8-BENİM KUKLAM

12 1 0
                                    

Jungkook kılıcını kınından çıkarmadan kılıç darbesine karışıklık vermişti. Elinde ki iki şişe şarap ile birlikte Kılıç savuruyordu. Parlak ay ışığının altında ki tek ses kılıç sesleriydi. Jungkook geriye attığı takla ile savaşı kısa süre ara verdirmişti. Elinde ki içki işlerine bakıp içinden konuştu.

Bu soğuk nevale savaşta bayağı iyiymiş.

Gözleri koyu kahve gözlerle buluştuğunda uzun süre bakmıştı. Karşısında tek bir duygudan yoksun bir yüz vardı. Esen Rüzgar, karşısında ki duygusuz yüzün önüne uzun saç tutamlarını savuruyordu.

Jk: ah bugün çok meşgulüm. Daha fazla kalamam

Jungkook hiç bir cevap beklemeden çatıdan aşağıya süzülmüştü. Taehyung'un yine kılıç darbesiyle elinde ki iki şişe içki havalanmıştı. Jungkook bir şişeyi eliyle yakalarken diğer şişeyi kılıcının ucuyla sabit tutmaya çalışırken şişe yere düşüp parçalanmıştı. Jungkook herşeyden çok sevdiği içkinin parçalanmış şişesine bakmışt, arkasında ki adama sinirile konuşmuştu.

Jk: kim taehyung içkinin parasını ödeyeceksin!

Taehyung sözlerin üzerinde çatıdan inmiş jungkook ile yüz yüze gelmişti. Soğuk ve ifadesiz tavrı jungkook'un sinirli yüzünün daha da gerilemesine sebep olmuştu.

Th: arkanı dön!

Jungkook şaşkınlık ile yüzünü buruşturdu

Jk: ne?!

Th: arkanı dön

Korkuyordu jungkook. Neden arkasını dönmesini istedi? Bir şey mi yapacaktı? Bu soğuk nevale kılıklı aşırı derecede yakışıklı olan adam şuan herşeyi yapabilirdi. Jungkook gözlerini kapatarak arkasını dönmüştü. Belki aklında ki düşünceler farklıydı ama hayır, öyle bir şey yoktu.

Th: gözlerini aç!

Jungkook talimatla gözlerini açtığında taştan olan duvarın üzerinde ki yazıyı fark etmişti.

KİM KLAN'NIN 3500 KURALLI

1- Kötü olma

2- kötüyle birlik olma

3- cesur ve zeki ol

4- hoş görülü ol

5- ön yargılı davranma

6- içki içme

7- saygılı ol

8- temiz ol

9- ataların anısına saygı duy

10- Merhametli ol

11- adaletli ol

.
.
.

Jungkook yüzünü ekşitmiş taehyung'a dönmüştü.

Jk: bu ne?

Th: bulutlu kanyon, kim klanı kuralları

DARK WHISPER- TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin