Selaam!Ay ben ilk bölümü yazdım ama,tanıtım yapmayı unutmuşum ahshshahshsh.O yüzden şimdi karakterlerimizi tanıtacağım,ardından 2.bölümü yazmaya başlayacağım!
Açıkçası Efsun ve Sanem'e belirli bir model koymayı düşünmüyorum.Sizin kendinizi hayal edebilmeniz için.Zaten diğer karakterlerin dış görünüşlerini biliyorsunuz Barış,Kerem vs.Sadece şimdi karakterlerin özelliklerinden ve hayatından bahsedeceğim.
Başrolümüz Efsun Kıraç:
22 yaşında.Ailesi İzmir'de yaşıyor.Üniversite için kuzeni Sanem ile birlikte 3 yıldır İstanbul'da yaşıyor.Galatasaray'ın sağlık ekibindeki en yüksek rütbeli doktorlar arasında.Kerem Aktürkoğlu ile Galatasaray'da işe başladığından beri abi-kardeş gibiler.Yunus'la çok yakın arkadaşlar.Semih Kılıçsoy'la bir dönem beraberlerdi.Fakat önceden yakın arkadaş oldukları için ilişkileri fazla uzun sürmedi.
Sanem Kıraç:
22 yaşında.Ailesi İzmir'de yaşıyor.Üniversite için 3 yıldır İstanbul'da Efsun ile kalıyor.Sanem de Galatasaray'ın sağlık ekibinden.Efsun'la kardeş gibiler.2 yıldır Kerem Aktürkoğlu'ndan hoşlanıyor.Sanırım (kesinlikle) Kerem'de ondan hoşlanıyor ama duygularını maalesef ki belli edemiyor😔.
Başrolümüz Barış Alper Yılmaz:
Zaten hayatını az çok biliyorsunuzdur.O yüzden karakteristik özelliklerinden bahsedeceğim.
Barış çoğunlukla duygularını ifade etmekte zorluk çekiyor.Yakın arkadaşlarına aralarındaki samimiyetten dolayı sevgisini gösteriyor fakat bir başkası olduğunda zorluk çekiyor.Biraz havalı birisi,biraz değil baya havalı birisi.Sevdiği insanlara zarar gelmesinden çok korkuyor.E tabii Rizeli olduğu için çok az siniri var.
Arkadaşlar Barış'ın özelliklerini belirtme sebebimi ilerki bölümlerde anlayacaksınız.Normalde sadece Efsun ve Sanem'i anlatacaktım fakat Barış'a da değinmek istedim.
Kafamda gerçekten güzel bir senaryo var.Umarım sizde seversiniz ilerleyen zamanlarda.Bölümleri oylamayı unutmazsanız sevinirim gerçekten ❤️
Aklınızda soru varsa veya hikayeyle ilgili fikir vermek istiyorsanız yorumlarda belirtebilirsiniz.Sizleri seviyorum,hoş kalıın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim
Fanfiction"Efulim diyorsun ha?"dediğimde Barış sırıtarak bana bakıyordu. "Efulimsin diyorum.Her şeyimsin diyorum Efsun Kıraç.Her şeyinle,her uzvunla benimsin."