3. Κυρίαρχο Αρσενικό

47 6 15
                                    

"Βάλτε το τραγουδι να παίζει!!"

«Ίου!» στρίγκλησα, σαν να προσπαθούσα να αμυνθώ απέναντί του. Είχα τοποθετήσει τα χέρια στα μάτια μου και το σώμα μου είχε πάθει αγκύλωση, ανίκανο να μετακινηθεί. Ένιωθα παγωμένη από τον τρόμο και την αμηχανία, σαν να ήμουν καρφωμένη στη θέση μου.

Τον άκουσα να βηματίζει προς τα εμένα, αργά και σταθερά. Η ανάσα μου είχε κοπεί και τα δάχτυλά μου έτρεμαν ανεξέλεγκτα. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή, κάθε βήμα του αντηχούσε στα αυτιά μου, αυξάνοντας τον πανικό μου.

«Ήταν τόσο κακό, Νεφελάκι;» ψιθύρισε στο αυτί μου, με την ανάσα του καυτή να αγκαλιάζει τον σβέρκο μου. Ένα ρίγος διαπέρασε όλο μου το κορμί. «Θα παρακαλάς να σε γαμήσω,» συνέχισε ψιθυριστά, πριν φύγει. Ο κρότος της πόρτας που έκλεισε πίσω του αντήχησε στα αποδυτήρια, αφήνοντάς με σοκαρισμένη.

Ήμουν βέβαιη πως βρισκόμουν μόνη και απελευθέρωσα τα κλειστά μάτια μου, πανικόβλητη και ταραγμένη. Ο παλμός μου ήταν ακόμα γρήγορος και η αναπνοή μου ρηχή, καθώς προσπαθούσα να καταλάβω τι μόλις είχε συμβεί. Οι σκέψεις μου ήταν χαοτικές και η αίσθηση της ντροπής με κατέκλυζε, ενώ προσπαθούσα να ηρεμήσω τον ταραγμένο μου νου.

Έτσι, πανικόβλητη όπως ήμουν, γύρισα απευθείας στον αγώνα. Ένιωθα τα πόδια μου βαριά και το στομάχι μου σφιγμένο από την ένταση. Κάθισα στις κερκίδες, προσπαθώντας να παριστάνω την ψύχραιμη, αλλά οι σκέψεις μου ήταν ένα καταιγιστικό χάος. Η καρδιά μου χτυπούσε ακόμα δυνατά, και η αναπνοή μου δεν έλεγε να ηρεμήσει.

«Έχεις κάτι;» με ρώτησε η Έλενα, διακρίνοντας την κρυμμένη αγωνία στα μάτια μου και την τρεμάμενη φωνή μου. Το βλέμμα της ήταν γεμάτο περιέργεια, ενώ εγώ προσπαθούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου από το να κουνάει νευρικά το πόδι του.

«Όχι, τίποτα,» απάντησα βιαστικά, προσπαθώντας να δώσω έναν τόνο φυσικότητας στη φωνή μου. Η εικόνα του Αχιλλέα δεν έλεγε να φύγει από τις σκέψεις μου, και η φωνή του ηχούσε ακόμα στ' αυτιά μου. Προσπάθησα να συγκεντρωθώ στον αγώνα, μα ήταν δύσκολο να πάρω τα μάτια μου από τον Αχιλλέα.

Με είχε εντοπίσει από το πλήθος και φαινόταν να με καρφώνει με τα μάτια του από μακριά, πριν βουτήξει στην πισίνα. Το βλέμμα του ήταν διαπεραστικό, γεμάτο ένταση και αυτοπεποίθηση, και ένιωθα την καρδιά μου να χτυπά ακόμα πιο γρήγορα. Η αναπνοή μου είχε κοπεί καθώς τον παρακολουθούσα να ετοιμάζεται για την εκκίνηση, το σώμα του να είναι σε τέλεια αρμονία.

Narcissist's EmpireOnde histórias criam vida. Descubra agora