Harikasın

55 6 0
                                    

Üstümde bir ıslaklık hissetim ve bir anda çığlık attım. Abimin elinde içi buz dolu bir bardak vardı. Ruh hastası...
-Aaaaa abi manyak mısın nesin çık git odamdan. Hiç insan böyle uyandırılır mı? Psikopat , allahım ne günahım vardı da şu salakla beni kardeş yaptın.
- Uzatma Lusin. Sen beni dün annemle tehdit edersin haaaa , bide kurabiyelerden bir tane bile ayırmazsın. Al sana...
-Abi ya sıçtın uykuma valla bak söz sana da yaparım akşam , şimdi çık.
- İyi bari kurabiyeler çikolatalı olsun o ne öyle elmalı.
Dedi ve çıktı sonunda bende rahat bir nefes aldım.
Bugün okulla gitmem gerekiyordu. Dün kafede olanlar zaten yeterince canımı sıkmıştı o yüzden patronumla konuşup 2 günlük izin istedim. Ama Sema'ya kurabiyelerini götürücektim.Banyoya girdim rutin işlerimi halletim ve dolabın karşısına geçtim.
- Evet bugün benimle dışarı çıkmayı başaran kıyafetleri açıklıyorum.
>Lacivert omuzları açık uzun kollu gömlek
>Kot pantolon
>Kalın kemer
.....
Moda benim herşeyimdir bu yüzden kıyafetlerime çok özen gösteririm. Anlıcağınız hepsi benim bebeklerim gibi :D
.....
Üstümü giydikten sonra sofraya oturdum ve kahvaltımı yaptım masaya en son babam geldi.
-Babacığım izninle ben kalkabilir miyim?
-Tabi kızım,okuluna geç kalma.
Babamı ve annemi öptükten sonra hemen evden çıktım.Bu sefer otobüsü yakalamak istiyordum.Ne olurdu babam bana bir araba alsaydı.Bunu ona bin kez söyledim ama tek cevabı hayır , nedenini sordum " Hayata her zaman yanında olmayacağım canım kızım.Eğer araba istiyorsan çalışıp alırsın". Bunları düşünürken durağa varmışım bile.
Durakta beklemeye başladım ve 2 dk sonra otobüs geldi. Neyseki boş yer vardı hemen geçtim ve oturdum kulaklığımı taktım ve Cem Adrian dinlemeye başladım. Okula geldiğimde beni bekleyen Görkem'e sıkıca sarıldım onu özlemiştim.
-Günaydın bebeğim.
-Günaydın aşkım.
Yürümeye başladık.
-Dün okulda göremedim seni.
-Evet ya dün şey oldu ben o yüzden şey gelemedim.
-Hımm peki olan o şey ne?
- He şey aşkım dün kafeye bayağı kalabalık bir gurup gelmişti onun için gelemedim ama kafe çıkışı notları almaya geldim.Bende seni göremedim.
-Dün benim derslerim erken bitmişti .
Saate baktım dersimin başlamasına 10 dk kalmıştı.
-Aşkım benim derse gitmem gerekiyor.
-Tamam bebeğim.
Deyip bana sıkıca sarıldı bende karşılık verdim ve yürümeye başladım.
-Görkem , bu arada okul çıkışı kafeye uğramamız gerekiyor. Semraya bişey vericem.
-Tamam hayatım.
Amfiye girip yerime geçtim 5 dakkika sonra hoca içeri girmişti , dersi anlatmaya başladı .Bu dersten nefret ediyodum sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyordu. Ama bitmişti hele şükür. Hemen Görkem'e mesaj attım.
Gönderilen:Görkem
Nerdesin?

Mesaj gittikten biraz sonra mesaj geldi.
"Otoparktayım seni bekliyorum"otoparka doğru yürümeye başladım. Otoparka vardığımda arabanın kaputuna yaslanmiş beni bekliyodu.Onu saatlerce böyle izliyebilirdim çok tatlı görünüyodu.Yanına gidip yanağına bir buse bıraktım.
-Hadi gidelim.
Arabaya binip kafenin yolunu tuttuk.Kafeye vardığımızda arabayı park edip içeriye girdik.
Semra beni görür görmez.
-Siz şuraya oturun geliyorum ben birazdan.
Görkem ile kafenin kuytu köşelerindeki bir masaya oturduk , Semra'da hemen yanımıza geldi ve oturdu.
-Lusin dün olanlardan sonra nasılsın?
Görkem direk söze atladı.
-Dün olanlar derken?
Semraya kaş göz yaptım ama anlamadı.Salak bu kızzzz...
-Dün kafeye bir gurup geldi.Bu guruptaki çocuklardan biri Lusin'e fena sardı . Hatta Lusin onun yüzünden astım krizi geçirdi.Ama öyle böyle değil bayıldı.Patronda bu yüzden ona 2 gün izin verdi.
O kadar yaptığım kaş gözü sonunda anlayan Semra.
-Ve sen bunu bilmiyodun dimi?
-Lusin sen niye bana bunu söylemedin?
-Ya şey ben gerek duymadım.
-Gerek duymadın öyle mi? O zaman bende şuan bu masada oturmaya gerek duymuyorum.
Dedi ve kapıya ilerlemeye başladı.
-Ya Lusin ben çok özür dilerim ben söyledin sanmıştım.
-Tamam önemli değil.
Görkem'in arkasından koşmaya başladım.Hava esmeye başlamıştı.
-Görkem dururumsun....Görkem!...Ya lütfen bir dur.
Ona yetişmem için koşmam gerekiyodu koşmaya başladım.Ve sonunda önüne geçebilmiştim.
-Lusin çekil!
-Çekilmiyorum!
-Ya ben anlamıyorum ya!Neden bana anlatmıyorsun. Ben, ben senin için bu kadar mı değersizim! Ben sevgilimin bir it yüzünden astım krizi geçirdiğini senden değil de arkadaşından mı öğrenmek zorundayım.
Dedi ve yanımdan geçip gitti.Arkasından yürümeye başladım.Nefes almam zorlaşıyodu hayır ya yalvarırım şimdi olmasın.Bu aralar ne kadar çok astım krizi geçiriyodum.Doktora gitmeyi kafama not ettim.Lusin konuya odaklan.
Görkem'in arkasından bağırdım.
-Deli misin?Sana herkesden fazla değerlisin.Öksürmeye başlamıştım.sana anlatmamamın nedeni..
Nefes almakta güçlük çekiyodum.
-Senin aşırı... Birden bir öksürük krizi başladı.Ayakta duramıyodum birden kendimi yerde buldum nefes almakta güçlük çekiyodum ve ağlıyodum.Gözlerim buğulandığı için ilacımi bulamıyodum.Kahretsin!
Görkem'e baktığımda bana doğru koşar adımlarla geliyodu.
-Lusin iyimsin?
Zorlukla
-İlacım,diyebililmiştim.
Görkem ilacımı çantamdan çıkarıp bana verdi .İki üç defa içime çektikten sonra düzelmeye başlamıştım.Görkem beni belimden tutup kaldırdı.Yüzümü avuçlarının arasına alarak.
-Seni herşeyden herkesten çok seviyorum.Anladın mı?Saçının teline zarar gelse canım acıyor o kadar tepki verdiğim için özür dilerim. Ama ben sana kıyamazken birilerinin sana zarar verebilmesi beni sinirlendiriyor.
-Seni seviyorum.
Dedim , başka diyecek birşeyim yoktu onu seviyodum ve bundan emindim .Beni kendine çekip öpmeye başladı bende karşılık verdim.Her ne olursa olsun biz herzaman buyduk kavga etsek bile her daim birbirimize ayittik.
-Lusin bak biliyorsun bende seni çok seviyorum ve bana bir söz vermeni istiyorum her ne olursa olsun bana anlatmanı istiyorum.
- Tamam söz ama sende çabucak sinirlenmeyeceksin.
- Yeterki sen iste gider sinirlerimi bile aldırırım.
Dedi ve güldü.Allahım o gülünce sanki bütün dünya duracakmış gibi oluyor.Hele o gözleri bir anda parıldıyor.
- Ne oldu niye bana öyle bakıyorsun.
- Gözlerin Görkem,harika.
- Hayır harika olan gözlerim değil.Gözlerimde yansıması olan sensin.O gözleri harika yapan sensin.
Dedi ve yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.
İşte bu herşeye değerdi...

Arkadaşlar bölümler pazartesi,çarşamba ve cuma günleri yayınlyacağız.Okuduktan sonra vote ederseniz seviniriz.Sizi seviyoruz❤.

Aşkın Adı SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin