2-SANA YAZDIĞIM HER MEKTUP

39 5 4
                                    

Taehyung çağresizce klanına döndü. Klan lideri olan amcası jungkook ile yaptığı iş birliği yüzünden onu cezalandırcaktı. Taehyung'un klanın avlusuna oturup diz çöktü. Klan görevlilerinden iki kişi ellerinde iki metreye yakın büyük kalın tahtalar getirip taehyung'un sırtına sert darbelerle indirdiler. Amcası kim jo hon ve abisi namjoon onu izliyordu. Taehyung'un canı acımıyordu. Artık hissetmiyordu. Ne acı ne de mutluluk.

Kjh: tekrar et kim klanının 332. Kuralı nedir?

Taehyung sopaların darbesine rağmen her zaman olduğu gibi soğuk bir cevap vermişti.

Th: doğrudan şaşma

Kjh: 2. Kural?

Th: kötüyle birlik olma

Amcası sopalarla vuran adamları durdurmuş sertçe konuşmuştu.

Kjh: bu kuraları bilmene rağmen neden?!

Neden o şeytan jeon jungkook ile birlik oldun?!

Taehyung jungkook'un ismini her duyduğunda aklına son, gördüğü yaşlı gözler geliyordu.

Th: pişman değilim

Nj: tae!

Kjh: ne dedin sen?

Th: pişman değilim

Bir daha olsa bir daha yaparım

Taehyung amcasının yüzüne bakmadan konuşmuştu. Amcası sinirle konuştu.

Kjh: buna 7000 sopa vurun daha sonra soğuk mağaraya kapatın

Yemek ve su vermeyin

Adamlar liderin önünde saygı ile eğilip sopa vurmaya devam ettiler. Taehyung acı ile yüzünü ekşitmiş tekrar soğuk ifadesini yüzüne takınmıştı.

•••

Akşam üstü olmuştu. Taehyung aç ve susuzdu. Üstelik soğuk mağarada epeydir durmuştu, ama bu mağara ona ceza değildi. Jungkook ile bu mağaraya geldiği zamanları hatırlamak onu sıcak tutuyordu. Sırtında ki ağır ağrılarla hafifçe eğilmiş, taşın üzerinde koyduğu kalem ve kağıtla jungkook'a mektup yazmaya başlamıştı.

오늘은 그가 죽은 지 1일이 되는 날이다. 나는 당신이 너무 보고 싶었고 당신을 도와준 죄로 무거운 벌을 받았습니다. 나는 더 이상 김씨 일가의 옥 듀오가 아닙니다. 나는 지금 너와 함께 들어간 차가운 동굴에 있다. 여기는 춥지만, 당신이 나를 떠났을 때만큼 춥지는 않아요. 마지막으로 나를 바라보며 손을 잡고 사랑한다고 말했던 정국의 모습이 아직도 기억난다. 나는 평생 당신에게 편지를 쓸 것입니다. 아마도 당신은 이것을 결코 읽을 수 없을 것입니다. 그러나 나는 어쨌든 그것을 쓸 것입니다. 사랑해요 정국아...

Bugün ölümünün 1. günü. Seni çok özledim ve sana yardım ettiğim için ağır bir şekilde cezalandırıldım. Artık Kim ailesinin yeşim ikilisinin bir parçası değilim. Şimdi seninle bir zamanlar girdiğim soğuk mağaradayım. Burası soğuk ama beni bıraktığın zamanki kadar soğuk değil. Jungkook, bana son kez baktığını, elimi tuttuğunu ve beni sevdiğini söylediğini hâlâ hatırlıyorum. Hayatım boyunca sana yazacağım. Muhtemelen bunu hiçbir zaman okumayacaksın. Ama yine de yazacağım. seni seviyorum jungkook...

Taehyung mektubu katlayıp elbisesinin cebine sıkıştırdı. Başını koyduğu soğuk taş, ağrıya sebep olmuştu. Bunu umursamayarak gözlerini kapatıp jungkook ile geçirdiği günleri hatırlamaya başladı.

DARK WHISPER- TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin