Χτύπησα το θυροτηλέφωνο, τα πόδια μου κομμένα, περιμένοντας να ακούσουν την βαθιά και βροντερή φωνή του Αχιλλέα.
Ο Αχιλλέας είναι ο αδερφός της κολλητής μου, ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο. Σαν να μην έφταναν τα πλούτη που επιδείνωναν τον εγωκεντρισμό και την εγωπάθεια του, ήταν ευλογημένος και με τρομερά γονίδιά! Τα σαγηνευτικά μέλι μάτια του, τα ατημέλητα μαύρα μαλλιά του, οι κοφτερές γωνιές του προσώπου του, όλα ήταν ένα άπιαστο σύμπλεγμα που καθιστούσε την όψη του αλαβάστρινη και καθηλωτική. Η κορμοστασιά του, πανύψηλη και μυώδης, ταίριαζε απόλυτα στο όνομα του. Χαρίσματα που ενίσχυαν την αλαζονεία και τον ναρκισσισμό του. Ένας επί κυριολεξία Έλληνας θεός!
Περίμενα αγωνιωδώς κάτω από την εξώπορτα. Μια τεράστια και επιβλητική πόρτα, φτιαγμένη από βαριά ξύλα και διακοσμημένη με περίτεχνα σκαλίσματα. Στο εσωτερικό της κρύβονταν μια από τις πολυτελείας βίλες των Παναγιωτόπουλων. Η συγκεκριμένη είχε οικοδομηθεί πριν τέσσερα χρόνια, όταν ενηλικιώθηκε ο Αχιλλέας. Δώρο τόσο για την ενηλικίωση του όσο και για την άπιαστη επιτυχία του στην κολύμβηση, μιας και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατέφερε να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο.
«Ποιός;» Ρώτησε με βραχνή φωνή. Πίσω από αυτή εκπέμπονταν ένας τόνος θυμού, σαν να τον διέκοψα από κάτι σημαντικό.
«Η Νεφέλη είμαι» είπα μέσα από τα δόντια μου και έπειτα άκουσα τον βόμβο της πόρτας να ηχεί ενώ άνοιξε. Η αυλή τους είναι τεράστια, με μικρά κυπαρίσσια να την στολίζουν τριγύρω, σχηματίζοντας έναν καταπράσινο φράχτη που προσφέρει απόλυτη ιδιωτικότητα. Στα αριστερά βρίσκεται μια μεγάλη πισίνα, η επιφάνεια της οποίας γυαλίζει σαν μπλε κρύσταλλο κάτω από τον ήλιο. Στην άκρη της, ένας βατήρας, φτιαγμένος ειδικά για τον Αχιλλέα που είναι γεννημένος κολυμβητής, ενώ τριγύρω της δεν έλειπαν τα υφασμάτινα κρεβάτια.
Προχωρώντας προς το σπίτι, παρατηρώ τα μαρμάρινα μονοπάτια που οδηγούν στην κεντρική είσοδο, περιτριγυρισμένα από αρωματικούς θάμνους. Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η πολυτέλεια με καθηλώνει. Το ψηλοτάβανο σαλόνι, με τα τεράστια παράθυρα που επιτρέπουν στο φυσικό φως να πλημμυρίζει τον χώρο, είναι διακοσμημένο με κομψά έπιπλα και έργα τέχνης. Ένα μεγάλο τζάκι από λευκό μάρμαρο δεσπόζει στο κέντρο, ενώ το πάτωμα καλύπτεται από ένα παχύ, βελούδινο χαλί.
Η μυρωδιά του ακριβού ξύλου και των αρωματικών χώρου αναμειγνύεται στον αέρα, προσδίδοντας μια αίσθηση ηρεμίας και πολυτέλειας. Καθώς προχωρώ προς το σαλόνι, τα μάτια μου δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από τις λεπτομέρειες που αποπνέουν αριστοκρατία και γούστο, ένα σπίτι βγαλμένο από ακριβοπληρωμένη ταινία.
YOU ARE READING
Narcissist's Empire
FanfictionΗ Νεφέλη, μια νεαρή φοιτήτρια, βρίσκεται παγιδευμένη σε μια συναισθηματική φούσκα. Αιτία, η περίπλοκη σχέση της με τον πλούσιο και εγωπαθή αδερφό της κολλητής της, τον Αχιλλέα. Για εκείνον η Νεφέλη δεν είναι παρά μια ακόμα κατάκτηση στην ατζέντα του...