Hétfő reggelre ébredtünk szeptember elején. Kellemes idő uralkodik kint.
Ma lesz az első napom az új gimnáziumban.
Felkeltem elmentem a fürdőszobában megcsináltam a reggeli rutinomat ami abból áll, hogy fogmosás ès arcápolás.
Visszamentem a szobámba és a szekrényből válogattam ruhát mára...
Kicsit sminkeltem nem szoktam túlzásba vinni, nálam a sminkelés az egy szempillaspirálból halvány szemhéjpúderből és egy rúzsból áll...
Elindultam az iskolába, mikor megérkeztem beléptem az épületbe ott köszöntem a portás nőnek, azt már megtudtam, hogy mindenki bírja ezt a portás nőt mert ha késel pár percet nem mindig szokta beírni hogyha elkésel.
A második emeleten lesz az első órám ami a csodálatos fizika...
Mikor beléptem a terembe és leültem arra lettem figyelmes, hogy az osztálytársaimból főleg a lányok arról beszélnek, hogy új matektanár lesz.
Az egyik lány elkezdte, hogy a tanárunk reméli egy jóképű és kidolgozott felsőtestű férfi legyen.
Igazából én csak azt szeretném, hogy rendesen tanítsa a matekot.A csengő megszólalt és akik kint voltak a folyosón azok bejöttek a többiek elfoglalták a helyüket és vártuk a fizika tanárt.
Mivel új diák vagyok így fizikán be kellett mutatkozzak.
A tanárnő elmondta, hogy mik nála a szabályok, és amit eddig tanultunk abból tartott összefoglaló órát.
Mikor kicsengettek, elindultunk a matek terem felé, és a lányok nagy része tovább beszélgetett arról, hogy vajon, hogy fog kinézni az új matektanárunk.
Oda jött hozzám az egyik lány, és elkezdte, hogy annyira várja már, hogy kiderüljön ki lesz az új tanárunk.
Azt kérdezte, hogy én várom-e már az új tanárt?
Mondtam, hogy én abban reménykedem, hogy rendesen fogja a tanítani az órát.
Bemutatkozott, hogy őt Azranak hívják, én is bemutatkoztam neki, hogy Burcu a nevem.Miután becsengettek már mindenki annyira kíváncsi volt, hogy ki lesz az új tanár, mindenki előkészítette a felszerelését hisz mégis is új tanár van kell nála egy-két jó pontot szerezni...
Pár perce később be is lépett a tanár úr, a haja barna volt viszonylag fiatal szerintem olyan sok év közte és közöttünk nincsen.
Azra, mellettem megszólal, hogy jó kondícióban van, biztos jár edzeni.
Azra nézte a tanárt én meg óvatosan oldalba löktem mert már szerintem egy kicsit kezdett túl feltűnő lenni, ahogy nézi a tanárt.Sziasztok köszönt kedvesen a tanár, Mr Karasu vagyok, az új matek tanár...
Mr Karasu megkérdezte, hogy ki szereti a matekot a legtöbb lány felnyújtotta a kezét, de szerintem ennyien biztos, hogy nem szeretik a matekot, ahogy elnéztem a fiúkból alig emelték fel a kezüket.
Úgy látom a lányok szeretik a matekot nevetett halkan a tanár, és folytatta nem mindenki szeretheti a matekot de remélem tudok ezen változtatni...
A mai órát a bemutatkozásra szánom, úgy gondoltam mindenki elmondja a nevét és utána pár dolgot magáról.
Azra volt az első aki felnyújtotta a kezét, hogy akkor kezdi ő a bemutatkozást...
És mivel én Azra mellett ülök én voltam a következő...
Burcu Yıldız vagyok, 20 éves.
Apukámmal élek, járok edzésre délutánonként, szeretek jég korcsolyázni nem vagyok benne valami ügyes...
Régen én is jártam jég korcsolyázni a húgommal- mondta Mr Karasu.
Aztán az óra hátralévő részében mindenki bemutatkozott, aztán megszólalt a csengő és mindenki elindult a következő órára.A nap hátralévő részében, elég sokat beszélgettem Azraval.
Volt még történelem, nyelvtan és az utolsó óránk egy jó kis testnevelés volt.
Az iskola után Azraval indultam el, de sajnos nem sokáig tudtunk együtt menni, mert ő busszal ment, én meg gyalog mert egy fél órás sétával otthon is vagyok.Útközben zenét kerestem a telefonomban, egészen addig amíg neki nem ütköztem valakinek.
Kivettem a fülhallgatót a fülemből, hogy megnézem kinek mentem neki, azt akkor vettem észre, hogy a matek tanáromnak ütköztem neki.
Bocsánat Mr Karasu, zenét kerestem a telefonomban és nem néztem a lábam elé.
Szia Burcu! Semmi baj, de azért figyelj jobban, bajod is eshet ha nem figyelsz.
Simította meg a karom mosolyogva.
YOU ARE READING
A tanárom a szerelmem
RomanceEgy tiltott szerelem története. Burcu 20 éves, és egy új gimnáziumban fog kezdeni. És miért 20 évesen kezdi Burcu a gimnáziumot? Mert 16 éves korától dolgozott, hiszen az apjának akkoriban nem volt jó az anyagi helyzete... Burcu mivel nem akarja fe...