Emma: ne işin var burda!?
Connel: ah cooper? Ozlemedin mi beni?!
Emma: pis câni?! Senin neyini özleyeyim ben?!
Ellerim cebime kaydığinda asam yanimda değildi
Connel: bunu mu arıyorsun?
Gözlerimi ona çevirdiğimde asam elindeydi
Emma: lanet olası pis hırsız!
Connel: aileni özlemedin mi? İstersen seni de yanlarına gönderebilirim.
Emma: kendimi bilmem ama sen birazdan orda olacaksın! Ah doğru. Ailem cennette. Sen ise cehennemin en sıcak yerinde zebanilerle olacaksın! Ama merak etme arkadaşlarin onlar sonuçta! Çok yakmazlar seni!
Sinirlendiği her yerden belliydi
Connel: şimdi sana son bir soru soruyorum. Son istegin ne? Vicdanlı biriyimdir ben.
Sesimi çıkartmazken daha fazla sinirleniyordum.
Tabii ya. Sinirlenince aklımla istediğimi yapıyordum.
Sustum ve daha fazla konuşmasını bekledim. Çünkü konuştukça daha çok sinirleniyordum
Connel: bana cevap ver?!
Diyerek asasını çıkartarak duvarla bir etri.
Ah tom. Simdi anlıyorum acını.
Kaburgalarimın kırıldığını hissederken
Resmen sinirden tüm vücudumun yandığıni hissediyordum.
Yeterince sinirlendigimi hissettiğimde ellerimi yumruk yapmamdan da anlayabiliyordum.
Gözlerimi kapattım ve odaklandım
Keşke şuan gözümün önünde organların parçalansaydi da kanlar içinde bana yalvarsaydın!
Aradan geçen 3 saniye içinde gözlerimi kulağımda çınlanan çığlıkla açtım.
Connel: s-s-en-i l-lanet o-olası pislik!
Yerde ki asamı aldım ve ona doğrulttum
Emma: önce biraz acı çekeceksin! Onlara yaptığın acıların bin katını çekeceksin!
Ailemdeki herkesi öldürmüştü lanet olası pislik!
Connel: i-inan b-bana on-ları öldür-düğüm için asla pişman değilim!
Gücü gittikçe azalıyor acısı artıyordu. Ama yine de nefreti bitmiyordu.
Emma: bunu öbür dünya da zebanilere de anlatırsın. Ah gerçi şeytanlar hep yanlızdı degil mi? Bak şimdi acıdım sana.
Tam konuşmaya başlayacaktı ki asamı kullanarak öldürdüm.
Bunca zaman onun öldüğünü bildiğim için rahattım. Eğer ölmediğini bilseydim çok önceden gider ailemin intikamını alırdım.
Aşağıya indim ve ev cinlerine odamı temizleyip onu da burdan uzak bir yerde parçalara ayırıp yakmalarını istedim.
Odama çıktım ve üzerimi çıkardım dolaptan rahat bir şeyler çıkardım.
Yatağın üstüne bırakarak giyinmeye başlayacağım an arkamdan duyduğum sesle irkildim
Eveet dün hiç bölüm atmadım bugün attım. Bence herkes kimin geldiğini anlamıştır. Eger sonraki bölüm için BuseBozkurt512 bana yardım ederse küçük bir smut gelebilir. Ama gelmeyedebilir. Tam belli degil💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİSLERİN AŞKI💚💙
Novela JuvenilBir insanın yaptığı hatalar yüzünden herkes cezalandırılıyordu. bu kesinlikle haksızlıktı. bir insan boş yere hak etmediği bir muamele görmemeliydi. Tom Marvolo Riddle