Bölüm 8

316 27 37
                                    

Açıklama!!

Arkadaşlar okunma ve oylamalar yavaş yavaş artıyor.Okunma 30'u geçtiğinde yeni bölüm atacağım.Gerçekten emek veriyorum dediğim gibi ve bir bölümü yazmam benim en az 2 saatimi alıyor.Emeklerimin karşılığını istiyorum🥺Oylama ve yorum yapanlara ayrıca çookkk teşekkür ederim💋
--------------------------------------------------------------
Üzerimi değiştirip hemen Sanem'in yanına koştum.Uyuyordu büyük ihtimalle çünkü saat gece yarısını geçmişti.Ama içim içime sığmıyordu,olanları hemen ona anlatmam lazımdı.

"Sanem,kalkman lazım kızım!"diyerek onu dürttüm.

"Ya Sanem kalksana!Bak vallahi çok kötü olur!"

Birkaç defa seslenmeme rağmen kalkmadığında,yanıbaşındaki bardağa çok az su koyup kafasından aşağı boşalttım.Derin nefes alarak kalkmıştı.

"Ya kızım ne yapıyorsun amına koyayım!Ruhumu teslim ediyordum gerizekalı!"

"Ya ne yapayım kalkmadın on saat.Ya anlatacaklarım var diyorum kendine gelsene be kadın!"

"Allah'ın cezası söyle.Söyle de kurtulayım senden."dediğinde bir yandan saçlarını düzeltiyordu.Aynı zamanda da dudağımı büzmüştüm.

"Tamam şaka yaptım Allah'ın cezası değilsin.Söyle hadi vallahi çok uykum var."

"Ben bugün hani Barış'ın ailesiyle tanışmaya gittim ya..."

"Ee?"

"Kızım çok güzel geçti!Çok sevdiler beni,yani bence.Annesi evlilikten falan bahsetti.İlerde annen olacağım belli ki dedi inanabiliyor musun!Daha sonra Yelda benimle bir konu hakkında konuştu başbaşa.Ablası yerine koydu yani beni.Güvendi bana Sanem!"

"Siz yakında evlenirsiniz,ben sana söyleyeyim."

"Ay hayır daha çok erken.Ama neden olmasın?"dediğimde sırıtıyordum.

"Şapşal ya,nasıl aşık olmuş şu tipe bak."

"E heralde.Sen naptın Kerem'le?"

"Yemek filan yedik işte.Normal öyle sıradan."

"He iyi bari aranız iyi olsun da.Neyse hadi gidiyorum ben yat sen de."

"Allah razı olsun.Hadi bacım hadi!"dediğinde yanımdaki yastığı ona fırlattım.

"Pis uykucu!"

Odama geçtiğimde kendimi yatağa bıraktım.Biraz instagramda gezindim.Fan hesapları Barış ve benim fotoğrafımıza editler yapmıştı.Güzel olan yorumlar gibi,kötü olan yorumlar da vardı.

*Barış gerçekten bu kıza mı bakmış?*
*Çok yakışıyorlar.Bir de birbirlerine çok benziyorlar.*
*Max 2 ay derim ben bu ilişkiye.*
*Seven sevdiğine benzermiş.*
*Barış tüm tuşlara basıyor.*
*Hayatımda böyle yakışan çok az çift gördüm.*
*Barış'ın yanına yakışmamış.Adam klas bir kere.*
*Birbirleri için yaratılmışlar resmen.*

Güzel olan tüm yorumları beğendim.Kötü olan yorumlara gelirsek de,açıkçası biraz moralim bozulmuştu.Ama onlar sürekli eleştri yapan insanlardı.Ne bekliyordum ki?O yüzden daha fazla kafama takmamaya karar verdim.

Bir fan hesabının yaptığı shopa takıldı gözüm.Barış ve benim yüzlerimizi birleştirip ilerdeki çocuğumuzu shoplamıştı.Hemen ss aldım ve Barış'a yolladım.

Sevgilim❤️

E:Sevgilim bak,ilerdeki çocuğumuzmuş:)

B:Ahahahha bu ne sevgilim?Sen mi yaptın?

Efulim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin