Minden rendben ment, amennyire egy ilyen jól mehet. Nyugisan szürcsöltem a teám, ami, miután feloldódott benne a kibaszott sok cukor, amit belepakoltam, egészen finomra sikeredett. Aztán jöttek a furcsa dolgok, mindenféle őrület. Na, bassza meg!
Először ez a fura, de kibaszott szexi arcú csávó fogta, leült a szobában lévő kanapéra. Oldalasan! Mi a fasz, nem tudja, hogy kell használni? De sebaj, ezt még elnéztem neki, kicsit pszicho, viszont tűrhető. Aztán egy kecske csörtetett a szobába.
Igen, egy kecske, egy kurva kecske! Csak úgy betotyogott a házba, aztán idejött Aurélat elé. És nem elég, hogy a faszi meg sem lepődött, még az ölébe vette! Az ölébe! Helyettem! Pedig én aztán lelkes fiúka vagyok, ha meg találna baszni, hagyom neki. Sőt, milyen lelkesen le is szopnám!
– Ez most mi a fasz? Valami sátánista rituálé közepére kerültem? Rám fog bégetni, majd ledermedek, szörnyet halok?
– Ha kipurcansz egy kecske látványától, meg is érdemled.
– Megérdemlem? Hát milyen házigazda vagy te, hogy a csodálatos, hiperszuper vendégednek ilyet mondasz? – kérdeztem meglepődve, miközben a nyugisan kérődző állatot bámultam.
– Ilyen vagyok! A kecskék a házhoz tartoznak, mi bajod velük?
– Semmi? Csak nem szoktam meg, hogy valami izé, ami egyébként szerintem hamarosan a cuki szőnyegedre szarik, random besétál, majd az öledbe kéredzkedik.
– Ne légy ennyire finnyás, gyere, simogasd meg!
– Dehogy, még a végén megharap! – húzódtam arrébb, miután úgy döntötte, felém nyújtja azt a rohadt állatot.
– Azt a lovak csinálják, a kecskék udvariasak! Na, gyere már, Buster vár rád! Barnes a beszari, ezt megjegyzem!
– Dehogy vagyok az! Na, nyújtsad ide azt a szerencsétlent, megmutatom, milyen kőből faragtak!
– Fából...
– Mi?
– Mindegy – legyintett, aztán lazán felállt a döggel a kezében, majd átadta nekem.
– Ezeknek mindig ilyen szemük volt?
– Mármint, milyen?
– Ilyen retardáltan szögletes. Fura lelenc vagy te, Buster. Egészen aranyos, csak tökön ne harapjon, mert sikítok!
Aurélat csak azt a szép barna szemét forgatta, miközben mosollyal az arcán szuggerálta a barátkozásom a kecskével. Megsimogattam a szőrét, és kezdett elég aranyosnak tűnni. De csak kezdett... Még mindig kibaszottul megijedtem, főleg, miután pofán mekegett, ami felért a halállal.
Tyű, hogy ennek milyen kibaszott büdös szája van! Moshatna néha fogat is! Vajon a faszi megteszi neki? Együtt is alszanak? Ez a kecske a pasija? Vatuna és Davius nevére mondom, ezek tuti szexelnek!
– Na és... Mit szoktatok csinálni együtt? Vacsiztok, sétálgattok, smároltok?
– Smárolunk? – döbbent meg a csávó, mire én is megdöbbentem. Ezek szerint nem szoktak nyalakodni. De baszni még lehet!
– Olyasmi. Esetleg a szex... a szex az megy köztetek?
– Ez egy kecske, nem vagyok őrült!
– Mondja az, aki egy kecskét az ölébe enged – mormoltam –, minden, csak normális nem vagy.
– Mi a bajod Busterrel? Tök jól megvan nálad, pedig ezerszer golyón taposhatott volna! Pár szavamba kerül, aztán görnyedve és sírva távozol tőle! A diótörő, én csak úgy hívom!
YOU ARE READING
Kamillatea 18+
FantasyNéha előfordul, hogy császkálunk az erdőben, esik az eső és hopp, egy fa a fejünkön landol! Aztán ha minden tuti, valami kedves idegen, némely esetben valódi jó csávó, kiszabadít minket onnan, a házába visz, majd etet, meg itat. Néha pedig képesek l...