Kételyek között

187 5 0
                                    

Nincs semmi baj...Menjen az igazgatóhoz MR Karasu.
Rendben, de van egy olyan érzésem, hogy valamivel megbántottalak, hidd el nem akartam... Órán találkozunk-mondta Mr Karasu és elment.
Én is elindultam a második emeletre ahol majd a matek óra lesz.

Mr Karasu ment az igazgatóhoz.
Köszönöm, hogy ilyen hamar jött Kerem.
Azt szeretném kérni, hogy hetedik órában tartsa meg az irodalom órát-mondta az igazgató.
Ha a hetedik órájuk az utolsó, miért nem mehetnek haza? -De rendben persze, ha ezt szeretné. Melyik osztály és mi a tananyag?-kérdezi Mr Karasu.
Dolgozatot írnak és Reyyan tanárnő ragaszkodott hozzá,hogy legyen megtartva az óra. A 10/C osztály.
Rendben, ha megírták a dolgozatot mehetnek haza? -kérdezi Mr Karasu.
Az igazgató mondta, hogy igen, utána Mr Karasu kijött és elindult a tanári felé a cuccaiért.

Mikor becsengettek, akkor Mr Karasu mindenkinek kiosztotta a feladat lapot.
Dolgozat a másodfokú egyenletből, bevallom kicsit izgulok, hogy fog sikerülni...
Mikor mindenki végzett akkor Mr Karasu összeszedte a dolgozatokat és elindultunk haza.

Mikor mentem volna ki Mr Karasu megszólalt...
Burcu! Egy kicsit maradnál, beszélni szeretnék veled-mondta Mr Karasu.
Megfordultam és odamentem a tanári asztalhoz. Hallgatom tanár úr.
Megakartam beszélni veled ami bánt téged, de tartanom kell még egy hetedik órát a 10/C-nek. Holnap megbeszéljük? -kérdezi Mr Karasu.
Már mondtam, hogy nincs semmi baj, minden rendben, holnap az nem jó nekem, mert csak három órám lesz-válaszoltam.
Burcu! Tudom, hogy van valami baj ebben hasonlítasz a húgomra, mert ő is mindig azt mondta nincs semmi baj, de közben meg bántja valami. Hogy-hogy három órád lesz holnap? -kérdezi Mr Karasu kicsit meglepve.
Ha lenne valami ami bántana elmondanám önnek. Az utolsó két órám testnevelés lesz-válaszoltam.
Értem, akkor majd megbeszéljük, de most mennem kell órát tartani-mondta MR Karasu majd elindult kifelé a teremből.
Jó rendben-válaszoltam, majd kimentem a teremből én is, és elindultam haza.

Mikor hazaértem, apukám még nem volt otthon.
Felmentem a szobámba és elkezdtem a házi feladatot megcsinálni és tanulni.
Mikor végeztem mindennel akkor összeszedtem az cuccaimat holnapra.
Azután leültem filmet nézni, egy romantikus de egyben szomorú filmet néztem, a Su ve Ateş-t.

Fél nyolc körül hazaért apukám is, és egyből látta rajtam, hogy van valami bajom.
Burcu! Mi a baj?-kérdezte apum aggódva.
Nem komoly apa, holnapra elfelejtem.
Ha nem lenne fontos akkor már nem is gondolnál rá, de mivel még mindig gondolsz rá így szerintem biztos, hogy valami komoly dolog lehet ami bánt-mondta apukám majd odajött és leült mellém.
Kicsit hallgattam azt mondtam, hogy lehet igazad  van...
Akkor elmondod kislányom? -kérdezi apukám.
Jó rendben...Ma ötödik órában testnevelés volt és én lementem ebédelni és ott elkezdtem beszélgetni valakivel az iskolából, és az illető azt mondta, hogy a barátok vagyunk.
De Burcu kivel beszélgettél és miről? -kérdezi apukám.
Most az nem számít kivel beszélgettem az most annyira nem lényeg. Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy van-e barátnője aztán ő is megkérdezte-válaszoltam és közben a szám szélét harapdáltam.
Értem, akkor egy fiú bántott meg? -kérdezi apukám.
İgen... Mikor befejeztük a ebédet akkor kitaláltuk, hogy kimegyünk a parkban és ott találkoztunk az ismerősével, aki megkérdezte, hogy együtt vagyunk-e erre ő csak annyit válaszolt, hogy csak az ismerőse vagyok. És utána meg úgy viselkedett mintha igazából én ott sem lettem volna és csak ők lettek volna ott a parkban-meséltem kicsit csalódottan.
Burcu! Először is nem örülök annak, hogy iskolai időben az iskolán kívül vagy.
Nagyon sajnálom kicsim, nem próbált bocsánatot kérni vagy megmagyarázni, hogy miért csinálta ezt?-kérdezi apukám.
Próbálta, csak én nem hagytam neki, azt mondtam nincsen semmi baj. Csak, hogy nem hitte el amit mondtam...
Én azt mondom, hogy hallgasd meg és utána eldöntöd, hogy szeretnél-e barátkozni vele vagy nem. De bármiben számíthatsz rám kislányom -válaszolta apukám és utána megölelt.

Apukám elkezdett vacsorát csinálni én addig elmentem megfürdeni, vacsora után meg mentem aludni.

Másnap reggel

Felkeltem, elmentem a fürdőszobába, megcsináltam a reggeli szokásos rutinomat, sminkeltem felöltöztem és elindultam az iskolába.
Háromnegyed nyolcra értem be, egy kicsit meglepődtem,hogy viszonylag korán beértem.
Elindultam fel a második emeletre, mert az első órám az történelem lesz.
Mikor az első emeletre értem valaki elkapta a karomat, és bevezetett egy üres terembe.

A tanárom a szerelmem Where stories live. Discover now