BAB 41

10 2 0
                                    

Kara mengelamun di luar, malam ini sungguh indah buatnya, bayu angin menyapa lembut di tubuhnya , bersama Airell satu keindahan sebenar buat kara selain ibunya adiknya, Airell seorang yang riang, lawak, baik, dia begitu sayang kepadanya, putri kara terharu dengan keprihatian kepadanya.

Lucas belum tidur ternampak kara berada di luar dahinya berkerut sekejap, tak tidur lagi ke? Bisik hatinya, kakinya melangkah mendekati susuk tubuh itu.

"Kara!" Sapa lucas dia duduk di sisi putri kara, walaupun kara berpangkat putri kara lebih biasa dengan panggilan biasa, kara bukan jenis orang yang riak dengan pangkatnya.

"Eh! Awk! Tak tidur lagi?" Kara mula menyoal, matanya melihat wajah lelaki itu.

"Saya sepatutnya tanya awak!" Lucas Ketawa kelucuan. Kara hanya senyum melihat lucas.

"Awak! Thanks tau hari ini!!" Ucap putri kara tiba-tiba.

Dahi lucas berkerut, kenapa pulak ucap terima kasih?

"For what?"

Kara senyum seketika.

"Untuk hari ini! Sungguh bermakna buat saya dengan Airell.. terima kasih tau kawan dengan Airell, dia tiada kawan rapat tau! Dekat istana orang hanya mempergunakan dia untuk kepuasan nafsu sahaja! Tapi awak tak macam tu kan! " Kara melihat wajah lucas, lucas jadi tidak senang hati dengan kata kata kara itu, baru sebentar tadi dia sudah terpesong dari Airell. Liurnya tertelan seketika.

"Kenapa? Istana mereka menggunakan Airell sebagai puaskan nafsu? Maksud awak?" Lucas bertanya lagi, dia ingin mengetahui tentang Airell, entah sejak ini dia tertarik dengan kecantikan Airell sehingga membuatkan dia jatuh cinta. Entahlah!. tidak pernah dalam hidupnya merasakan perkara itu?.

"Ermm ada sorang Leftenan Kolonel, dia tu dulu menggunakan ayahanda untuk puaskan nafsu dia, tetapi ayahanda selalu koma bila berhubungan seks dengannya, tetapi entah lah jatuh ke Airell, airell bertahan tidak berlaku sebarang cedera pun. Lagi dia suka mempergunakan Airell?!" Cerita putri kara mukanya jelas kerisauan. Lucas terlopong mendengar cerita itu, ayahandanya juga dipergunakan, selama dia hidup di dunia ini tidak pernah dia sangkakan Raja Gerry mempunyai hubungan dengan lelaki seperti itu , dia ingatan lelaki itu tidak melakukan perkara itu, koma? Setiap kali melakukan? Tapi Airell tidak! Sekuat mana kekuatan airell?

" Ouh kuat juga Airell!!" Jawab lucas pendek dia tidak mahu cerita ini dipanjangkan cukup sampai di sini dia mendengar, patutlah Airell sensitif apabila bersentuh. Masih terngiang lagi suara erangan airell, jelas kelihatan bonjolan di dada airell.

"Aha! Airell memang seorang yang sangat kuat!! " Kara tersenyum sendiri.

"Kara saya masuk dulu ya good night!awak tu jangan duduk luar sorang sorang! Tidur ya !" Kara hanya membalas dengan senyuman. Matanya menemani lucas sehingga hilang bayangannya itu.

Keesokan harinya.

"Ermmm ibu sayangkan kamu berdua! Lain kali datang sini lagi ye!! Muah!" Dahi kara dengan Airell jadi mangsa kucupan hangat.

Airell hanya senyum gembira, Kara memeluk lagi ibunya itu, dia betul betul sayangkan ibunya itu.

"Abang! Lain kali adik datang lagi eh!! Hahaha boleh lagi main main dengan abang!!" Tubuh lucas dipeluk erat, terkejut lucas dibuat ingatkan Airell tidak suka kepadanya apabila peristiwa itu berlaku, malahan terbalik pulak jadinya. Putri kara senyum melihat kemesraan mereka berdua itu. Kara turut tumpang gembira.

"Hah! Airell! Ingat jaga kakak kamu tu!!" Pesan ibu kepada Airell.

"Hahaha kakak ibarat nyawa adik ibu! Kalau kakak tak ada! Entahlah apa akan terjadi kepada adik nanti!!" Airell tersenyum melihat wajah kara, kara hanya membalas dengan senyuman. Dalamnya dia berharap biar umurnya panjang untuk menemani Airell.

Airell's vampire story (END)Where stories live. Discover now