Másnap reggel
Hétvégén kicsit később szoktam kelni, Kilenc körül,de volt már, hogy fél tízkor keltem.
Reggeli után felvettem egy szabadidő ruhát, és elkezdtem filmet nézni a Sevimli Tehlikeli-t.
Film közben kaptam egy üzenetet Azratól, hogy van-e kedvem elmenni vele vásárolni. Írtam neki, hogy még nem tudom de hamarosan válaszolok, hogy megyek-e.
İgazából nem tudom, hogy ma mi lesz mert Kerem azt mondta ma is csinálunk valamit.Mikor vége lett a filmnek gondoltam írok neki, hogy megkérdezzem.
Mikor nyúltam a telefonomért akkor villant fel, hogy Kerem üzenetet küldött amiben az állt, hogy:
"Szia Burcu!
Ma sajnos nem tudunk találkozni, mert az egyik barátomnak megígértem, hogy segítek költözni."
"Válaszoltam, hogy jó rendben"Felhívtam Azrat, hogy elmegyek vele, megbeszéltük, hogy egy óra múlva találkozunk a Istinye Parknál(bevásárlóközpont).
Elkezdtem készülni, közben beszéltem apukámmal aki azt mondta, hogy ma este vagy holnap reggel jön haza.
Egy órával később
Megérkeztünk az Istinye Parkhoz. Isztambul egyik legfényűzőbb és legnagyobb bevásárlóközpontja. Kétszáznyolcvan üzlet található, Szóval unatkozni nem fogunk. Bementünk egy üzletbe aminek a neve Mavi volt. Ott vettem egy fehér felsőt. Aztán mentünk a következő üzletbe.
Két órával később
Elég sok mindent vettünk, de leginkább Azra vett több mindent.
Én egy fehér felsőt, egy kék farmer nadrágot vettem, meg egy nyakláncot.
Most az üzletben található étteremben eszünk, aztán megyünk tovább.Mikor mentünk volna tovább, Azra szólt, hogy ott van Kerem. Azra mondta, hogy menjünk oda. És akkor jött ki Alina a kezében két itallal. Mondta Azra milyen szerencsés Alina amiért Kerem vele van.
Azra elment mosdóba, addig leültem egy padra és néztem őket. Nagyon jól szórakoztak, és nagyon szomorú voltam amiért Kerem hazudott nekem.
Aztán egyszer Kerem lejtett egy kis dobozt, amit Alina vett fel. Nem láttam mi van benne.Az asztalnál Kerem és Alina
Kerem megnézhetem mi van a dobozban? -Kérdezi Alina izgatottan.
İgen, persze legalább elmondod a véleményed.
Alina mikor kinyitotta a kis dobozt egy ezüst karkötő volt benne.
Kerem ez nagyon szép, Devanak vetted?
Köszönöm, nem a hugomnak vettem.
Akkor hallgatlak van egy új barátnőd?
Nem nincsen, csak tetszik egy lány, meglepetés lesz neki. Úgy tudja, hogy egy barátomnak mentem segíteni.
Nagyon szép tényleg, biztos tetszeni fog neki.Azra közben visszament
Történt valami érdekes míg nem voltam? -kérdezi Azra kíváncsian.
Mr Karasu vett valamit a barátnőjének, aztán hívott apukám így kicsit csendesebb helyen beszéltem vele.
És mit vett neki? -érdeklődik tovább Azra.
Azra! Nem igazán érdekel, de tudom, hogy téged meg nagyon is érdekel... Szóval kis dobozban volt, valami gondolom valami ékszer, de nem láttam, hogy mi volt az pontosan.
Értem, és mit mondott apukád?
Holnap reggel jön haza, megyünk tovább?
İgen, persze...Mi legyen a következő üzlet? -kérdezi Azra.
Legyen az Arçelik-válaszoltam, és indultunk az üzlet felé.Három órával később
Már itthon vagyok, és a házi feladatot csinálom. Tizenhét tizenöt lehet az idő.
Egy fél óra múlva kész lettem a házival.
Elkezdtem vacsorát csinálni, mikor csengettek az ajtón.
Kicsit meglepődtem, mert Kerem állt az ajtóban.
Szia!-Köszönt Kerem.
Szia!-Köszöntem én is.
Bemehetek esetleg, mert kicsit hideg van?
Apukád itthon van?
Gyere persze, nem nincs itthon majd csak holnap reggel jön haza-válaszoltam, és közben elindultam vissza a konyhába.Burcu!
Először is szeretnék bocsánatot kérni, mert nem mondtam igazat, nem a barátomnak segítettem...-Kerem nem tudta befejezni mert a szavába vágtam.
Tudom, hol voltál és azt is, hogy milyen jól érezted magad Alinaval a kávézóban-válaszoltam kicsit cinikusan.
YOU ARE READING
A tanárom a szerelmem
RomanceEgy tiltott szerelem története. Burcu 20 éves, és egy új gimnáziumban fog kezdeni. És miért 20 évesen kezdi Burcu a gimnáziumot? Mert 16 éves korától dolgozott, hiszen az apjának akkoriban nem volt jó az anyagi helyzete... Burcu mivel nem akarja fe...