Az orvosnál

216 6 0
                                    

Háromnegyed óra tömény matek következett, és be kell valljam, hogy élveztem. Kezdem érteni a másodfokú egyenletet, már egyedül is megtudom oldani őket, nem kell hozzá segítség.
Ebben a háromnegyed órában rengeteget beszélgettünk, nevettünk olyan dolgokon aminek semmi köze a matekhoz.
Mr Karasu nagyon kedves és segítőkész tanár.A külseje az 10/10 a kidolgozott felső teste, a barna haja, a kék szemei.
De belső tulajdonságai amit ebben háromnegyed órában megismertem, az sokkal több a 10/10-nél.
Fiatal lehet szerintem Mr Karasu ilyen huszonöt-huszonnyoc év körüli lehet.
Na elég Burcu fejezd be ő a tanárod.

Köszönöm, hogy nem adta fel és segített megérteni a matekot-mondtam mosolyogva és közben a táskámba pakoltam el.
Nincs mit megköszönnöd ez a munkám, és bevallom jó társaságban voltam-viszonozta a mosolyomat és elindultunk kifelé.
Lesz más osztállyal is még órája?
Nem, veletek volt az utolsó, de viszont van még egy kis dolgom így megyek.

A következő két óra az dupla biológia lesz.
Az ember szervezete és egészsége lesz az óra anyaga. Negyvenöt perccel később vége lett az órának.

Apukám felhívott, hogy megkérdezze, hogy meddig leszek még suliban.
Mondtam, hogy még egy biológia órám lesz és utána lemegyek szólni Ms Cansunak, hogy nem tudok ott lenni lehet az edzésen.
Ez az edzés a tornateremben szerdánként szokott lenni.
Ez egy külön edzés amit már régóta tart Ms Cansu.
De nekem ez lett volna az első, ilyen órám.

A másik biológia órán is még az emberi szervezet és egészsége volt a téma.
Amit elkezdtünk az előző óra elején új anyag ebben a témában azt még befejeztük utána volt egy kis ismétlés ès ha valakinek volt valami kérdése a témával kapcsolatban az feltehette és utána ki tűztük a dolgozatírásnak a dátumát.

Mikor végre lett az órának lementem a torna terembe és szóltam Ms Cansunak, hogy nem tudok részt venni az edzésen, mert megyek orvoshoz az apukámmal.
Azután elindultam az ebédlőbe, nagyon sokan voltak, ebéd után elindultam az iskolából.

Tizenhárom óra után öt perccel megérkezett apukám és elindultunk az orvoshoz ami egy órányi út autóval.
Mikor megérkeztünk az orvosi rendelőbe bejelentkeztünk leültünk és vártuk, hogy hívják a sorszámunkat.
Fél óra után hívták a sorszámunkat ami kétszázhuszonhárom volt.

Mikor bementünk az orvoshoz elmondtam neki, hogy mi történt, mondta apukám meg az orvosnak, hogy rendszeresen edzek.
Utána az orvos megvizsgálta a bokámat.
Mikor befejezte a vizsgálatot azt javasolta, hogy erre a két napra hagyjam ki az edzést meg a testnevelés órát is.
Jövőhéten szép fokozatosan visszatérhetek az edzéshez és a testnevelés órákhoz.
Elindultunk haza, de félúton láttunk egy jó üzletet és bementünk, aztán apukám mondta, hogy akkor menjünk el tankolni.
Tanokolás után apukám elvitt Kara Cafeba, ahol ettünk egy-egy sütit, meg beszélgettünk.
Tizennyolc után indultunk el.

Tizennyolc negyven körül értünk haza, én felmentem a szobámba tanulni meg egy-két gyakorló feladatot megcsinálni, addig apukám elkezdte csinálni a vacsorát.
Vacsora után elmentem fürdeni és utána mentem aludni.

Másnap reggel

Felkeltem, elmentem a fürdőszobába megcsináltam a reggeli rutinomat, utána sminkeltem egy kicsit, és mentem felöltözni. Majd végül elindultam az iskolába.

Mikor beértem az iskolába, mentem a büfébe, hogy vegyek valami üdítőt, mert sikeresen otthon hagytam az üdítőmet.
És ott találkoztam Mr Karasuval.

Jó reggelt Burcu!-Köszönt mosolyogva Mr Karasu.
Jó reggelt Mr Karasu-köszöntem én is mosolyogva.
Hogy van a lábad?-érdeklődik Mr Karasu.
Jobban, már nem fáj, de apukám ragaszkodott hozzá, hogy menjünk el orvoshoz így tegnap elmentünk orvoshoz. Aki azt mondta, hogy a holnapi testnevelést, illetve edzést hagyjam ki és jövő héten szép fokozatosan elkezdhetek edzeni és részt vehetek a testnevelés órán.

Örülök, hogy már jobban vagy, igaza volt apukádnak, hogy elvitt orvoshoz, mert lehet, hogy később még lehet bajod belőle-mondta Mr Karasu.
Apukám is ezt mondta-mondtam nevetve.
Mr Karasu is elnevette magát.
Közben én jöttem, a sorban a büfé előtt, kértem egy citromos teát.
Tanár úr! Ma hányadik órában is lesz matek?-kérdeztem.
Hatodik órában lesz-válaszolta Mr Karasu.
Köszönöm-mondtam.
Burcu! Mikor isszuk meg azt a beígért forró csokit? -kérdezi Mr Karasu.

A tanárom a szerelmem Donde viven las historias. Descúbrelo ahora