Kibékülés

238 5 6
                                    

Sziasztok!
Melyik történet tetszik nektek a legjobban?
Mert akkor abból megpróbálok több részt hozni🥰
Kellemes olvasást🥰

Tíz perce indultunk el, mert Mr Karasu a tanáriban hagyta az iratait.
Én az ablakon néztem ki.
Egyszer csak Mr Karasu megtörte a csendet.
Hogy van a lábad?-kérdezi Mr Karasu.
Már sokkal jobban, köszönöm, csak sajnálom, hogy a mai edzést ki kellett hagyjam-mondtam kicsit csalódottan.
Milyen edzésre jársz? -érdeklődik Mr Karasu.
Van a közelben egy edzőterem oda szoktam járni, meg rengeteg videó van fent az interneten és van, hogy azt az edzés szoktam csinálni ami a videóban van-válaszolom.
Értem, régóta edzel?-érdeklődik tovább Mr Karasu.
Öt éve edzek rendszeresen-válaszolom.
Maga sportol valamit?-kérdztem Mr Karasutól.
Hetente, szoktam lejárni az edzőterembe-válaszolta Mr Karasu.
Értem-válaszoltam.
Közben megérkeztünk a házhoz.
Köszönöm, hogy haza hozott Mr Karasu-mondtam mosolyogva.
Nagyon szívesen, máskor is-mondta Mr Karasu szintén mosolyogva.
Kiszálltam az autóból és bementem a házba.

Apukám már itthon volt.
Burcu! Mi történt?-kérdezi apukám aggódva.
Apa! Testnevelés órán kosárlabdáztunk, rosszul ugrottam és kiment a bokám, Ms Cansu azt mondta, hogy a mai edzést hagyjam ki és ha van rá lehetőség akkor gyere el értem.
De miért nem mondtad a telefonban, hogy mi történt?-kérdezi apukám.
Mert ha elmondtam volna akkor csak idegeskedtél volna, hogy a dugóba ülsz és nem tudsz eljönni értem.
Hogy vagy?-kérdezi apukám, és közben a kanapén ülök és apukám a bokámat nézi.
Már jobban vagyok, már nem fáj-válaszolom.
És, hogy jöttél haza? Haza sétáltál? -kérdezi idegesen apukám.
Eredetileg haza akartam sétálni, de útközben találkoztam Mr Karasuval, aki kedves volt és hazahozott, hogy ne terheljem a lábamat-mondtam apukámnak.
Holnap lesz testnevelés órád? -kérdezi apukám.
Nem lesz, csak Ms Cansu külön edzése, ha jól emlékszem-válaszoltam kicsit bizonytalanul.
Rendben akkor holnap szólj a tanárnőnek, hogy nem leszel ott az órán.
Mert holnap délután elmegyünk és megmutatjuk a bokádat egy orvosnak-mondta apukám határozottan.
Jó rendben apa, ahogy szeretnéd-válaszoltam.
Vacsoráztunk elmentem fürdeni, és lefeküdtem.

Másnap reggel

Felkeltem és elmentem a fürdőszobába megcsináltam a reggeli rutinomat, felöltöztem és indultam volna iskolába, amikor apukám a konyhából hozzám szólt.
Jó reggelt! Ma elviszlek az iskolába és délután megyek érted és akkor megyünk az orvoshoz.
Jó reggelt apa! Már nem fáj a lábam, de nem foglak tudni meggyőzni, hogy nem kell orvoshoz menni-érdeklődöm.
Nem tudsz mert lehet, hogy most nem fáj de később még lehet belőle bajod-mondta apukám határozottan.
Beültünk az autóba, mondtam apukámnak, hogy tizenhárom óra körül végzek az iskolában, utána még beszélgettünk pár dologról. Azt megérkeztünk az iskolába én kiszálltam az autóból és elindultam befelé.

Bementem a terembe az első óra nyelvtan.
Mikor leültem az asztalhoz előpakoltam a cuccomat, leült mellém Azra és bocsánatot kért a tegnapi viselkedése miatt.
Tudod, nekem tetszik Mr Karasu, bárhogy próbálom felhívni magamra a figyelmét, nem vesz észre, és te meg olyan jól kijössz vele-mondta Azra.
Semmi baj, felejtsük el. Azért ne túloz Azra, kedves volt és elhozott az iskolába mert látta, hogy késésben vagyok.
Szerintem ha neked lenne valami a lábaddal, vagy te neked ment volna ki a bokád, szerintem tőled is megkérdezte volna, hogy mi történt.
És valljuk be azért te jobban érted nálam a matekot, jó persze van egy két dolog amit te sem értesz.
Te jobb vagy matekból mint én.
Lehet, hogy igazad van, Burcu akkor nincs harag köztünk? -kérdezi Azra.
Nincsen, na de váltsunk témát-javaslom Azranak.
Jó rendben, miről van szó? -kérdezi Azra.
Apukám a fejébe vette, hogy ma elvisz orvoshoz a bokám miatt.
Egyetértek apukáddal, jobb ha lát egy orvos-mondja Azra.
Ti össze beszéltetek apukámmal? -kérdezem nevetve Azratól.
Ki tudja lehet-mondja Azra nevetve.

Becsöngettek az órára, és meg is érkezett a tanárnő. Ma a szövegértés és a szöveg alkotást vettük az órán.
Azt mondta a tanárnő ez mindenkinek viszonylag jól megy, következő órán át ismételjük és utána majd írunk belőle egy dolgozatot.

Mikor kicsengettek mentünk a következő órára, ami kémia volt.
De Mr Yıldırımnek a gyereke beteg lett, így nem tudott órát tartani így azon az órán egy helyettes tanár volt.

A következő a Matek óra volt, megint a másodfokú egyenletet volt ami nekem még mindig nem volt világos.
Mikor kicsengettek mindenki elindult kifelé a teremből, én egy kicsit le voltam maradva a jegyzeteléssel szóval én még azt csináltam. Mikor pakoltam el volna el a táskámba, akkor Mr Karasu az asztalomhoz lépett ezzel halálra rémisztett. Miután kiröhögte magát, hogy a szívbajt hozta rám, oda ment és becsukta az ajtót, majd visszajött hozzám.

Még mindig nem tiszta igaz? -kérdezi Mr Karasu, miközben a kezét rátette a füzetemre, hogy ne tudjam el rakni.
Nem, de ne is fecsérelje rám az idejét reménytelen eset vagyok. Majd kijavítom.
Burcu! Engedd meg, hogy megpróbáljam elmagyarázni-mosolygott biztatóan Mr Karasu.
Hát jó rendben de ne élje bele magát abba, hogy ez menni fog, mint mondtam reménytelen eset vagyok-mondtam majd sóhajtottam egyet.

A tanárom a szerelmem Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt