Suprayzz madı fakı.!

58 11 44
                                    

Kartallar yüksek uçar 🖤🤍🦅

Necom: Neredesin lan puşt.! Sabah bir uyandım kaybolmuşsun.

Oğuzuyanoğuz: Canım yengem sağolsun , git dedi. Müebbet cezan bitti dedi. Sen uyurken dava sonuçlandı ve serbest kaldım. Sevdiceğimin koynundayım. Kudur.

Çingenem: Oğlun sana çekmiş Pepe. Görüyor musun.? Ne kadar inanarak boş  konuşuyo. Aynı sen.!

Peperone: Niye ben erkek tarafı oluyorum amk. Kabul etmiyorum.

Yalarun: Lan dangalak. Takılman gereken yer orası değil. Sana boş yapma diyor amk.

Eyşan: Tamam kavga etmeyin. Ben olurum erkek tarafı.

Tosunum: Ciddi ciddi neredesin la.?

Oğuzuyanoğuz: Hastanedeyiz la. Bir haftadır Hilal de bir tuhaflık var. Şimdi kan falan aldılar. Sonuçları bekliyoruz.

Necom: Bana neden söylemediniz..? Kardeşim hasta ve ben bunu şimdi öğreniyorum.!

Oğuzuyanoğuz: Hilal , o halde endişelenmeni istemedi. Ufak bir tansiyon sorunu falan olabilirmiş. Doktor öyle dedi. Böyle zamanlarda oluyormuş.

EksikVidam: Hangi zamanlarda.?

Oğuzuyanoğuz: Ne bileyim amk. Daha söylemedi. Bir şeyden şüphe ediyor sanırım. Kötü olsa gülmez herhalde. Demi. Gülüp duruyor da.

Necom: Kime gittiniz.?

Oğuzuyanoğuz: Hilal'in her zaman geldiği kadın doğuma geldik. Selim bey. Sanırım sizinde liseden arkadaşınızmış. Lan yoksa bu Hilal'e mi yürüyor amk.

Necom: Salak salak konuşma gerizekalı. Yürüyecek olsa sana yürür.

Çingenem: Bu ne biçim bir muhabbet amk. Selim niye Oğuz'a yürüsün.

Necom: Selim gay abi.

Çingenem: Onu anladık amk. Yürüyecek olsa , Oğuz ucubesine yürümez. Hilal gibi değil. Gay insanların bir vizyonu var. Hilal mi bu.? Gidip bu ucubeye yürüsün.

Oğuzuyanoğuz: Abim ya. Bana olan sevgin , son zamanlarda gözlerimi yaşartıyor.

Peperone: Evlat olsan eldivenle sevilirsin. Benim evladım olsan , cebine uyuşturucu koyup polise şikayet ederim. Öyle bir sevgi bende ki.

Sorunlu: Yaaaaa. Kocama kurban olun siz köpekler.

Çingenem: Bana Bana.!  Babana.! Köpek mi dedin sen.? Bundan gayri kızım değilsin. Red ettim seni evlatlıktan.

Oğuzuyanoğuz: Abi ne yaptın ya.! Offf.

Yalarun: Ne yaptı amk. Her zaman ki mallığı.

Oğuzuyanoğuz: Hilal ağlıyor. Babam beni evlatlıktan redd etti diye. Hastane koridorunda onu sakinleştirmeye çalışıyorum. Selim denilen dangalakta yardım etmek yerine , kahkaha atıyor amk.

Kartallar Yüksek Uçar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin