uyku

120 10 6
                                    

hellö bebişler. hala çok okunma yok fakat abayanyazar' a teşekkür etmeyi gönül borcu bildim. bu bölüm senim için olsun aşkım💗

*

yorgunlukla gözlerimi açtığımda hava yeni ışımaya başlamıştı. fakat burası benim odam değildi. üstüme düşmüş bir kolla kafamı arkaya çevirdim.

"barış abi?"

onun odasında onunla beraber uyumamıza anlam verememiştim.

telefonum uyuduğum odadaydı. saatten iste bir haberdim.

barış benim hareketlerimle gözlerini açtı.

"günaydin bücür."

aramızda ki mesafe o kadar azdı ki nefesini hissediyordum.

"ben nasıl geldim buraya?"

barış buna şaşırmış olmalı ki anlamayarak yüzüme bakti.

"gece gelip kendin yattın. bende yadırgamadım."

nasıl yani ben kendim gelip barışın yanına mı yatmıştım. benim bilinc altını kapatın ya çok amator davranıyor.

yataktan doğrulmamla barışın beni yatağa çekmesi bir oldu. gözlerimi onun gözlerine diktim.

"daha erken diye. abin falan daha uyanmamıştır. saat 6:12 buçuğa kadar kal istersen."

bacağım hala sızlıyordu. barış gözlerini tekrar kapattı. yorgun olmalıydı. ellerimi barışın çakma sarı perma saçlarına götürdüm. lülükleriyle oynadım. daha sonra elimi çektim ve göğsümün üstüne koydum.

elimi tuttu ve tekrar saçlarına götürdü. uykulu bir sesle;

"biraz daha oynasana."

dedi. on dakika daha onu izleyerek ve saçlarıyla oynayarak geçirdim. yüzünü hafızama iyice kazımaya çalışıyordum.

en sonunda kendimi yataktan çıkardım. barışı yanağından öptüm. ama uyanmadı. dinlenmesi için onu odada bırakıp kendi odama geçtim. telefonumu ve çantamı aldım. artık eve gidip üst baş değiştirip işe gitmeliydim. salona indim ve gelen sesle aklım başımdan gitti.

"günaydın sarsuk. selam sabah da mı yok artık?"

keremin sesiyle için rahatlamıştı.

"bu saatte napıyorsun çaylak. antrenman 9 da değil mi?"

"sabah namazı kılıyordum kardeşim. allah gunahlarımızı af eylesin."

"amin ecmain."

aşağıdaki poşette kremler vardı. onları da aldım. tekrar kereme döndüm.

"ben çıkıyorum çaylak. haber verirsin yukarıdaki namaz bilmezlere."

"ayrıca ilettirmek istediğin bir şey var mı barışa?"

dalga geçercesine suratına baktım.

"var. çok öptüğümü söyle."

kapıyı açıp evden kendimi dışarı attım. taksi çağırıp beklemeye başladım. çok geçmeden taksiye bindim ve eve doğru ilerledik. taksiye ücreti ödeyip indim. eve girdim ve kendimi doğruca odaya atıp üstümü başımı değiştirdim. güzel bir kahve yapıp barış alpere yazmaya karar verdim.

hayvanatım 🤍

: dün yaptığın her şey için teşekkürler barış abi. ben erkenden çıkıp eve geldim. sabah 08:00 da staj var.
gönderildi 06:57

telefonu kapattım. duşa girmek için bacağımı streçledim ve iyi bir duş aldım. üstümü giyip saçlarımı yaptıktan sonra ceylini aradım.

"napıyorsun güzellik?"

sesi iyi geliyordu annesi iyi olmalıydı.

"iyiyim aşkım. bugün akşama doğru döneceğim. işin bitmiş olursa dışarıya çıkalım."

"olur." deyip kapattım. ve evden çıktım.





öğle arasına girdiğimde telefonu anca elime alabilmiştim. barış yazmıştı. hiç düşünmeden mesajlara girdim.

hayvanatım🤍

:ne demek güzellik. sen iyi ol da.
gönderildi 08:23

: dikkat et. bir şey olursa ara.
gönderildi 08:24

mesajlarına "❤️" ifadesini bırakıp çıktım. yemeğimi alıp selin ataberk ve furkanın olduğu masaya oturdum.

selin: bacağın nasıl oldu aşkım?

diye sordu. ataberk ve furkan ne oldu dercesine bana döndüler.

"önemli bisey degil ya. dün çay döktüm yanlışlıkla."

furkan irdelemekte ısrarcıydı.

"yemeğini ye sonra birde ben bakayım."

tam gerek yok demek için konuşmaya başlamıştım ki

"itiraz yok." dedi.

barıştan;
sabah kalktığımda yanımda yoktu. sadece bir mesaj vardı. yataktan doğrulup mesajına yanıt verdim. duş almak için odadan çıktığımda keremle karşılaştık.

"kumsal çıktı. seni de çok öpüyormuş. "

dedi gülerek. anlamayarak kafamı salladim.

"ne saçmalıyorsun oğlum."

"kendisi sana iletmemi söyledi."

kerem yanımdan çıkıp gittiğinde şaşırmış şekilde kalmıştım. buna ne denir bilemiyordum.

antrenman molası verdiğimde kumsaldan mesaj brkliyordum. o ise mesajlarıma sadece ifade bırakmıştı. tekrar mesaj atmak için profile girdim.

sahil kum güneş 🤍

: kumsal hanım bir şey yazsaydınız?
: birde bacağınız nasıllar?
gönderildi 12:10

furkan bacağımı incelerken bir kaç krem sürüp kapattı. bende telefona gelen mesaja girdim.

hayvanatım 🤍

: barış beycim çok iyiyim doktor furkan az önce benimle ilgilendi. bir problem yokmuş.
gönderildi 12:14

gördüğüm mesajla şoka uğradım. furkan kimdi? ve neden kumsalla ilgileniyordu?

*

merhabalaarr umarım bölümü beğenirsinizzz yorumlarınız ve oylarınız beni daha da motive ediyor lutfen desteginizi esirgemeyin.

fikirlerinizi yazabilirsiniz buraya

burda da bölüm hakkında sohbet edebilirizz

iyi okumalarr 💗

sarışınım|Barış alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin