duygusuz ve coşkulu

117 11 6
                                    

oncelikle merhabalar açıkcası bölümlere pek oy yapılmıyor. sınırı şimdilik 7 oy olarak koyuyorum. yorum atmatı unutmayın bebiklerim.

~~

kumsalın anlatımıyla;
barış karşıdan arabayla durduğunda yüzümde şok ifadesi vardı. arabadan indi. gaza basıp gidebilirdim ama konuşmak istedim.

"neden kaçıyordun kumsal benden? ne yaptım ne değişti yine?"

"abimin sözünü dinliyorum barış abi."

"abin sana barışla konuşmayıp hortlak görmüş gibi kaç mı dedi."

"şimdi mi geldi aklına yemeğine gittin gezdin geldin. ne güzel dünya. işim var. hadi görüşürüz."

arabama atladım ve gaza bastım bir cluba girdik. bu gece eğleneceğim ve her şeyi unutacağım.

bara yanaşıp bir bardak tekila shot istedim. ceylin yanıma yaklaştı ve kendisine de bir tane söyledi tokuşturup dikledim. sabah berkanla ceylinin kahvaltıya gittiğini unutmuştum.

"nasıl gecti kahvaltiniz?"

"gayet güzeldi. gelişme olarak sadece abi dememe gerek olmadiğini soyledi."

"siz olmuşsunuz o zaman askim. yengem var artik."

"yine de yavaş olmakta fayda var."

bir kaç poz cekindiğimizde instagrama attım.

bir kaç poz cekindiğimizde instagrama attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iamkumsalkutluu: love kadin ‼️

ceylintemiiiz,iamberkankutlu ve 67.983 kişi beğendi

abim postu gördükten hemen sonra aramaya başladı.

"efendim abi."

"cabuk cıkın dışarıdayım."

"ceylin yorgun onu eve götür ama ben gelmiyorum. rica ediyorum israr etme. lütfen."

hiçbir şey söylememesine rağmen sinirlendiğini anlıyordum. amacım tek kalıp sadece coşup eğlenmekti. sinirimi ancak böyle atabilirdim. ceylinle vedalaştıktan sonra devamlı içtim. sarhoşluk etkisini göstermeye başlarken telefonu açıp instagram keşfete girdim. barışla ilgili bir magazin haberiydi hemen tıktadım.

magazinburada: ünlü futbolcu Barış Alper Yılmaz ve Deniz Özyılmaz kameralarımıza yansıdı. 😱

başbaşa yemek yerken ki görüntüleriyle çift olduklarını düşündüğümüz yeni çiftimize mutluluklar dileriz.

sinirle telefonu kapadım. artık gerçekten kan beynime sıçramıştı. bir kaç bardak tekilayı düşünmeden tekledim. ve piste doğru yürüdüm.

biraz müzige kapılıp dans ettiğim sırada arkamdaki adamı fark ettim ve arkamı döndüm.

"güzellik tanışalım mı?"

sarışınım|Barış alper yılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin