek kapıya geldik. Kapıyı hizmetli bir kadın açmıştı. Altay beni omuzumdan tutup salon olduğunu tahmin ettiğim yere doğru götürünce koltuklarda oturmuş 4 adama gözleri dikmiş bana bakıyordu. Bende tek tek onlarda gözümü kestirince gözüm birinde takıldı kaldı...
Son....
Bölüm nasıldı
Elimden geldiğince uzun ve düzgün yazmaya çalıştım
İlk kitabım olduğu için kusurlarım varsa yorumlarda belirtiniz bende ona göre hatalarımı düzeltmeye çalışacağım
Vote ve yorum yapmayı unutmayın!!
Sonraki bölümde görüşürüz
🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayra / Gerçek Ailem
Teen FictionDoğumda üvey babası tarafından kaçırılan ve birgün şans eseri gerçekleri öğrenen Kayra Demir ( Ulusoy)