kavuşma

252 9 0
                                    

marabayin. dedim tanitim yayinlayip yan gel yat olmaz. bi de 1. bölümü yazalim ciksin aradan.

*
kumsaldan;

daha gözümü açamadan ceylinin cırtlak sesi kulaklarımla bulustu. biraz fazla uyumuştum dün stajda gece nöbetim vardı. belki de cok degildi sadece ceylin yüzünden oyle hissediyordum. saate bakmak için telefona uzandım. abim ise hissetmiş gibi beni arıyordu.

berkan: hala yatiyor musun cirkin ordek?

kumsal: gece nobetine sen kaldin dimi abi

berkan: uzatma kızım, sana bir şey söylemek için aradım. geri dondum istanbula. barış abin kerem abin de yanımdalar. akşama kap gel ceylini. duru ve arda da gelecek bir şeyler yaparız bizde. 

yüzümdeki gülümsemeyi iyi ki görmüyordu. barış gelmişti. neredeyse 3 haftadır görmüyordum. milli takımda maçlara gitmişlerdi ve onu çok özlemistim.

berkan: alooooo kızım uyudun mu yine? yoksa abin gelecegi için sevinçten bayıldın mı?
daha fazla çaktırmamak için cevap verdim.

kumsal: özlemimden bayılmışım abicim geliriz akşam olur. öpüyorum seni.

diyip kapattım. saate baktım 14:27 ydi. bence çokta uyumamıştım aşağıya inip ceyline baktım. kahvaltısını çoktan yapmış kahve içiyordu.

ceylin: öldün sandım kızım. sesin gelince içime su serpildi. kimle konuşuyordun?

kumsal: abimle. dönmüşler kızım dönmüşler barışım da dönmüş. akşam ordayız mızıkçılık yok.

ceylin: berkanın olması barıştan daha fazla dikkatimi cekti. olur gideriz.

abimden hoşlandığını biliyordum. yaklaşık iki ay önce sarhoşluktan ağzından kaçırmıştı. sonra söylemediği için çok pişman olmuştu. çünkü kızmadım, aksine yengem olmasını cok istiyordum. yanına oturup "hatun bi çay da bize koy be kral, çay yoksa kahve yap" dedim. biraz gülüştükten sonra duşa girmek için ayaklandım.


barıştan;
söylesene berkan kıvrandırma adamı. geliyor muymuş kumsal? yani geliyorlar mıymış?

az daha çaktırıyordum ah barış ah. öyle olmaz direkt adama kız kardeşine bayılıyorum de istersen.

berkan: geliyormuş. dün nöbeti varmış o yuzden bugün işi yoktur. noldu çok mu özledin kardeşini?
off berkan of. deme öyle işte.

berkan ben ve kumsal çocukluk arkadaşıydık fakat ona karşı aşk beslemeye başladığımda işler fazlasıyla değişti. ne yapayım vazgeçemiyordum. zalimin kızı..

*
kumsaldan;
duştan çıktıktan sonra biraz cilt bakımı yaptım. bazen o kadar çok yoruluyordum ki, göz altlarım patlıcandan beter oluyordu. saatin de erken oldugunu düşünerek spor yapmaya karar verdim. bir kaç fotoğraf çekip instaya saldım.

iamkumsalkutlu

 iamkumsalkutlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sarışınım|Barış alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin