Aurika karjába kapaszkodtam itt nagy idegességemben, miközben próbáltunk rájönni, mi a halál fasza csinál ekkora lármát. Őszintén... kezdtem befosni. Az előbbi szuper majdnem baszásnak kár, hogy ennyire hamar vége lett. Pedig már igazán vágytam a faszi testére. Tökre kiéheztem, ugyanis nem dugott meg elégszer. Azt nem értettem miért, viszont rohadtul zavart.
– Van ott valaki? – kérdezte a csávó.
Erre mekegés hangja érkezett felénk. Amikor befordultunk a sarkon, különös hangra lettünk figyelmesek. Megnyekkentem, aztán egyből Aurélat mögé futottam. Egy kibaszott kecske állt előttünk. De nem akármilyen. Hanem egy olyan, aminek állati helyett emberi képe volt.
– Mi az istenek heréje ez?! – szorongattam a csávót.
Kezdtem megnyugodni, miután az állat tovább nézett minket. Egészen vicces képe van. Olyan lapos, mert hát nem kecske. Azért mégsem jöttem elő. Beszari vagyok én ehhez!
– Miféle szerzet vagy te?
– Cassidnak hívnak.
– Ó, a kurva életbe, tud beszélni! – hápogtam, mint valami személyiségzavaros kacsa.
– Átváltoztatott engem valaki kecskévé, azóta így vagyok. Nem tudnátok segíteni, a fenéért is? Utálom a kecskéket! Annyira szörnyű, bűnronda fenevadak! Utálok egy lenni közülük!
Erre megérkezett Buster. Igazi harci mekegéssel felszerelve, jól seggen öklelte ezt a Cassidot. Ügyes kecsek! Igazán örültem neki, mennyire profi, mert valahogy nem tetszett a kecske pofa kisugárzása. Egyszerűen... éreztem.
– Buster, viselkedj! Nem, ne mekegj ilyesmit, oltári nagy bunkóság! – fegyelmezte a kecskebaszó. – Na, figyelj, Cassid! Lehet éppen rám van szükséged.
– Komolyan?
– Talán vissza tudlak változtatni.
Az állat testű szemétláda hamarosan csillogó szemmel nézett Auri babára. Túlságosan is csillogóval. Bassza meg, féltékeny vagyok! Pedig a csávó nem is a pasim! Ez a szerencsétlen meg lehet ocsmány, még nem derült ki!
Ekkor a szakállas finoman megsimizte a hátát, a fickó meg tökre összeroppant. Felüvöltött. Azt hittem már, kipurcan. De nem, bassza meg! Ehelyett kiegyenesedett a gerince, összekapta magát, eltűnt a szőre a gecibe, és emberré vált. Kibaszott, vonzó, kurva emberré.
Konkrétan nálam sokkal szexibb lett. Persze ennek nem ilyen vörös haja van, mint nekem, hanem fekete, mint a jó élet! A szája csókolnivaló. A szeme pedig... kicseszett aranyszínű! Az életemben nem láttam még ilyen szép valakit. Igaz, mindössze domináns faszik alá való, tehát pont leszartam. De Aurélatot nézve, azért az én drágának elnyílt a szája a csodálkozástól.
– Köszönöm szépen! – álmélkodott, majd faszán nekirontott az én barna hajú izombogyómnak. Szorosan átölelte. Legszívesebben visszatörtem volna a helyére azt a rohadt gerincoszlopát, hogy megint kecske legyen belőle. Na, baszki, tényleg állatira féltékeny vagyok! – Megmentettél! Hogyan hálálhatnám meg?
Szexi mosolyt villantott rá, és megsimogatta a mellkasát. Kinyírom, esküszöm, megfogom azt a vékony nyakát, majd szilánkokra baszom! Hát mit képzel?! Aurika az én pasim, nem az övé! Vagyis a fickó sosem jelentette ki, mik vagyunk, de azért smárolunk, jókat dumcsizunk, szexelgetünk, ő nyilván az enyém!
– Abba tudnád hagyni a tapizását? – kérdeztem minden méltóságom összeszedve. – Aurélat nem szereti, ha piszkálják.
– Aurélat, szép név. Te pedig ki is vagy?
ESTÁS LEYENDO
Kamillatea 18+
FantasíaNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...