Oylama ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayalım lütfen ciceklerim😍😍🥰🥰🤗🤗
--------------------------------------------------------------
Kız Barış'tan bir türlü ayrılmıyordu.Sinirimden gözüm dönmüştü.
"Sen ayrılsan mı artık şu çocuktan!"dediğimde kızın kolunu sertçe tutup kendi yanıma doğru çektim.
"Ay noluyor be!Sen kimsin?"
"Efsun ben.Sevgilisiyim Barış Alper'in.Asıl sen kimsin kızım!"
"Barış,sevgili mi yaptın?"
"Allah'ım sabır ver bana!Kimsin diyorum?"
"Eski sevgilisiyim?"
"Ne?"
"Buyurun cenaze namazına.Efsun bu kızı yiyip bitirecek!"dedi Yunus şaşkınlıkla.
"Eski sevgilisisin öyle mi?Sen her eski sevgiline yapışır mısın böyle kene gibi?"
"Hayır,Barış'a özel canım."
"Ha,öyle yani?"dediğimde vücudum karıncalanmaya başladı.Kerem ne kadar sinirlendiğimi anladığında Barış'ın kulağına fısıldadı.
"Üç saniye veriyorum.Efsun bu kızı parçalayacak.Bir,iki...üç."
"Ben şimdi yapıştıracağım sana!"dememle kızın saçına yapışmam bir oldu.
"Ah!Ne yapıyorsun be bırak saçımı delirtme beni!"
"Kızım senin o çakma sarı saçlarını eline veririm duyuyor musun beni!"
Ben kızın saçını,kız benim saçımı çekerken herkes etrafımıza toplandı.Barış ve Yunus beni tutmaya çalışıyordu.Sanem ve Tuğçe'yse yanyana durmuş konuşarak film izler gibi izliyorlardı.
"Aşkım bir dur lütfen!"dediğinde Barış belimden tutup beni kaldırdı ve arkasına aldı.Barış'ı geriye itmeye çalışıyordum.
"Bana bak benim asabımı bozma sen deliysen ben zır deliyim!"
"Sence Efsun mu alır kız mı?"
"Ay yani bu da soru mu Sanem?Efsun yer bitirir kızı."dedi Tuğçe.
Fikret kardeşini alıp uzaklaştırdığında Barış bana pet şişede su getirmişti.
"Efsun ne çıktı senin içinden öyle?"
"Delirtti beni gerizekalı!Yapışmış kene gibi.Bir de Barış'a özel diyor!"
Suyu içerken bir sağıma bir soluma dönüp yürüyordum.Hâlâ sinirliydim.Birden sinirle Yunus'a döndüğümde olduğu yerde sıçradı.
"Sen neden durduruyorsun ki beni Yunus!"
"Ya ben ne yaptım!Efsun vallahi Barış dedi tut diye.Yoksa banane canım ye bitir kızı!"
Sanem,Yelda ve Tuğçe gülüyordu.Onları gördüğümde sinirden kahkaha attım.Etrafımızdaki kalabalık yavaş yavaş azalmıştı.Bir amca kalmıştı tek,garip garip bakıyordu bana.Az önce kavga edip şimdi kahkaha atmamdan dolayıdır diye düşünüyordum.
Amcayı farkeden Kerem daha fazla dayanamadı;
"Amca deli bu deli.Tek bu var işte ailede."
Saat 18:00 olduğundan eve dönmek zorunda kalmıştık.Geldiğimizde saçım başım dağınıktı.Bütün herkes bu yüzden tipime bakıyordu.
"Efsun,anneciğim ne oldu sana?"
"Bir şey yok."
"Oya abla Efsun bir tane kızı dövdü.Öldürüyordu resmen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim
أدب الهواة"Efulim diyorsun ha?"dediğimde Barış sırıtarak bana bakıyordu. "Efulimsin diyorum.Her şeyimsin diyorum Efsun Kıraç.Her şeyinle,her uzvunla benimsin."