Selamünaleyküm
Allah'ın selamını almayı unutmayın selamı aldığınızı bende göriyim ama 🤗🤗🤗
Şimdi sizinle birşey konuşucam okuyanların çoğu hatta neredeyse 1-2 kişi beğenmiyor yada takip etmiyor ve ya yorum yapmıyor.
Bu konu biraz üzücü çünkü emeklerimin karşılığını görmek isterdim açıkcası...😢😢😢
İnşallah bundan sonra destek çıkarsınız, emeklerimin boşa gittiğini görmem,etmem,duymam
İnşallah...
Amin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Dün akşam Aras ile yazıştıktan sonra uykunun kollarına girmiştim.
Ve şimdide uyandım.
Saate bakmak için telefonumun ekranını açınca saatin 07:03 olduğunu gördüm bugün alarmı 07:30 a koymuştum ama erkenden kalkmışım.
Alarmı şimdiden kapatıp banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım.
Birden kasıklarıma gelen ağrıyla yüzümü buruşturdum.
Anlaşılan...
Anlaşılan regl olucaktım bugün ve ya yarın.
Büyük ihtimalle yarın olurum diye düşünüp üstümü değiştirdim bir geniş kot pantolon ve krop sweatshirt giyindim ve saçımı önden azıcık iki tutam bırakıp balık sırtı modelini yaptıktan sonra sadece dudağıma çilekli dudak nemlendiricisi sürdüm ve beyaz spor ayakkabılarımı giyinip odadan çıktım.
Alta indiğimde kahvaltı sofrası hazırdı Beste ve Melisa dahadan inmemişti onlar gelene kadar sofraya oturup bekledim.
1-2 dakika sonrada ikisi birlikte merdivenlerden indiler ve karşılıklı kahvaltı ettik.
Beste'nin okul saati geldiği için geç kalmamak için evden bize el sallayıp çıktı.
Bugün Melisa iş için biryere gidecekti.
Bende yürüyüşe çıkıp sahil havası alıcaktım.
İnci'nin işi olduğu için akşam buluşucaktık ve bizde pijama partisi yapıcaktık.
Hemen evden çıktım.
Eve yakın olduğu için çanta almadım.
Telefonumun arkasına kartımı koyduktan sonra cebime koydum ve evden elimi ve ağzımı yıkadıktan sonra çıktım.
Sahilde yürürken birden giren sancı ile iki büklüm oldum ve yakınımda bulunan boş banka ilerledim.
Bugün fazla kişi yoktu sahilde hafta içi olduğu için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ile olan ilişkim/Yarı Texting
General Fiction"Merhaba ilk yazım olduğu için kusura bakmayın ama sizi güzel bir hikâye bekliyor." Neyse konuyu dağıtmayalım;) (...) Siz:Buğra sana son kez söylüyorum bir daha kapıma gelmeeeee! Siz:Yeter ya bıktım senden Siz: Bak biz AY-RIL-DIK!!!!!!! Kabullen ar...