Kapiyi acip iceri girmemle birinin beni elimden tutup çekmesi bir oldu tam çığlık atıcaktım ki ağzımı kapattı.
Karanlikta kim oldugunu göremiyorumdum.
-Lusin bence o çocukla hiç yakismiyosun senin benimle olman lazim ki olucaksın çok yakında..................
Levon! Bu oydu.Zaten başka hangi insan,pardon düzeltiyorum hayvan bir kıza böyle davranırdı ki.
Bbbir dakika ne ne dedi o. Benimle olucaksın mı dedi? Ne zannediyordu bu kendini. Ona nah çekmemek için kendimi zor tuttum ne de olsa ben kibar bir bayanım.Ama şimdi görür o gününü.-Levon biraz daha yaklaş.
Bilerek bunu inilti gibi söylemiştim.Sanki onu istiyormuşum gibi davrandım.
-Sen de beni istiyorsun,biliyordum.Benden hiçbir kız kaçamaz.
Salak ona cafe de yaptığımın aynısını yapmıştım ve o bunu 2. defa yutmuştu. Ben boşuna buna salak demiyorum.
Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Yüzü yüzüme çok yakındı.Tam gözlerini kapamışken kasığına sert bir tekme indirdim.O acı içinde kıvranırken gülmeye başladım.-Sen de amma salakmışsın be.
-Kızım sen deli misin?Aklından zorun mu var?
-Aaa çok mu acıdı kıyamam.İstersen bir lavaboya çık.Ahahahahah.
-Acıdığından değil ona zarar gelirse biz nasıl çocuk yapacağız onu düşünüyorum.Öfffff bıu çocuk beni çileden çıkartıyordu.Hem canı bayağı acımıştır buna eminim,yüzü bir anlığına pancar gibi oldu.
-Canım maalesef ben ilişkide insanları tercih ediyorum.Öküzler tercihlerim arasında yok.
-Ama nasıl olabilir ki Lusincim beni anladığına göre aynı dilden konuşuyoruz.Bir lafın altında kalsa ölür çünkü.Tam o sırada kapı açıldı.
-Alex.
-Levon.Naber bro.
-İyidir,bakıyorum tanışmışsınız bücürle.
-Abi ne bücürü ya,saçmalıyorsun.Hem sen içtin mi leş gibi kokuyorsun.
-Şuukadarcık.
-Lusin gel abini odasına çıkaralım.Gece gece baban görürse kıyamet kopar.
-Aaa ne münasebet,hayvan gibi çocuksun sen çıkar.Hem içerken bana mı sordu.
-Lütfen Lusin yardım eder misin?
-Hııımm bak işte böyle dersen seve seve yardım ederim.Levon abimin kolunu omzuna attı.Bende onu taşıyabilmesine yardım etmek için abimin belini kavradım.Yavaş adımlarla merdivene yöneldik. Resmen belim koptu.Merdivene geldiğimizde Levon konuşmaya başladı.
-Lusin sen yukarı çık yatağı aç.
-Sen tek başına çıkarabilecek misin?
-Ne sandın?Senden o tekmenin intikamını almak istedim.
-Hayvansın sen. Öküz.
Abim o sırada yarı baygın bir şekilde lafa daldı.
-Bu ne ya evli çiftler gibi bır bır bır bır. Kesin lan bi sesinizi.Levon gülmeye başlamıştı ama ben bu durumdan rahatsız olmuştum.Yinede komikti bu yüzden tebbesüm etmekle yetindim.
-Bu arada Lusin abinin pijmalarınıda çıkart.
-Ne pijaması.Don atlet yatar o.
-İyi hadi fırla.
-Emredersiniz beyefendi.
Yukarıya çıktım ve yatağı açtım ben bunları yaparken Levon abimi yukarı çıkarmıştı bile.
Onu güzelce yatağına yatırdı ve ayakkabılarını çıkardı.
Bende daha fazla oda kalmamaya karar verip salona indim.Doğru düzgün yemek yiyemediğim için mutfağa gidip kendime kocaman bir sandviç yaptım ve televizyonun karşısına geçip en sevdiyim diziyi açtım.Ben Dexter ı izlerken birden ışıklar söndü. Korktuğumu itiraf etmek istiyorum.Ayak sesleri yavaşça bana doğru geliyordu.Bu Levon olamazdı bana uyuyacağını söylemişti.Abim zaten körkütük sarhoştu.Kısacası evdeki herkes uyuyordu.Bir anda elinde bıçak olan biri üstüme fırladı.
-İmdaaat.Allahım yardım et.
-Korkma benim.
Işıklar açılmıştı.
-Levon?
-Nasıl korkuttum ama seni.
-Nosol korkotom amo seni.Hahaha çok komiksin,gerizekalı gerzek.
-Ne izliyoruz.
-Yüzsüz müsün sen?
-Birazcık.
Masada duran sandviçimi bir anda ağzıma tıktı.
-Iyy iğrençsin Levon tiksinmeden nasıl yiyebiliyorsun.Onu ben ısırmıştım.
-Sevgilinle aynı bardaktan su içmiyor musunuz?
-Sen sevgilim misin?
-Yakında olucağım inşallah.
-Bak Levon ben Görkem'i herşeyden çok seviyorum anladın mı?Onun için kendimden vazgeçerim.Sen kimsin ki bizi ayıracaksın.Vazgeç anladın mı vazgeç.Olmaz bu iş.
-Kim olduğumu söyleyeyim mi? Ben Levon Arevyan.Hayatım boyunca elde edemediğim şey olmadı.Aşk bi...
-Bir dakika ne ?Sen aşkı elde etmek olarak mı görüyorsun?Aşkı elde edemezsin aşk seni arayıp bulur.
-Buldu beni zaten Lusin o gün astım krizinden neredeyse ölen,arabanın önünde dizleri titreyen kızdı o.Yeniden başlasak hem , olmaz mı?
-Senle alakalı değil bu ben Görkeme ayidim.Ama eğer yeniden başlayıp sadece arkadaş olacaksak olur.
-Anlaştık, o zaman ben Levon abinin iş ortağıyım.Aynı zamanda babalarımız ortak.
Gülümsedim.
-Ben de Lusin tanıştığıma memnun oldum.
-O zaman aramız düzeldiğine göre rahat bir uyku çekebilirim.İyi geceler prenses.
-İyi geceler.
Levon odasına çıkmıştı bende koca salonda tek kalmıştım.Acaba Görkem'i mi arasam? Ya uyuyorsa.Elim bir anlığına telefonuma gitti.Arasam mı diye düşünürken telefon çalmaya başladı.Arayan Görkem di hemen açtım.
-Lusin sen telefon elinde benim aramamı mı bekliyordun?
-Ne hayır.Aslında evet.Offf yani şöyle bende seni arasam mı diye düşünüyordum.
-Hmm çok mu özledin sen beni.
-Yok be ne özleyeceğim.
-Yuh be kızım birde erkeklere öküz dersiniz sen benden de öküz çıktın.
Gülmeye başladım.
-Şaka yaptım çok özledim hayatım.
-Geliyim istersen.
-Normalde olsa hayir derdim ama canım biraz aksyon istiyor o yüzden gel.
-Tamamdir 10dk ya ordayım.
-Öptüm canim.
Telefonu kapatip Görkem'i beklemeye başladım.Acaba Görkem'e Levon ile arkadaş olduğumuzu söylesemiydim? Ama bir daha kavga etmek istemiyorum söylemezsem ve başka bir yerden öğrenirse bu sefer daha büyük kavga çıkacaktı .Her iki şekilde de kavga edecektik,hemde Levon yüzünden bu çocuk hayatıma girdiğinden beri Görkem ile kavga ediyodum.Cidden bunaldım.Birden bahçe camı tık tıklandı.Yerimden kalkip kapıyı açtım Görkem'i görünce ona sıkıca sarıldım. O da bu tepkime karşı şaşırdı.
-bu kadar ozledigini bilsem daha onceden gelirdim.
-Ya çok özledim. (Birazdan olucaklardan dolayı bu kendimi hazırlama yöntemim aşkım)sen bahçeye geç ben de kahve yapıp geliyorum içersin dimi?
-Senin elinden zehir bile içerim.
Gülümsedim.ve mutfağa yoneldim kahveleri yaparken Görkem'e nasıl söylemem gerektiğini düşündüm , acaba pat diye soylesem ne olurdu hem ben hem o kurtulurdu .Yavaş yavaş soylesem böyle söylüyorum diye sinirlenmiş olucaktı offffffff. Kahveyi bardaklara boşaltıp bahçeye çıktım. Görkem'in yanına gidip oturdum.
-Aşkımmmmm.
-Ne söyleyeceksin bebeğim.
Dedi ve bana döndü nerden anlamıştı ya.
- Berden çıkarıyorsun bir şey diyeceğimi?!
-Çünkü ne zaman bir şey diyicek olsan aşkım kelimesini uzatıyorsun.(yanagimi sıkıp)
Seni senden daha iyi taniyorum .Neyse sen ne söyleyeceksin.
-Ama bak kızmayacaksın.
-Lusin sen bana bu aralar ne zaman kızmayacaksın desen ben hep kızıyorum o yüzden çabuk söyle ve kurtul güzelim.
-O zaman ben ve Levon arkadaş olduk.
Birden içtiği kahvesini püskürdü.Bana ölümcül bakışlar atmaya başladı.
-Niye bana öyle bakıyorsun.Sen çabuk söyle dedin.
Önce sandalyesinde doğruldu,sağ bacağını sol bacağının üzerine koydu.Sağ elini bacağına koydu elini de çenesine dokundurdu ve sırıttı.
-Biliyor musun? Kızmadım.
-Kızmadın mı?Ben burda kaç saatir sana nasıl söyleyeceğimi düşünüyorum burda be.Niye kızmıyorsun kızsana yaa.Bağır,çağır.
-Bebeğim eğer o lavukla arkadaş olduysan muhakkak bir nedeni vardır.Sen insanlari kolay kolay affetmezsin.Hem onun için beni bırakmayacağına göre sorun yok.
-Seni asla bırakmam kim olursa olsun.
Dedim ve sarildim.
-Neyse ben kalksam iyi olur saat 4de geliyor.
- Ya o kadar oldu mu? Keşke burda kalsan.
-Bende isterdim aşkım ama maalesef.
-Aslında aklıma bir şey geldi , yarin annemler evde yok.Ben ve Alex varız sadece ama o kesin Açelya'yı da çağırır sende gelsen,biz dördümüz beraber takilsak.
-Aslında süper fikir uzun zamandır da Alex ile görüşmüyorumdum.
-Biliyormusun iyi ki alex senle sevgili olmama kizmadi en sevdigim kisilerle ayni anda zaman geçirebiliyorum.Alexin seni seviceğini düşünmüştüm ama böyle yakın arkadaş,kardeş olabileceğiniz aklıma bile gelmemişti.
-Benimde gelmezdi ama oldu ve iyi ki de oldu.
Beni kendine çekti ve öptü.
-Ben gidiyorum yarin gorusuruz guzelim.
Elimi salladim o gidince bende içeri girdim.Ayak sesleri gelmeye basladi kim olduğuna baktigimda babamdi.O ne zamandır oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Adı Sen
Romansaİmkansız diye birşey yoktur. Sadece inanmamak vardır . Oda bizim sözlüğümüzde yoktur. Sevmek tüm zorluklara göğüs germek, İmkansızı başarmaktır.