BAB 30

9 3 0
                                    

"ermm! Sedap nya!! Ehek Airell suka darah nie!!" Mulutnya comot dengan darah Leftenan Kolonel Benjamin Harrison. Matanya bercahaya kegembiraan seperti kanak-kanak mendapat gula-gula?. Matanya melihat David yang sedang rakus menghisap miliknya. Dahinya berkerut seketika! Sedap sangat ke? Airell cemburu melihat David seperti hisap susu miliknya.

"David! Aku nak hisap yang kau punya? Boleh!" Pemintaan Airell membuatkan David berhenti kulum milik Airell, kepala mengangkat melihat wajah cantik di depannya. Maksud Airell? Isap miliknya? Sah! Airell betul betul gila!!

"Maksud kau?" Tiba-tiba tubuh David tolak lalu ditindih, Airell tanyang muka sengeh lalu pusing mengadap milik David. Mata bersinar melihat milik David yang tegang itu dan besar. Lalu mulutnya kulum milik David, dia memhisap dengan rakusnya seperti menghisap lolipop, David mendesah kesedapan, matanya memejam seketika.

"Arhh... ahh....dalam lagi!! Airell dalam lagi!" Dia rasakan miliknya di ramas ramas dengan lembut, dia dapat rasakan lidah Airell bermain miliknya. Tindakan Airell membuatkan nafsu ghairah meluat , dia benar tidak tahan dengan godaan Airell. Matanya melihat lubang milik Airell di depannya, cantik! Apakah di dalam ini lebih hangat dan nikmat? Disebabkan Airell menghisap miliknya, dia mahukan Airell merasakan kenikmatan sepertinya, dia mahukan mereka sama-sama hanyut bersama. Lidah nya mengilap bibir bontot Airell.

Airell dapat rasakan lubangnya basah dengan benda lembut itu. Airell bergeliat kegelian apabila lidah milik David masuk dalam lubang klimaksnya.

"Ahh..ughhh...ge...geli! Ahhh mmmm hahahah geli!!" Mendengar erangan Airell membuatkan David bermain dengan lagi dalam.

"Arghh geli ahhh!!" Teriak Airell.

Mereka sama-sama sudah sampai Klimaksnya lalu melepaskannya dengan serentak.

"Urp!.. uwekk!!!" Tiba-tiba Airell membuang cecair dalam mulutnya itu.

David terkejut dengan kelakuan Airell itu! Apakah Airell akan marah! Dia kecewa Airell seperti jijik dengan miliknya.

"Kenapa?" David mencuba untuk bertanya. Matanya kuyu melihat wajah Airell kemerahan itu.

"Tak sedap!! Rasa busuk!! Airell tak suka!!! Tak suka!! Hiks...hiks.." Airell merengek lalu menagis teresak esak. David panik! kenapa Airell nagis? Bukan mengamuk? David mendekati ke arah Airell dia mengosok belakang Airell dengan lembut. Seperti memujuk sang adik

"Dah...dah... Tak sedap Airell boleh buang! " David berusaha memujuk. Airell teresak esak tangisnya. Matanya kemerahan melihat wajah David.

"Ermmm kenapa David rasa yang Airell sedap!!.eww kenapa yang David tak sedap!! " Airell merengek lagi matanya kemerahan kerana menangis. Bibir di herot keluar seperti merajuk.

"Weh! Aku tak sabar! Kau rodok lalu lubang dia!! Sekarang!!!" Tiba-tiba Leftenan Kolonel Benjamin Harrison menjerit kuat. Dia beran kerana Airell lebih bersikap manja dengan Kolonel David Beckham, manakala dengannya bersikap kasar! Dia benci melihat kemesraan mereka berdua itu.

Prof.anne terkejut dengan jerkahan suara itu, rasa mahu copok nyawanya.

"Tapi tuan! Saya tak sanggup dengan kekerasan!" David berasa bersalah melakukan dengan kasar, dia melihat Airell yang masih mengesak air matanya. David mengeluh perlahan, dia taknak paksakan Airell, demi bossnya dia terpaksa juga.

David menolak tubuh Airell dengan kasar! Dia terpaksa melakukan dengan kasar. Airell tersentak dengan tindakan David berkerut dahinya apabila tubuhnya diperlakukan sedemikian.

"Kenapa nie David! Sakit la!" Rengek Airell dengan lembut. David tidak sanggup, matanya melihat ke atas ke arah bosnya. Leftenan Kolonel Benjamin Harrison mengangguk kepala tanda diteruskan. David mengigit bibir.

Lubang Airell terus dihenjut kasar, tanpa pelumas, tanpa pelincir, tanpa longgar!

"Ack! Eut! Arhghh sakit!!!! Uwaaaa David lepaskan! Lepaskan!! Sakit!!" Airell menumbuk muka David. Tangan airell tiba-tiba di ikat dengan bayangan milik David, melihat Airell diam lalu di memulakan pergerakan perlahan lahan.

"Ahh ahhh mmmmm!! " Tidak tahu samada Airell mendesah kesedapan atau kesakitan. Sekarang David tidak peduli dia mahukan Airel mengamuk, anyunannya semakin laju. Airell bergeliat kesakitan.

"Ah!! Hangatnya!" David mengigit bibir, otaknya seperti meleleh melayang b, miliknya diramas lembut dan hangat di dalam lubang nikmat itu . Nafsunya membara melihat tubuh milik Airell yang kemerahan membuatnya nafsunya bertambah ghairah. Henjutannya semakin laju, dia dapat rasakan ada sesuatu yang keras di dalam Airell. Pergerakan pinggulnya di anyun ganas.

"Ahhg!! Jangan! Jangan dekat situ!! Ahhh ahhhh laju lagi!! ahhhh" Airell bergeliat keenakan, kakinya merangkul pinggang David. Dia  menginginkan lebih dalam lagi disebabkan milik David sama saiz dengan Leftenan Kolonel Benjamin Harrison, jadi dia rasakan perutnya seperti diisi dengan penuh. Nafasnya menjadi keras. Pandangannya berbinar binar, mukanya seperti di simbah air panas.

"Ahhh eemmm da..vid!! Airell suka! Ohhh laju lagi!!"mendesah perlahan sambil mengeliat, rasa geli dan sedap semakin menguasai dirinya. Bilik itu bergema dengan suara erangan Airell. Aroma buah peach meluat keluar dari tubuh Airel. Membuatkan David semakin ghairah dengan bau dari tubuh Airel itu.

David melihat Airell seperti menikmati dengan penuh ghairah, David senyum kecil. Airell menarik kepala David lalu bibir mereka berpaut. Awalnya David terkejut dengan tindakan Airell, makin lama makin hanyut dengan ciuman hangat Airell. Di tambah lagi bawah itu rancak meramas ramas lembut dan hangat miliknya . Seperti akan meleleh dan melandak , tindakan Airell Membuatkan nafsunya menguasai dirinya. Dia mahukan Airell menjadi miliknya, suara boss bergema di telinga buat tak edah. Sekarang dia kena hanya fokuskan Airell seorang sahaja. Airell memberi tatapan mengoda.

"Mmmphhh mmm!!" Suara mereka beringin bersama. Tubuh Airell kembali asal, tidak mempunyai rupa bentuk seperti davil lagi.

Leftenan Kolonel Benjamin Harrison mengetap gigi sehingga timbul urat-urat di rahangnya, matanya pedih dan pedih! Dia benci melihat mereka berasmara di depannya.

Prof. Anne menutup kotak kaca hanya boleh melihat melalui CCTV di screen komputer sahaja. Dia tidak sanggup pujaan hatinya melakukan benda itu di depannya. Hatinya cemburu dengan budak bernama Airell itu.

"Saya rasa tuan juga boleh melakukan! Sekarang Airell dalam keadaan stabil! Mungkin cip itu telah mengontrol dirinya. Jadi tuan tidak perlu risau dengan Airell dia hanya bertukar dari fizikalnya. Dalamnya masih lagi lembut. " Prof.zack memberi penerangan kepada Leftenan Kolonel Benjamin Harrison, dia tahu lelaki itu bengang dengan apa mereka tengok, kerana Kolonel David Beckham baik baik sahaja. Tiada berlalu apa yang di katakan oleh Leftenan Kolonel Benjamin Harrison.

Leftenan Kolonel Benjamin Harrison mengetap gigi lalu keluar dari ruangan itu, dia harus merehatkan mentalnya.

Prof.zack dengan prof.anne menghela nafas lega. Seperti duduk bersama kandang harimau.

"Aku tak tahan nak tengok! Anne kau la ganti! Entah apa ada pada budak nie! Aku elok elok ada isteri tetiba bernafsu melihat budak ini." Kata prof. Zack

"Yeala!! Yea la! " Prof. Anne mengambil alih tempat duduk itu. Dia tidak tengok malahan dia melihat telefon bimbitnya. Dia tidak sanggup melihat perkara itu. Hatinya cemburu melihat Kolonel David Beckham seperti di dunia nya dan menikmati dengan budak itu.

Airell's vampire story (END)Where stories live. Discover now