Rodzial 18 O jedno wino za duzo

66 1 0
                                    

***Dylan***

Zabraliśmy babci wino byliśmy dopiero kilka dni na kanarach a babcia blancz już ma nas dość. Wogole zauważyliśmy że blacze bardzo polubiła Hailie. My byliśmy w szoku że ona wogole ma serce. Ale do żeczy uciekliśmy z winem Babki i poszliśmy na plażę w nasze miejsce gdzie zawsze chodziliśmy pierwszy raz zabrał nas tam Vincent i will tuż po śmierci mamy kiedy wogole byłyśmy w takim stanie że ciągle płakaliśmy w tym czasie tata też mocno przeżywał żałobę i po prostu pogrążył się w pracy a nas zostawiał z nianiami ale zawsze kiedy bywaliśmy na kanarach Vincent i will zabierali nas w to miejsce i pozwalali dać upust swoim emocją i po prostu poczuć się wolno.

                      ***Blacze***

No co za bachory ukradły jedne z naszych najstarszych win które dojrzewało jeszcze od mojego ślubu aż do dziś . Czasem się zastanawiam czy świetną trójca napewno jest biologicznymi dziećmi mojego syna ale kiedy sobie przypomnę co on robił w ich wieku odrazu widać że to jego dzieci , wogole jeśli chodzi o mojego syna to nigdy ale to przenigdy nie był aniołkiem ale jedynki kto był od niego gorszy to jego brat monty.

Monty to był i do tej pory jest agent do zadań specjalnych co on nie raz wymyślisz to strach się bać pamientam jak ukradli cygara ojcu razem z kolegami i Camden i monty a później wylosowali na ostrym dyżurze bo monty zgasił cygaro o brata albo jak monty chciał zostać magikiem i chciał przejść przez ścianę ale walnął w nią tak mocno że rozwalił i głowę i ścianę te pomysłu  o tak są najbardziej spokojne bo były jeszcze gorsze akcja jak napaść na policję w wieku 16 lat po pijaku .


                      ***camden***

-tatusiu boli mnie brzuszek- powiedziała do mnie Hailie po tym jak zjadła cygaro kiedy nie patrzyłem. Byłem przerażony bo to już nie była świeczka tak jak kiedyś zrobił shane tylko prawdziwe cygaro i to takie z wyższej półki
- królewno posłuchaj taty musisz zwymiotować dobrze
- tatusiu ale ja nie ce wymiotować
- skarbie proszę cię musisz to zrobić zrób to dla mnie - w odpowiedzi dzieczynka po kiwała głową i poszła z mną do łazienki. I kiedy udało
Się wywołać wymioty to trzymałam córce wróci z tego co też słyszałem blacze krzyczała  na chłopaków żeby oddali to wino i tak aż do obiadu....

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 10 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rodzina Monet tom3 dwa światyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz