1

129 4 3
                                    

Ξυπνάω και μένω στο κρεβάτι για κάποια λεπτά τυλιγμένη με το πάπλωμα. Ακούω τα βήματα της από τα σκαλιά και κρατάω το πάπλωμα σφιχτά.

Μα-"Δεν σηκώθηκες ακόμη εε?" τραβάει το πάπλωμα και το τραβάω και εγώ
-"Έλα ρε μαμά" το τραβάει και το ρίχνει στο πάτωμα
Μα-"Σήκω" δεν κάνω κίνηση
-"Σήκω είπα" βγάζει την μια παντόφλα και την κρατάει στο χέρι
-"Καλά καλά" σηκώνομαι γρήγορα και φεύγω τρέχοντας στο μπάνιο

Ευχαριστώ πολύ αλλά προτιμώ να μην τις φάω πρωί πρωί. Πιάνω την οδοντόβουρτσα μου και αρχίζω να βουρτιζω τα δόντια μου.

Καλημέρα σας. Με λένε Κατερίνα, είμαι 17 χρόνων, μοναχοπαίδι. Έχω μια κολλητή την Νίκη. Ζω με την μητέρα μου καθώς η γονείς μου είναι χωρισμένοι.

Πλένω το πρόσωπο μου και βγαίνω από το μπάνιο. Ετοιμάζομαι και κατεβαίνω κάτω. Τρώω και αφού την χαιρετάω φεύγω.

Στο σχολείο ο καθένας έχει ένα παρατσούκλι ή ένα άλλο όνομα και ολοι τον φωνάζουν έτσι. Το δικό μου είναι αργη κατ, αργό πάντα δεν φταίω. Φτάνω σχολείο και έχω να πω σήμερα έφτασα πριν χτυπήσει το κουδούνι, πηγαίνω στην πίσω αυλή και εκεί βρίσκεται η Νίκη.

Ν-"Καλημεραα" με αγκαλιάζει
-"Μέρα" την αγκαλιάζω πίσω
Ν-"Τι κάνεις?"
-"Καλά εσύ?"
Ν-"Καλά αν εξαιρέσεις ότι είδα τον Νίκο με μια πάνω του λίγο πιο κάτω από το σχολείο όλα καλά"

Νίκος= Ο έρωτας της από το γυμνάσιο + γείτονας μου

-"Ωχ"
Ν-"Κοίτα εγώ δεν ζηλεύω τα έχουμε πει αυτά" την κοιτάω απλά
-"Κάθονταν πάνω του, είχε κάστανα μαλλιά μεγάλο στήθος και πολύ ψεύτικο κωλο. Φορούσε μια φούστα, δηλαδή ο θεός να την κάνει φούστα ένα πανί ήταν μόνο και μια μπλούζα και αυτή ένα πανί. Αυτός την κρατούσε από την μέση και την φιλούσε. Ααα και τα μαλλιά της ήταν καμένα από το ισιωμα"
-"Εγώ περνούσα από εκεί και εκείνη με κοιτούσε με ένα βλέμμα, με νευρίασε έτσι της έριξα καταλάθος το μπουκάλι με όλο το νερό πάνω της"
-"Καταλάθος ναι ναι, πάντα" με κοιτάει, την κοιτάω και γελάμε
Ν-"Εσύ κάνα νέο? Κάποιο φλερτ? κάποια καινούργια γνωριμία ίσως? Μήπως κάποιο έτοιμα στο ινστα?"
-"Νοπ τίποτα" ξεφυσαει απογοητευμένη

Το κουδούνι χτυπάει.

-"Έλα πάμε να σου τι πρέπει να κάνεις για να τρέχουν όλοι από πίσω σου" με τραβάει και περπατάμε προς την τάξη

(...)

Καθομαι στο παγκάκι και τρώω.

Λοιπόν για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα, εγώ δεν κυνηγάω τα αγόρια όπως κάνουν τα υπόλοιπα κορίτσια. Εγώ απλά προσπαθώ να περάσω την ζωή μου όσο τον δυνατόν καλύτερα μπορώ και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Έχω βέβαια έναν έρωτα από το γυμνάσιο και εγώ αλλά μόνο εγώ το ξέρω και μόνο εγώ το διαχειρίζομαι.

Ο αδελφός της κολλητής μου Where stories live. Discover now