(2 μέρες μετά)
Ο Νίκος είπε στην νίκη ότι ο Άλεξ τις φώναξε και κατσανε μαζί τους. Και ο Πάνος λέει ότι αυτές ήρθαν από μόνες τους. Οπότε δεν ξέρω τι να πιστέψω. Εκείνος δεν μου έχει κάνει κουβέντα για το σκηνικό και εγώ τις τελευταίες δύο μέρες δεν τον πλησιάζω πολύ και είμαι λίγο ψυχρή μαζί του.
Δεν ξέρω τι έγινε και δεν μου έχει πει. Σκέφτομαι να τον αφήσω στην ησυχία του αλλά ας του δώσω λίγο χρόνο ακόμη.
Περπατάω στο προαύλιο και στρίβω για να πάω στην πίσω αυλή. Σταματάω απότομα. Έχει κολλήσει μια κοπέλα στον τοίχο και της μιλάει. Οι γωνίες στο πρόσωπο του έχουν σφιχτή και οι φλέβες στον λαιμό αλλά και στα χέρια του πετάγονται. Εκείνη τον κοιτάει με τρόμο και μετά ενώνει τα χείλη της με τα δικά του.
Γουρλωνω τα μάτια μου και γυρίζω κατευθείαν πλάτη. Περπατάω γρήγορα και πάω στην νίκη. Ο Νίκος με βλέπει και κατευθείαν σηκώνεται και φεύγει. Μπαίνω στην αγκαλιά της και αρχίζω να κλαίω με λυγμούς.
-"Έπαιξε μαζί μου, στο είπα έπρεπε να τον αφήσω να φύγει" λέω και συνεχίζω να κλαίω
Ν-"Σςςς ηρέμησε και εξήγησε μου τι έγινε" βγαίνω από την αγκαλιά της και προσπαθώ να της εξηγήσω αλλά η αναπνοή μου κόβεται συνέχειαΤις εξηγώ με δυσκολία και μετά προσπαθώ να ηρεμήσω τον εαυτό μου.
-"Π-πρέπει ν-ν-να φύγω" σηκώνομαι πάνω
Ν-"Έλα να φύγουμε μαζί δεν θα σε αφήσω μόνη σου" με πιάνει από το χέρι και περπατάμεΒγαίνουμε από το σχολείο γρήγορα ώστε να μην μας δουν και προχωράμε προς το σπίτι μου. Μπαίνουμε μέσα και πηγαίνουμε στο δωμάτιο μου, ξαπλώνω στο κρεβάτι και κάθεται δίπλα μου.
Ν-"Εκείνος δεν την φίλησε όμως, εκείνη τον φίλησε οπότε εκείνος δεν το ήθελε οπότε δεν έκανε εκείνος μαλάκια" προσπαθεί να βρει μια εξήγηση για να με κάνει να νιώσω καλύτερα
-Ναι αλλά δεν τον είδα να την σπρώχνει και κατευθείαν" λέω με βραχνή φωνή
Ν-"Ναι αλλά μετά έφυγες οπότε δεν ξέρει τι έγινε. Μπορεί να την έσπρωξε ή μπορεί να-" η πόρτα χτυπάει και το κουδούνι μαζίΧτυπάει δυνατά, ξανά και ξανά και ξανά.
Ν-"Θα σπάσει την πόρτα" σηκώνεται πάνω και την πιάνω από το χέρι
-"Μην ανοίξεις" τα κινητά νας χτυπάνε και τα δύο και δεν τα σηκώνουμεΗ πόρτα χτυπάει ακόμη πιο δυνατά και το τηλέφωνο μαζί. Το πιάνω και το σηκώνω.
-"Φύγε δεν θέλω να σε δω"
Α-"Κ-"
-"Είπα φύγε δεν θέλω να σε δω γαμωτο μου τι δεν καταλαβαίνεις?" το κλείνω και η πόρτα σταματάει να χτυπάει
YOU ARE READING
Ο αδελφός της κολλητής μου
Teen FictionΓνωριστήκαμε στο γυμνάσιο. Εκείνος από πάντα ήταν αυτός ο όμορφος μαλακας που όλες ήθελαν. Ήμασταν πολύ κοντά. Από τότε που γνωριστήκαμε δεθηκαμε αμέσως. Και πριν το καταλάβω τον ήθελα και εγώ.... ήθελα αυτόν τον όμορφο μαλακά.... ⬆️⬆️