Mr Karasu elengedné a karomat? Miért hozott ide? -kérdeztem meglepetten.
Mr Karasu elengdte Burcu karját.
Hogy tudjunk beszélni, mert gondolkodtam tegnap. Van egy sejtésem, hogy mi az ami bánt téged -válaszolta.
Ez nem jó ötlet, mert lassan jönnek a terembe, és nekem is órám lesz.
Megnéztem egyik osztálynak sem lesz irodalom vagy nyelvtan órája. İde most nem jön be senki-mondta Mr Karasu.
Értem, akkor maga szerint mi az ami bánt?
Tudom, hogy lesz órád, így hamarosan mehetsz órára. Mikor a parkban voltunk és találkoztunk Alinaval.
Ebbe most nem szeretnék belemenni, de nem az a bajom, hogy találkoztunk vele, hanem amit maga tett és mondott-válaszoltam.
İgazad van, nincs sok időnk, de szeretném megbeszélni veled, mert tényleg nem akartak megbántani-válaszolja Mr Karasu.
Ma csak három órám lesz mert az utolsó kettő az testnevelés lesz.
Gondolom magának sok órát kell tartani.
Öt órám lesz, de tizenöt körül megpróbálok eljönni és utána megbeszéljük? -kérdezi MR Karasu.
Burcu kicsit hallgat...Jó rendben.
Köszönöm, majd írok neked, hogy hol találkozzunk.
Rendben-egyeztem bele végül.
Kimentem a teremből sietem fel a második emeletre, mert csak két percem volt a csengőig.Elkezdődött az óra a tanárnő kiosztotta az előző órán írt felmérőt.
A tanárnő büszke volt ránk, mert elég jól sikerültek a felmérők.
A középkori európa volt az óra anyaga.
A tanárnő elmagyarázta a középkori egyházi intézményrendszert.
Vettük még a feudalizmus és a hűbérség működését.
Belekezdtünk a jobbágyság jogainak és kötelezettségeinek rendszerébe.
Kicsengettek és elindultunk nyelvtan órára.Becsöngettek a tanárnő egy kicsit késett.
Mondta, hogy amit átbeszéltünk, ma átismételjük, a szövegértés és szöveg alkotást. Következő nyelvtan órán dolgozatot írunk.
Vége lett az órának elindultunk számomra az utolsó órára ami kicsit furcsa, mikor a többieknek van még kettő.Az utolsó óra matek óra volt.
Elkezdődött az óra Mr Karasu kiosztotta az előző órán írt dolgozatot.
Annak ellenére, hogy nem nagyon értettem ezt a másodfokú egyenletet sikerült megírjam egy hármasra.
Megbeszéltük még a dolgozat feladatait.
És belekezdtünk egy új tananyagba ami a halmazok voltak.Kicsengettek és elindultunk kifelé és mentünk le a lépcsőn, Azra szólt nekem, hogy még van két óránk.
Igen tudom, az utolsó két óra az testnevelés. Tudod én erre a hétre fel vagyok mentve a testnevelésből meg az edzések alól, majd jövő héten járhatok újra testnevelésére illetve edzésekre-válaszoltam.
Ja...Elfelejtettem milyen jó neked...
Jó hétvégét-mondta Azra és megölelt majd elindult az öltözőbe.Fél órával később hazaértem, és elkezdtem ebédet készíteni.
Mikor leültem enni, pár perccel később apukám jött haza, megnéztem hány óra és tizenegy tizenöt volt. Meglepődtem, hogy ilyen korán itthon van.
Burcu! Nem tudom mondtam-e de a főnök megkért, hogy utazzak el Ankaraba egy fontos tárgyalás miatt, így valószínűleg vagy szombat este vagy vasárnap reggel jövök haza-mondta apukám.
Jó rendben, segítsek valamit? -kérdezem.
Nem kell kislányom köszönöm, jó étvágyat-mondja apukám, majd adott egy puszit a fejemre és felment az emeletre pakolni.
Apukám kb. húsz percig pakolt, mikor ment ki az ajtón mondtam neki, hogy vigyázzon magára.
Te is vigyázz magadra kislányom, majd beszélünk-mondta apukám majd kiment az ajtón.
Felmentem a szobába megcsináltam a házi feladatot, meg kicsit összepakoltam.Három órával később
Tizenöt óra körül kaptam egy üzenetet Mr Karasutól, hogy hamarosan itt van értem, és öltöztek fel rendesen mert elvisz valahova. Próbáltam kiszedni belőle, hogy hova de annyit mondott ne kíváncsiskodjak, majd meg fogom tudni.
Felvettem egy hosszú fekete nadrágot, meg egy világos hosszú ujjút, meg vettem ki a szekrényből egy pulóvert.
Tíz perce indultunk el és még mindig nem tudom, hogy hova.
Az egész út alatt alig szóltunk egymáshoz.
Negyven perccel később a Buz Sarayıhez (Jégpalota) értünk, kicsit meglepődtem, hogy korcsolyázni hozott, azt hittem beszélgetni fogunk.
Mikor elmentünk az épületbe én mondtam, hogy nem tudok korcsolyázni.
Megtanítalak, csak bízz bennem, de előtte szeretnék veled beszélni. Szeretném ha elmondanád, hogy mi az ami bánt-mondta Mr Karasu.
Először, mikor az ebédlőben voltunk azt mondta, hogy barátok vagyunk. Mikor a parkban voltunk, maga azt mondta, hogy ismerősök vagyunk, utána meg jól elbeszélgetett Alinaval mintha én ott sem lettem volna.
Nagyon sajnálom nem akartalak megbántani, ha azt mondom, hogy barátok vagyunk akkor félreérthette volna és gondunk lehetett volna belőle.
Alina a volt barátnőm, két éve szakítottunk és a parkban találkoztunk újra-magyarázkodott Mr Karasu.
Értem...Lehet, hogy igaza van, de akkor is egy kicsit rosszul esett-vallom be.
Akkor megbocsájtasz?-kérdezi Mr Karasu.
ESTÁS LEYENDO
A tanárom a szerelmem
RomanceEgy tiltott szerelem története. Burcu 20 éves, és egy új gimnáziumban fog kezdeni. És miért 20 évesen kezdi Burcu a gimnáziumot? Mert 16 éves korától dolgozott, hiszen az apjának akkoriban nem volt jó az anyagi helyzete... Burcu mivel nem akarja fe...