A fene esne ebbe a rohadt napba is! Az eső még tök oké, ha nem fújna ennyire az a rohadt szél! Arra keltem, hogy sütött a nap, meleg volt, most meg, mintha dézsából öntenék! Rőzsét gyűjteni jöttem, nem megázni! Biztosra veszem, hogy valamilyen istenség kurvára berághatott rám, ha ilyen hevesen reagál!
Tiszta retek minden, ez a sár meg különösen felbasz! Na, jó, mi az édes fene az ott? Valami kupac lehet, egy nagy kupac fos, példának okáért. Ez milyen állat? Ja, hogy ember! Most már minden világos!
Én kérek mindjárt elnézést. Kifeküdt itt az erdő közepén, mint egy hulla... ugye nem az? Megbökdösöm valami bottal, nagyon remélem, hogy nem harap! Ha megmozdul, én tutira sikítok!
Nem szabad az ilyesmit félvállról venni, akár veszett is lehet! És én nem akarok senkitől sem megveszni, éppen eléggé megveszek magamban! Állat, úgy tűnik, lélegzik! Csak lecsapta egy bazi nagy ág, semmi különös, mindenkivel előfordul néha.
Azért kap egy finom rúgást, hátha ezzel kellően érvelek a felelőtlen természetjárás ellen. Hű, de jól esett! Most jön a megterhelő feladat, az ág leszedése. Jaj, kurvára nincs kedvem! Jobb lenne, ha nem tudnék az ilyesmiről, még dolgozzak? Felháborító!
Megfogom, aztán... hát ez kurva nehéz! Megrokkanok valami random faszi miatt! Hú, sikerült, el sem hiszem! Majd azt mondom mindenkinek, faszból emeltem, azért! Ja, nincsenek is barátaim!
Ez elszomorító, viszont most szerzek egyet. Akkor már csak annyi, hogy megfordítom és kész! Innentől lehet vonszolni! Hm... elég sáros lett a képe, most csutakolhatom le! Talán mégis jó ötlet lenne felkapni, így, mint valami kibaszott dagadt állat, olyan!
A faszomba is, elgyengültem, de már hazaviszem, miután így felkaptam! Már egy alacsony, vékony srácot sem bírok el, pedig régen, na, akkor! Szintén nem tudtam többet, ez tény, viszont olykor-olykor még szóba álltak velem az emberek, mostanában meg véletlenül mind elkerülnek, milyen érdekes!
Mindjárt otthon vagyok, így ennyi gyaloglás után. Lebaszom ide az ajtóba, és jó is lesz! Feladom, mégsem vagyok ilyen szemét, megmosom az arcát, aztán befektetem az ágyba.
Addig készítek egy kis kamillateát, rohadt keserűt, amiért nekem itt cipekedtem kellett az elcseszett lábammal! Utána meg már csak várnom kell, hogy felébredjen. Fasza lesz...
YOU ARE READING
Kamillatea 18+
FantasyNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...