Arkadaşlar bölümü beğenirmisiniz?Bilmem ama ben yazmaya devam edicem ama dediğim gibi beğenirseniz memnuniyetlik duyarım ☄️☄️☄️
Ara ara karakterler giricek ve çıkıcak yani sizi bol aksiyon bekliyor bence helede bu bölüm kdbdksbdjsbdjjsjshahsh🤭🤣
2 gün sonra
Bugün sabah her şeyi açığa çıkacağı için mutlu ve heyecanlıydım.
O yüzden erken uyanmıştım.
Uyanır uyanmaz saati kontrel ettim ve saat sabahın 08:06 idi.
Hemen elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Banyo yapmayacaktım çünkü yürüyüş yapıcaktım kahvaltıdan önce hemen koşu için rahat spor kıyafetleri giyinmiştim.Ayakkabımıda giydikten sonra odamdan çıkıp Beste'nin odasına girdim yatağında yoktu.
Ve yatağı topluydu.
Bugün hafta içi olduğu için okulu vardı.Büyük ihtimalle kahvaltı ediyordu.
Hemen aşağı kata indim ve mutfağa girdim.
Tahmin ettiğim gibi Beste buradaydı.Ve kahvaltı ediyordu.
Ona doğru yürüyüp,"Günaydınlar efendim hayırdır ben demeden uyanıp kahvaltıya inmişsin!?""Günaydın ablacım da..."
"Evet da?"
"Da ben kendimde kalkıyorum unuttun galiba hatta bazı günler ben seni uyandırmıştım ablacığım"
"Allah'tan benide uyandırdınya"diyip yanağına uzun bir öpücük kondurmuştum.
"Neyse ablasının bir tanesi bugün çok mutluyum biliyorsun ki Buğracığıma mükemmel ötesi bir sürprizimiz var.!"
"Bilmezmiyim ablam benim çooooookkkkkk sevgili Buğracığına olan sürprizinizi"
"Neyse canım ya biz geleceğe bakalım.Ondan kurtulduk ya ölsem gam yemem!"
"Abla!O ne biçim laf ya bir daha ağzından o kelime çıkmasın lütfen"
"Özür dilerim birtanemmmm!"
"Söz mü bir daha demicen o kelimeyi"
"Söz bir daha bu kelimeyi kullanmicam yeterki sen kızma."
"Tamamdır o zaman ben okula geç kalıyorum ablam benim ben gidiyorum."
"Zehra teyzem benim ellerine sağlık ben gidiyorum"
O sırada evimizde çalışan Zehra abla içerden ses verdi.
"Afiyet olsun kuzum. Görüşürüz canım benim"
Zehra teyze annemiz yaşında bir kadındı küçüklüğümüzden beri hatta annemle çok iyi anlaşıyorlardı.
Beste kenardan çantasını aldıktan sonra koşarak yanıma geldi ve yanağıma öpücük bıraktı.
Tam giderken bana dönüp;
"Abla İnci ablamlarla konuşmayı unutma hadi görüşürüz!"
"İyi hatırlattın canım benim hadi görüşürüz"
Dış kapının kapanma sesinden sonra oturma odasına geçip tekli koltuklardan birine oturdum ve odadan çıkarken beraberinde getirdiğim telefonumu elime alıp kızlara yazdım.
İncim🤍 kişisi grubun ismini
BEBEKLERİMM💕💅🏻 olarak değiştirdiBEBEKLERİMM💕💅🏻
İncim🤍:Kızlar nasıl hissediyorsunuz?
İncim🤍:Sonuçta önümüzde mübarek gün var. Günün sonunda çok mutlu olacağımız bir gün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ile olan ilişkim/Yarı Texting
Fiction générale"Merhaba ilk yazım olduğu için kusura bakmayın ama sizi güzel bir hikâye bekliyor." Neyse konuyu dağıtmayalım;) (...) Siz:Buğra sana son kez söylüyorum bir daha kapıma gelmeeeee! Siz:Yeter ya bıktım senden Siz: Bak biz AY-RIL-DIK!!!!!!! Kabullen ar...