Amikor úgy döntöttem, kurvára elegem van Aurélat locsolkodási kísérleteiből, faszán ráültem a farkára. Vagyis az ölébe. Egyszerűen, ahogy a menő csávók szokták. Ennek meg elakadt a lélegzete, tökre lefagyott! Bejön neki, el sem hiszem, mennyire! Konkrétan nyögött egy nagyot, de lehet nem kellett volna úgy hozzádörgölnöm magam. Sebaj, leszarom!
– Barnes... Mit művelsz?
– Elhallgattatlak – válaszoltam, mintha állatira egyértelmű lenne a dolog.
Ezután faszán elkaptam őt, majd lesmároltam. A faszi rögtön lereagálta, úgy csókolt, mint sivatagi tehén a dzsungel kellős közepén. Talán annál még kicsit szenvedélyesebben is. Eközben éreztem, ahogy valami furcsa cucc keményedni kezd a lábam között. Hogy mi az, már sosem derül ki. Főleg azért nem, mert furcsa zajt hallottunk.
– Mi a faszom ez?
– Honnan tudjam? Te laksz itt! – Kimásztam a csávó öléből, aztán egyből elcsórtam az egyik törcsit, ő szintén hasonlóan tett, majd mindketten megszárítottuk a szexi testünket.
– Remélem, nem ma nyírnak ki.
– Azt én is.
Ezzel a faszom nagy lendülettel mindketten az ajtóhoz mentünk, ami amúgy beengedett minden dögöt és bogarat a kertből, tehát bárki besétálhatott ide. Csak úgy. Mert kedve szottyant hozzá. Hát nem gáz ez? Szerintem baromira az! Ahogyan az is, mennyire nem tudok mit csinálni magammal, így faszságokat eszelek ki!
– Hahó! – szólalt meg egy hang, mire kibámultunk a bejáraton. – Ó, sziasztok!
– Öhm, szia?
– Visen vagyok, tollpárnakereskedő!
– Hogy tollpárnakereskedő? Micsoda marhaság – dünnyögtem halkan, miközben összeestem a röhögéstől, ami elkapott. Most aztán fú, de jó nekünk! Lesz ezer tollpárnánk meg minden!
– Igen, de nem ezért jöttem... elsődlegesen.
– Hanem? Aurélat szexszolgáltatásait tervezed beváltani?
– Hogy férfi a férfival? Ez vallási bűn! – válaszolta a félhosszú, fekete hajú, barna szemű csávó. Visen, mint kiderült. A Visen járok...
Vagyis legszívesebben azon a mocsok, vallásos gerincén tenném. Vallási bűn az anyja! Meg a tény, hogy baszott az apjával, és megszülte ezt a kis szerencsétlent. Hát mi a jó szentségit képzel itt?! Kicseszett tollpárnakereskedők, én mondom...
– Jaj, fogd be, senkit sem érdekel!
– Ti... ti együtt vagytok? – dadogta. Hogy beszart ez a kis köcsög!
– Az most tök mindegy, mi a fenét akarsz?
– Egy varázslatos gyűrűt jöttem eladni nektek, amit maga Reia bocsátott a kezembe.
Egy tollpárnára helyezte a lila köves, kék bizbaszos ékszert, és a pofánkba tolta.
– Az istennő?
– Igen – felelte határozottan, aztán rázta azt a tetves fejét. Vagyis nem tudom, vannak-e benne, de nem bízom a véletlenre. Az olyan debileknél, mint ez a szerencsétlen, én aztán nem leszek hülye. Még a végén a hajamba nyomja őket, aztán én is kapok azokból a kivakarhatatlan dögökből!
– Na, húzzál el, mielőtt megkergetlek a vasvillával! Ha elég lassan futsz, leszúrlak vele! – Aurélat figyelmeztetésére a fekete hajú lófasz geci egyszerűen hátat fordított neki, aztán elrohant a halál faszába. Viszont a faszi még utánakiáltott: – Ha erősítést hozol, őket is megölöm!
YOU ARE READING
Kamillatea 18+
FantasyNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...