10-ŞEYTAN

12 2 0
                                    

Jennie ders bitiminde güç dağının arkasında ki şelaleye gelip dağ'a bakıp düşünmeye başlamıştı. Hissediyordu ruhani gücü bu dağın arkasında bir şey olduğunu ve kim klanının o şeyi sıkı bir koruma altına aldığını hissediyordu. Jennie ağrı kesici iğneleriden bir tanesini çıkararak dağa doğru fırlatmıştı. İğne sanki görünmez bir bariyer varmış gibi dağa ulaşmadan yere düşmüştü. Jennie iğnesini yerden alıp içinden konuştu.

Peki bozması en zor koruma büyüsüyle neyi koruyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peki bozması en zor koruma büyüsüyle neyi koruyorlar

Jennie daha fazla oyalanmadan klana doğru yürümeye başladı.

•••

Jungkook ve jimin dağın arkasında ki nehir'e gelmiş beyaz kıyafetleri ile suya girip balık avlıyorlardı. Jungkook gözüne kestirdiği Koca balığı eliyle yakalamıştı ki jimin'in ince ve tiz sesi balığı kaçırmasına sebep olmuştu.

Jm: ah jungkook kardeş!

Jk: jimin kardeş yardım edememen sorun değil ama en azından balıkları kaçırmazsan olmaz mı?

Jm: ama uzun vadi de böyle nehirler yok

Ayrıca balık tutmak için büyü kullanıyoruz

İlk defa nehire girdim ve korkuyorum

Jk: büyü mü? Bunun nesi eğlenceli

Bak arkanda bir balık var

Jimin arkasını döndüğünde balığı yakalamak için pozisyon almıştı. Aniden jungkook kullaklarına gelen bir iğne sesi hemen sudan çıkmasını sağlamıştı. Sudan çıkmış dağ yolunun üzerinde ki çalıların arkasına saklanmıştı. Görüş alanına giren jennie ifadesizce klana doğru yürüyordu. Elinde ki iğneyi tırnaklarına vurup küçük sesler çıkarıyordu. Jungkook burada ne işi olduğunu merak ederek karşısına çıktı.

Jk: ah leydi jennie

Burada ne işiniz var

Beni ziyarete mi geldiniz

Wjn:...

Jk: ne harika bir iğne

Jungkook jennie'nin avucuna ki iğneye dokunmaya çalışmıştı ama jennie'nin iğneyi geri çekmesiyle bunu başaramamıştı.

Wjn: efendi jeon, kimse size bir hekimin iğnelerine dokunulmayacağını öğretmedi mi?

Kaskatı kesilip günlerce yatakta kalmak istiyorsunuz buyurun dokunun

Jk: duyduğum tek şey wen klanında başarılı bir hekimin ve bir o kadar güzel, soğuk ve acımasız bir savaşçı bir hanımın olduğu

Sanırım o sizsiniz

DARK WHISPER- TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin