A csávó tette, ahogy mondta. Ismét mozogni kezdett bennem, én pedig idegesítő, visító dög módjára kapaszkodtam belé. Eközben természetesen elgondolkodtam rajta, hogy a picsában nem rohant ki a házból, mikor tényleg mindkét pasim azt mondta, kurva ijesztő vagyok, miközben élvezek. Ez meg itt mosolygott rám bájos faszi módjára, aztán tök cukin kúrt tovább.
– Nem akarsz sikítani?
– He? Már megint mi a fenéről pofázol? – kérdezte rendkívül bunkón. Viszont én pont ugyanakkora büdös paraszt vagyok, mint ő, ezért baromira leszartam, milyen szavakat használ.
– Csak gondoltam, az orgazmusos képem a kobakodba égett.
– Az egyszer biztos.
– Hát, szörnyű, tudom, de ez van, baszki – rántottam meg a vállam, míg a végére állati nagyot nyögtem, mert a bennem lévő démon ki akart szökni. Ja, hogy nem? Egyszerűen egy szép mérettel rendelkező szerszám dugott hátulról.
– Szörnyű? Miről hablatyolsz te?
– Treyon és Aladi szerint is ocsmány vagyok közben.
– A két faszid?
– Ja, ők azok.
– Szerintem szexi vagy közben – villantott rám egy mosolyt, ami kiégette a retinám, ugyanis annyira vakítóra sikerült. Megint nem... hazudozom itt össze meg vissza. – Persze jócskán eltorzul az az édes pofid, viszont legalább látszik, ha élvezed. Le sem tagadhatnád.
– Te most komolyan azt mondod, az a szaros kifejezés az arcomon nem is annyira szar?
– Azt, éppenséggel.
– Kösz, baszd meg – motyogtam őszinte hálával, míg ez az állat még mindig dugott engem.
A nagy farka technikásan mozgott ide-oda, szerencsére a csávó akaratával megegyezően, nem vergődött meg semmi. Az azért elég ijesztő lenne, ha verné magát a földhöz és mindenféle hasonló finomság. De biztos kibaszott jól szórakoznék rajta!
Már egészen közel jártam, sóvárogtam az újabb orgazmusért, erre, a faszomért is, az élet valahogy úgy dönthetett, nekem nem jár az élvezet második adagja. Ugyanis mekegést hallottam meg hirtelen. Kicseszett mekegést. Ami még tűrhető is lenne önmagában, viszont, ahogy Aurélat mögé néztem, az a kurva állat pedig ott állt az ajtóban.
Őrülten nézett minket azzal a négyzetesen elbaszott, retardált pupillájával. Szinte láttam rajta a perverziót. Erre a szakállas tovább folytatta a dugásom, míg én a kis dögöt figyeltem. Észrevehette, mennyire megmerevedtem, akárcsak az ő farka, mivel rögtön megtorpant a nagy lendületben.
– Mi az?
– A faszom kecskéd besétált ide – panaszoltam a dolgot, aztán szorosan bújtam a fickóhoz, hátha megvéd ettől a vérengző fenevadtól. – És... és rám mekegett.
– Jaj, az istenekre! Buster, húzz a fenébe, te buta! Traumatizálod a hálóvendégem!
– Hálóvendég, micsoda szavakat ismersz!
Úgy tűnt, a kurva kecske nem akar tágítani, mert ez a geci állat fogta, aztán felpattant az ágyra, és pajtizósan beleöklelt Aurélat karjába. Igaz, korábban az ölemben volt a dög, de már azt is soknak éreztem. Erre most itt agresszívkodott ez a kis fasz! Én pedig üvöltözve ki akartam rohanni innen a picsába, messze, a világ másik végébe.
– A faszomba, távolítsd már el innen! Bőgni fogok! – visítoztam, mint valami ijedt szerencsétlen. Mondjuk nem áll messze az igazságtól.
YOU ARE READING
Kamillatea 18+
FantasyNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...