Jungkook ve taehyung gözlerini oldukça soğuk ama suyun bile buz tutmadığı yarı aydınlık yarı karanlık bir mağarada açmışlardı.
Jk: taehyung burası neresi?
Soğuk kaplıcanın altında gizli bir mağara mı var yani?
Th:...
Taehyung gözleri ile mağarayı incelediğinde mağaranın en aydınlık yüzünde bir taş üstünde de tuhaf beyaz bir kutu vardı. Taehyung yavaş ve kendinden emin adımlarla kutuya doğru yaklaşmaya başladı. Jungkook telaşla peşinden koştu.
Taehyung ve jungkook kutuya iyice yaklaşmıştı ki büyük bir güç dalgası jungkook'u savurup uzaklaştırmıştı. Suyun içine düşen jungkook şaşkınlıkla ayağa kalkıp konuştu.Jk: bu da neydi böyle?
Jungkook tekrar bir adım atmıştı ki tekrar aynı güç dalgası ile savrulmuştu.
Jk: ah neden sadece ben.
Aniden ortaya başlarında küçük alın bandı olan beyaz tavşanlar ortaya çıkmıştı.
Th: tavşanlar neden alın bandı takıyor?
Jungkook iyice düşündü.Kim klanından olan herkes bebekliğinden beri alın bandı takıyor. Beyaz alın bandı sayesinde herkes onların kim klanından olduğunu ayırt edebiliyor. O şey her neyse benim kim klanından olmadığımı anlamış olmalı. Bu yüzden taehyung'a saldırmıyor.
Jk: taehyung bana alın bandını ver
Th: ne?
Jk: burası senin klanın herkesin alın bandı var bu klanadan olmadığım için kutunun içinde ki, neyse beni kabul etmiyor bana alın bandını at
Th: saçmalık. Alın bandına aile üyeleri yâda eş dokunabilir
Jk: sabaha kadar savrulmamı mı istiyorsun?
İstersen büyülü ve yoğun ruhani enerjisi olan bu mağarada Kendi kızıl tılsımlarımı yapıp herşeyi alt üst edeyim ne dersin?
Taehyung jungkook'un yanına gidip alın bandını eline alıp jungkook'un bileğine ve kendi bileğine doladı. Jungkook şaşkınlık, ve mutlulukla bileğin de ki ipe odaklanmıştı ki taehyung'un yürümesi ile onun yürümesi bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK WHISPER- TAEKOOK
Mistério / SuspenseJk: söz veriyorum taehyung 16 yıl sonra senin için döneceğim Th: saçmalık! ... Th: söz vermiştin jungkook Jk:.. ANGST DEĞİLDİR