Benim Veletler 👀🦻
Kerpiç: Ablaaaa. Efsane derbi var diyorlar..! Doğru mu.?
Sarışınım: Evet doğru. Ama maalesef biz oynayamayız. Maç var.
Kerpiç: Oynayamıyor olmamız , izlemiyeceğimiz anlamına gelmiyor. Kaçmaz bu maç. İlk on bir de kim var.?
Muçi: Ben yokum.
Kerpiç: Salak olamazsın tabi. Galatasaray maçında olacaksın çünkü.
Ablamısss: Aslında bizde maçı 3 ağustosa alsak ve canlı yayınlasak, deli para kırarım amk. Ben bunu bir düşüneyim.
Kerpiç: İlla o gün olmasına gerek yok ki ablam. Sen gene maç üzerinden para kırarsın. Piyasaya bir haber saldık mı ve bilet kestirdik mi tüm camia orada.
Talham: Bir afiş yaptırırız. Ricardo Quaresma geliyor diye. Varya harbi deli para kazanırız.!
Kerpiç: Quaresma ilk on bir de mi.? Ciddi misiniz.?
Altınçucuk: Bu maçı asla kaçırmam.! Yarın ilk uçakla İstanbul'a geliyorum.!
Kerpiç: Başka kimler var.?
Muçi: Oğuzhan Özyakup. Pepe. Nouma. Vida. Gomez. Benim bildiklerim bu kadar.
Sarışınım: Quaresma ayarlıyor takımı. Çok ciddiye almış gibi bu durumu. Büyük bir saha kiralayacaklar. Seyirci de olur herhalde.!
Ablamısss: Hatırlatmayın amk. Kafayı yediler ya. Yemin ediyorum bezdim.
::::::
"Kim soktu lan bu dergiyi , buraya.?"
Necip abinin öfkeli sesi ile , elimde ki telefonu kenara bıraktım. Elinde ki dergiyi bize doğru uzatmış , burnundan soluyarak konuşuyordu. İlk ben gelmiştim ama dergiyi daha yeni fark ediyordum.
"Bilmiyoruz abi.! Biz geldiğimizde buradaydı."
Diye cevap verdi Talha. Necip abi dergiyi , parçalara ayırıp çöp kutusuna attı. Öfkeden gözleri yanıyordu resmen. Bunu her kim yaptıysa , bilerek yapıldığı belliydi.
Sessizce yerimden kalktım ve soyunma odasından çıkmak istedim. Kimsenin olmadığı bir yerde Barış'ı arayıp işin aslını sormam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartallar Yüksek Uçar
FanficSorunlu: Tosun. Senin gelmişini geçmişini. evveliyatını. seni dünyaya getiren doktoru. doktora yardım eden hemşireyi. anana doğum yaptıran ebeyi sikeyim. solunu sağını , gelmişini geçmişini. soyunu sopunu siktiğimin errrrrkekkk orospusu.! Necom: Ne...