Arkadaşlar bazen(belki birazcık ihtimal olsada çoğu zaman)bölümler gecikebiliyor ama olsun yinede toplu bir şekilde atmaya sonradan özen gösteriyorum.
Ne olursa olsun atıyorum geç olsada güç olmuyo bana ama size oluyor gibime geliyor.
Çünkü hani beğeni oylama hani yorum/paragraf arası yorum hani takip hadi takip etmediniz diyelim ama en azından yorum ve vote atsanız memnuniyet duyucam.🎙️🎙️🎙️🗣️🗣️🗣️
İyi okumalar...
Dün akşam kızlarla pijama partisinde salonda uyuya kalmıştık ve şimdimi 91727262926182983190263'kezinci rüyamı görüyorum rüyamda ne mi görüyorum anlatıyım;
Kelebek olmuşum kedinin tüylerinde uzanmış at yarışında koşuyoruz aynı zamanda gök yüzündeyiz ama bulutların üstünde falan arkada salyangozun üstünde amuda kalkmış inek ile bizi geçmeye çalışıyor sonra koşuyok koşuyok sonuç biz kazanıyoruz aferim miyawcık neyse ödül nemi bende bilmiyorum bakıcaz...
Aman bakmaz olaydık amk bu ne bize şişme bokun olduğu havuzda keyif de ben ulan kelebeğim şuanda lan ben insan halime geri dönmüşüm ayna var kenarda gördüm kendimi ama yanımdakini de gördüm hay siktirrrr lannnn o kedi o-o k-edi lannnnn agagagagg ooo...
Aras lanmnn ben böyle rüyanın lan yanıma geliyor bir adım geri attım
"Kaçma Gökçecim"
"Lan Aras böyle mantık ötesi rüyamda ne işin var lan senin!?"
"Beni fazla düşünüp duruyon sanki"
"Yooo ne alakası var öyle birşey yoookkkkk!"
"Kesin"
Üzerime geldiği gibi beni havuza ittiği gibi düşer düşmez ses bombasını duyarak ayağa kalkmam bir oldu.
Kızlarda benim gibi hoplamış bir biçimde besmele çekiyok...
"Euzubillahimineşeydaniraciğimbismillahirrahmanirrahim yarabbim sağa geliyorum al beni!"
"Tövbe estağfurullah yarabbim affet beni"
"Lan noluyor sana geliyom Yarabb"
"Eşhedü enne abdühü veresulluh"
"Pauhahahahahahahhahahaahahhahaha"
Diye aniram salakk Melisa kuzenimle hepimiz bakıştık çünkü nedennnnn
-Kaplumbağa deden
+Sen sus lan
Bu salak elinde ses bombası ile gülüyor!
"Lan mal mısın uyuyan insan öyle uyandırıldığını nerede gördün?"dedim."Canım benim zaten görmediğim için ilk olarak yaptım bilirsiniz ki ilkleri severim!"dedi Melisa ve ekledi"Zaten seni dün baskın ile uyandırıcaktımda bakma olmadı işim vardı şimdi topluca uyandınız kötümü oldu Zehra teyze bile geldi yani kahvaltı hazırladı.Ha bu arada Gökçe Zehra teyze seninle konuşucakmış."dedi."Aman kalsın baskın sağol böbreğim, dalağım, ciğerim, akciğerim, karaciğerim,kalbim,beynim, götüm,elim , ayağım bu muazzam uyandırmadan sonra çalışmıyor!"dedim.
Hep birlikte ayaklandık ve el birliği ile etrafı toplayıp elimizi yüzümüzü yıkadık.
Sonra kahvaltı ettik ve herkes üstünü giydi ben hariç ve evli evine okullu okuluna gitti.
Bende Zehra teyzeye gittim yanına masayı toplamıştı son olarak tezgahı toparlıyodu.
Yanına gittim ve konuşmaya başladım."Zehra teyze benimle ilgili birşey konuşmak istemişsin teyzem seni dinliyorum?"dedim.
"Ha geldin mi kuzum. Ben senden birşey isticektim."
"Buyur Zehra teyzem"
"Kuzum benim iki aylığına memlekete gitmem gerek oğlumun düğünü falan var izin isticektim."
"Zehra teyzem gidebilirsin tabiki izin istemek ne demek haber versen yeter sen benim başımın tacısın"
"Teşekkür ederim evladım sende benim başımın tacısın"
Birbirimize sarıldık ve Zehra teyze son işlerini halledip cıktı.
Bende çalışma odasına gidip yeni bir albüm için tasarım yapmaya başladım.
5 saat sonra
Ay anam elim yok benim artık ı ı hissetmiyorum.Oy oyy.
Tam olarak 5 saattir kesintisiz yeni tasarımları yapıyordum tam olarak 17 tane olucaktı ve şuan ben 16 tane yaptım aklıma gelse devam ettiricem ama neredee!
Fikir kapisitesi yok oldu biraz daha düşünmem lazım...
3 saat sonra
Sonundaaa aklıma ilginç bir tasarım geldi tül şeklinde eteği kabarık ve aralarında yıldız gibi gözüken birkaç detay ve göğüs kısmında ve sırt kısmında dekolte olan bir elbise ve eldiveni şapkası felanda var yıldız parça olduğu için yıldız görünümü yaratacak bir parça olmasını istedim onunda son dokunuşları olduktan sonra akşam olduğu için artık detaylarını anlatan anlatım kağıtlarınıda birlikte dosyaya yerleştirdim ve kasama koydum.Ve şimdi mi koş anam salona Beste de gelir birazdan derken zil çaldı gidip kapıyı açtım ve içeri girdi. Üstünü değişip geliceğini söyleyip salona gittim ve oturdum.Beste 30 dakika sonra salona gelip oturduktan sonra ona döndüm ve konuşmaya başladım."Bestem ne yiyelim Zehra teyze 2 ay memlekete gitti.Ne söyleyelim bugün?"diye sordum."Hmm.O zaman lahmacun yiyelim de Melisa abla nerede?"Ha doğru ben sizede demeyi unuttum "Şimdi şöyleki bugün iş yemeği varmış oraya gitti canım"dedim.
"Tamam o zaman sen söyle benim ufak bir ödev işim var halledip gelicem kapının çalma ziline inerim ben"
Lahmacunları sipariş ettikten sonra telefonda Birazcık dolaştım sonra rehbere girip bazı kişilerin kaydetme kısmını değiştirdim.
Arkadaşım ☺️ ➡️ Aras kargo
Ezgi☕ ➡️ Kader ortağım
Canımın içi👯♀️ ➡️ Kanımdan parçam
Melisamm ➡️ No kulak
İncim🤍 ➡️ İnci tanesi
Asistanım Cansu ➡️ Yardım elim
Zehra teyze ➡️Baş tacımŞuanlık bu kadar yeter di arkama yaslandım ve lahmacunların gelmesini bekledim.
O sırada telefonum mesaj bildiriminden dolayı titredim telefonun ekranına baktım ve Aras'ın yazdığını gördüm bende girip yazdım...
Bu bölüm yeter diğer bölüm textingdir haberimiz olsun 🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ile olan ilişkim/Yarı Texting
General Fiction"Merhaba ilk yazım olduğu için kusura bakmayın ama sizi güzel bir hikâye bekliyor." Neyse konuyu dağıtmayalım;) (...) Siz:Buğra sana son kez söylüyorum bir daha kapıma gelmeeeee! Siz:Yeter ya bıktım senden Siz: Bak biz AY-RIL-DIK!!!!!!! Kabullen ar...