Bölüm 7

401 34 45
                                    

!Açıklama!

Arkadaşlar 2 gündür 1'er bölüm atıyorum sadece.Bunun sebebi de okunma ve oylama sayısı.Çok az gerçekten ve saatlerimi alıyor bir bölümü yazmak.O yüzden de oylama ve okumaları az gördüğümde moralim bozuluyor,yazmak istemiyorum bazenleri.Lütfen her okuduğunuzda oylama yapın,emeklerimin karşılığının olmasını istiyorum❤️Bu arada tiktok hesabımdan da ilerde dizi yapmayı planlıyorum.Hesap adı bbarisalpery❤️Takip ederseniz sevinirim🌸❤️

--------------------------------------------------------------

Sanem'lerin yanına giderken hâlâ el ele tutuşuyorduk.Kerem sanki çocukmuş gibi bir bana bir de Barış'a bakarak sırıtıp kaş göz işaretleri yapıyordu.

Sahaya geldiğimizde Sanem ve Yunus bizi gördüklerinde şok olup çak işareti yaptılar.

"Ay vallahi olmuş bunlar!"dedi Sanem ayaklanıp yanımıza doğru gelirken.

"Ben demiştim ama bu ikisi bir gün olacak diye!"

"Kardeşim benim müneccim gibi."dedi Kerem Yunus'un omzuna kolunu atarak.

Sanem'e baktığımda Kerem'i gözlerimle işaret ettim.Sanem ne yapacağımı anlamış olacak ki yapma der gibi kaşlarını kaldırıp indiriyordu.Yalvarıyormuş gibi bakış atmıştı.Ama artık onu dinlemeyecektim çünkü mutlu olmasını istiyordum.

"Biz olduk da..."dedim Kerem'e döndüğümde."Sende artık diyorum şu işi bi halletsen Kerem?"

"Ha,ne işini?"dedi bilmemezlikten gelerek.

Sanem üzgün bir şekilde önüne dönmüştü.Kerem'i çok seviyordu ve onunla olmak istiyordu.Fakat Kerem cesaret edip karşısına çıkamıyordu Sanem'in.

"Neyse,maç başlayacak bizim antrenman yapmamız lazım."dedi Yunus.Ortamdaki gerginliği uzaklaştırmak istediği belliydi.

Yunus ve Kerem aşağı indiğinde Barış'la başbaşa kaldım.

"Sevgilim."dedi Barış kelimenin üstüne bastırarak.

"Söyle aşkım."dedim aynı şekilde.İkimiz de birbirimize bakıp gülümsüyorduk.Rüya gibi geliyordu her şey.

"Ben şimdi antrenmana gideceğim.Dikkat et kendine."dediğinde yanağımdan öpmüştü.

"Tamam sevgilim.Sende dikkat et kendine olur mu?"

Barış gitmek için ilerlediğinde arkasını döndü.

"Ha bu arada,maçı izlemeye annemler de gelecek.Seni tanıştıracağım onlarla."dedi sırıtarak.

"Ne!Barış olmaz bugün!Çok utanırım!Heyecandan bayılırım vallahi!"

"Aşkım bugün tanıştırmayacağım zaten.Hem de heyecan yapacağın bir şey yok.Annem seni çok sevecek emin olabilirsin.Rahat ol o yüzden,kızı gibi benimseyecek seni."

"Of peki tamam o zaman.Ay çok heyecanlandım Barış!"dediğimde gülerek boynuna sarıldım.

Barış boynumu öptü.İçimdeki kelebekler halay çekiyordu resmen!

"Tamam aşkım,ben gidiyorum şimdi.Seni çok seviyorum birtanem."

"Başarılar sevgilim!"diyerek arkasından seslendiğimde el sallamıştım.

Sanem'le oturmam için en öndeki koltuklardan yer ayırtmıştı Barış ve Kerem bizim için.Sanem üzgün bir şekilde oturduğunda yanına gidip elini tuttum.

"Fıstığım üzülme ne olursun.Biliyorsun Kerem'i,çok utangaç böyle konularda.Seni çok seviyor adım gibi eminim."

"Bende onu çok seviyorum Efsun.Ama 2 yıl oldu ya,2 yıl!Bir kere bile gelip sevdiğini belli etmedi.Çok yoruldum artık.Onunla olmak,elini tutmak istiyorum."

Efulim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin