PARTNER

78 14 17
                                    

*Hatırlatma*

y/n: durma ve kıyafetlerini çıkar, hadi.

*Hatırlatma bitmiştir*

Jk: doğru mu anladım? Benimle sevişmek için şirkete gelip yangın alarmını mı çalıştırdın?

y/n: toplantıdaydın ve daha çıkmana koskoca 15 dakika vardı, bekleyemezdim.

"Çantamı koltuğun üzerine bıraktıktan sonra gidip önünde durdum ve elimi ceketine götürdüm."

y/n: indir şunları, bir dakika bile bekleyemem.

"Dediğimde çarpık bir gülüş ile bakmış ve yavaşça ceketini indirmeye başlamıştı."

Jk: evde sana ne verdiklerini merak ediyorum cidden.

y/n: daha hızlı ol.

*Smut uyarısı, okumak istemeyen direk geçsin. Kısa olacak.*

"Dedikten sonra masanın önünden dolaştım ve arkaya geçerek koltuğu ittirdim. Daha sonra eteğimi çıkartıp masaya dirseklerimi koyarak eğildim."

Jk: korunmayacak mıyız?

y/n: çantamda herşey var. Lütfen hızlı ol.

"Sesim adeta zor çıkıyordu. Arzuluyordum, hemde çok..."

Jk: pekala.

"Demiş ve ceketini koltuğa bırakırken çantanın içinden prezervatif almıştı. Pantolonunu ve boxerini da indirdikten sonra elindeki prezervatifi takmış ve bana doğru yürümüştü."

Jk: hazırlıklı gelmişsin.

y/n: evet, evet. Lütfen Jeon hadi.

"Arkama geçtikten sonra ellerini bacaklarıma koymuş ve baştan aşağı sürüklemişti. Vücudum fena uyarılırken adeta ateşim çıkmaya başlamıştı."

Jk: hatırlar mısın, en son buraya geldiğin zaman sana birşey söylemiştim.

"Dediğinde hatırlamaya çalıştım... Tabi ya."

y/n: beni birgün bu masaya yatırıp sertçe sikeceğini söylemiştin.

Jk: gördüğün gibi, dediğimi yapıyorum.

"Kalçama bir şaplak yemiştim."

y/n: hadi..

Jk: bacaklarını arala.

"Dediğinde bacaklarımı biraz daha arayalarak yer tanıdım. Tangamı aşağıya doğru çekmiş ve bacaklarımdan düşmesini sağlamıştı. Parmakları ile okşarken derin inlemeler bırakıyordum. Bu bile benim boşalmamı sağlardı. O derece tahrik oluyordum."

y/n: lütfen gir artık.

"İki elini de yavaş bir şekilde yukarıya sürükleyerek belime sabitlemişti. Aniden içimde hissettiğim zorlanma hissi ile nefesimi tutmuştum resmen. Acıyordu.. fena halde."

"Hareket etmeye başlamış ve içimde bir süre yavaşça gel git yapmıştı. Bedenim ileri geri hareketlerini sürdürürken resmen masa sallanmaya başlamıştı."

y/n: acıyor.. ah!

Jk: zaten bunun için gelmedin mi buraya?

"Bir an olsun durmadı. Yavaşça hareket etti. İnlemelerim artarken elimin altına geçen dosyaları yere doğru itmiştim. "

Jk: birazdan zevk alacaksın güzelim.

y/n: ona ne şüphe..!

"Ne kadar uzun olduğunu bilmiyorum ama hareketlerine devam etmişti. Bir süreden sonra acım zevke dönmüştü. Zevk alıyordum. Hem de fazlasıyla.."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin