Együtt néztünk körbe mindenfelé, ahol meglepően nem vártak rám nagy kupacba rendeződött szar, hát... kupacok. Pedig már egészen vártam, hogy szidhassam, de a kurva virágos mintán kívül nem igazán láttam semmi furcsaságot. Jó, emellett egy rakat állat sétálgatott itt lazán, meg meresztették a seggüket, mert Aurélat faszán engedte őket járkálni.
Ettől függetlenül baromira tetszett a cuki kis háza. Volt itt minden. Takaros konyha, étkező, kis előtér, a kunyhó mellé meg valaki elég király üvegházat épített. Mondjuk azt csak az ablakból láttam, de én a faszi helyében nem is engedném magam annak a közelébe. Még a végén szétkúrom.
Olyan igazi buzis hely ez, mégis hangulatos. Aztán megálltunk a hálónál, ami teljesen magával csábított. Tetszett a virágos – mi más – ágy, ami nagyon puhának tűnt. Be akartam feküdni a párnák közé, aztán ott csicsizni egyet, kábé, mintha nem előbb ébredtem volna, hogy megkeserítsem szerencsétlen Aurélat életét.
Ránéztem a csávókára, aztán hirtelen ötletem támadt. Hiába ellenkeztem, tartottam fel a kezem, ő győzött, leszúrt a picsába.
– Nem dugunk? – kérdeztem összepillantva vele.
– Ho-hogy dugunk-e?
– Igen!
– Ezt komolyan kérdezed, vagy csak szórakozol velem? – sápadt el, miközben én azt a szép barna szemét szuggeráltam, hátha így egyből a nyakába kap, az ágyba cipel, aztán megdug.
Egyszerűen volt a fasziban valami rohadt csábító. Lehet ösztönösen érzékelem a nagy faszokat? Nem tudom. Viszont valahogy bejött a szexi szakálla meg az a kibaszott huncut tekintete. Az a kecskebaszós. Ja, nem, mert ahhoz nem sok köze van. De lehetne! Azon csodálkozom, hogy nincs!
– Komolyan kérdeztem.
– Azta kurva isten! – káromkodott szépen, miközben tátogott, mint valami hal, ami várta a kajcsit a szájába. Cuki pofa. Mármint Aurélat, nem a hal, az nyálkás és undi. – Rohadt élet! Édes faszom!
– Ha abbahagytad a szitokszavak áradatát, megtennéd, hogy válaszolsz erre az állati egyszerű kérdésre?
– Dugni akarsz...
– Igen, dugni akarok! Veled, nem a kecskéiddel meg a libáiddal és minden lófasszal, ami ebben a faszom állatkertben található! – méltatlankodtam. Már rohadtul kezdte felhúzni az agyam, lassan ott tartottam, hogy leteperem, aztán jól megerőszakolom!
– Legyen!
– Na, végre! Életre keltél?
– Aha... – motyogta kábán.
Életre kelt, mi? A faszi olyannyira ködös tekintettel méreget, hogy azt már nem lehet felülmúlni! Mintha minimum feldugtak volna valamit a seggébe! Lepődget itt nekem azzal a szexi fejével, pedig nem vagyok nyomorék! Sőt, ki tudom fejezni magam! Okos fiú vagyok én, nem valami butus!
– Én megvárlak...
– Várjá' már egy percet, kiakasztasz itt!
– Mert, mi van, szűz vagy, hogy ennyire megilletődtél? – léptem elé, de még csak le sem taperolt. Sértő! – Nem jövök be neked? Esetleg merevedési zavarokkal küzdesz?
– Szó sincs ilyesmiről! Csak... megleptél.
– Mert?
– Nem gondoltam volna, hogy egy hozzád hasonló ilyesmit kér egy hozzám hasonlótól.
YOU ARE READING
Kamillatea 18+
FantasyNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...