Bölüm 3

535 34 97
                                    

Arabaya bindiğimde sırıtmama engel olamıyordum.Arabayı çalıştırdım ve radyoyu açtım.Çıkan şarkıyı duyduğumda hafif bir heyecan yaşamıştım.Nedense şarkıyı dinlerken aklıma Barış gelmişti.
Sakiler-Aşığın Kaderi

"İki dudağın arasına bir âşığın kaderi bağlı" diyerek şarkıya eşlik ettim.

Ben eve gidene kadar saat gece yarısını geçmişti.Sessizce anahtarla kapıyı açtım.Sanem aklıma gelmişti.Barış'la olduğum için Sanem'i unutmuştum!

Hemen çantamı ve ceketimi bırakıp Sanem'in odasına gittim.Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara karşısında kalp krizi geçirmek üzereydim!

Kerem ve Sanem sarılarak uyuyordu.Şaşkınlığımdan biraz sesimin ayarını ayarlayamadım.Ayarlayamadım ki,ikisini de yanlışlıkla uyandırdım.

"LAN OHA NAPIYORSUNUZ?"dediğimde Kerem korkudan yataktan aşağı düşmüştü.Sanem ise yatakta oturur pozisyona geldi ve yerde olan Kerem'i görünce şoka girdi,tıpkı benim gibi.

"Ya bağırmasana kızım!Ruh hastası falan mısın acaba sen?"dedi Kerem yerden kalkarak.

"Ay pardon ya.Ben bir an şaşkınlığımdan bağırdı-Lan bir dakika!Kerem,senin benim kardeşimin yatağında ne işin var?"

"Ya sarhoştu çok.Bende yatağına yatırdığımda gitmeme izin vermedi işte."diye açıklama yaptı Kerem.

"Ha öyleli yani?"dedim ve yatakta yanyana masumca oturan Kerem'le Sanem'e baktım.Sanem'in sesi çıkmıyordu.Büyük ihtimalle ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Başka neyli olacaktı Efsun!"diye mahcubiyetten bağıran Kerem'i Sanem dürttü sus diye.

"Iyy Sanem git bir banyoya falan gir bu hal ne kızım ya!Kokutmuşsun evi içki."dediğimde Sanem sinirli sinirli bakarak birden yanımda bitti.

"Bana bak,sen nerden geliyorsun böyle ağzın kulaklarında?" diye hesap sorduğunda ne diyeceğimi bilemedim.

"Nerden mi?Şeyden ya...Ben şeyi öyle görünce şey yapayım dedim sonra onu şeyine şey-aman evine bıraktım sonra şey yaptım..."dediğimde cidden ne dediğimi anlamıyordum.Kerem araya girdi.

"Öf Barış'ın yanından geliyor bu gerizekalı.Barış kavga etti partide buda doktor pelerinini taktı gitti evine bıraktı onu."dedi Kerem gözlerini ovuşturarak.O an ona susması için 'seni geberteceğim' bakışı attım.O da zaten anlayıp sustu.

"Barış'ın yanından?Sen?Sen ve Barış?Arabasına bodoslama daldığın Barış?"dedi soruları taramalı tüfek gibi sıralayarak Sanem.

"Ay ne çok soru sordun be!Evet Barış'ın yanından geliyorum anneciğim!"dedim ve korkarak arkamı dönüp odanın kapısından çıktım.

"Seninle görüşeceğiz Efsun hanım!Sen bekle!"diye seslendi arkamdan Sanem.İşte o an orda anladım anlatmadan hiçbir yere kaçamayacağımı.

Kerem'e misafir odasını ayarladık.Zaten genelde misafir gelmiyordu sadece ya Yunus ya Kerem geliyordu bazenleri.Geldiklerinde de onlar kalıyordu odada.

Odama geçtikten sonra makyajımı çıkardım ve hemen duşa girdim. Çıktıktan sonra pijamalarımı giyip saçlarımı taradım.Tam yüzüme kil maskesi yapacaktım ki,telefonuma gelen bildirim sesiyle maskeyi yerine bırakıp yatağıma oturdum.

*Bilinmeyen numara*

B:Naber?
                                                
                                                     E:Kimsiniz?

B:Barış ben
    
                                          E: Barış?Nerden
                                     buldun numaramı?

Efulim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin