9.VIHAROS KANOK +18

80 2 7
                                    

– Mármint?

– Mi mármint?! – kaptam fel a vizet, ami valójában nem létezett, így csak bedurciztam. – Tedd le az ágyra a mamlasz tested, ide, középre! Bújj be a takaró alá – közöltem vele, miközben zseniálisan kitolattam a farommal az ágy végébe.

Amint kibukkant a fejem, és a puci testem magára maradt a villámlásokkal, kezdtem rohadtul megijedni. Kinéztem az ablakon. Folyamatosan a villámok fénye árasztott el mindent. Fény, sötétség, fény, sötétség, fény... Sok lesz, mi? Szerintem is.

Szóval, ja, ezek a cuccok váltakoztak egymás után, az eső meg konkrétan zuhogott. Rettentő szar idő lett kint. Az még hagyján, hogy majdnem belefulladtam abba a faszom tóba, de ez sokkal rosszabb! Azt hittem, nemsokára szétbassza a házat, ahogy engem fog Aurélat baba.

– Megvagy már? – érdeklődtem riadtan, mire megláttam, a csávó tényleg betakarta magát. Az a szép, kemény farka meg sátrat képzett a takaróból. Tök poén! – Hálát adok az isteneknek a sebességedért!

– Helyesen teszed! Na, most mi a célod?

– Majd meglátod!

Sietősen kúsztam be a vastag takaró alá úgy, ahogy korábban kitakarodtam onnan. Amint megéreztem a szőrös combokat, megnyugodtam. Éreztem Auri testének a kibaszott forróságát. A paplan meg kellemesen eltakart, miközben felforrósodott alatta a levegő. Baromira tetszett.

A faszom ijesztő vihar zaja tompult egy kicsit. Biztonságban voltam. Legalábbis ezt a butuska, gyermeki ábrándot vallottam ébren, mert ugye takaró alatt állati jó feküdni! Anélkül aludni sem tudok a picsa meleg napokon sem!

– Hogy őszinte legyek, tök cuki vagy ott – nézett be a takaró alá a szakállas, míg én letettem a fejem a bal oldalára, az álló töltött kolbásza mellé. Mondjuk milyen a kolbász, ha nem töltött? Bél... Bleh.

– Köszike!

– Jobb ott bent?

– Kurva jó! Olyan nagy biztonság van idebent! Meg minden pihepuha, a tested meg szinte éget, kecskebaszó baba! – áradoztam mindenféle szarságról, ami eszembe jutott a helyzettel kapcsolatosan.

Ezután már lelkesen kaptam el a farka tövét, míg arra gondoltam, mennyire dörzsizi az ágy az enyém. Konkrétan nyöszörögtem attól a kurva sok vértől, ami felgyűlt benne. Rögtön verni kezdtem a csávónak. Játszottam a bőrrel, addig meg a számmal a heréjét nyálaztam össze a gecibe. Bejött, főleg a nyögések, amiket hallatott.

– Ó, Barnes! – ejtette ki a nevem a lehető legcsábosabb módon. Erre kicsit köröztem a csípőmmel, hátha a bennem lévő bazi nagy vágyat csökkenthetem némi dörgölőzéssel.

Míg a faszit kényeztettem, az arca felé pillantottam néha. Azon rohadt nagy vágy ült, a szája elnyílt, a szeme le-lecsukódott. Szexi, rohadtul!

Lényegében megdugtam az ágyát, annyira igyekeztem nem bekattanni közben. A töltött husikám bizsergett az élvezettől, nyöszörögve nyalogattam tovább Aurélat lomposát. Amint úgy gondoltam, a szép heréjével eleget törődtem, áttértem a hosszára. Fel-le nyalogattam a vaskos, méretes, hosszú, kemény szerszámot, ami olykor-olykor picit rándult.

– Egész jól csinálod, basszus! – sóhajtozott a barna szemű, akinek a meleg fény még barátságosabbá tette az aranyos pofikáját. – Közben igyekszel elmenni az ágyon?

– Ja. – Nem tudtam, meghallotta-e a dünnyögésem, ugyanis két nyögés között betömtem a szám a merev faszával. Bő nyállal szopogattam, lényegében gurgulázó hangokat adtam ki. Hát, na elég nagy, majdnem megfulladtam tőle itt közben!

Kamillatea 18+Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora