Airell melangkah masuk ke dalam bilik raja Gerry, tetapi mana orangnya? Ruangan rehat tiada? Bilik tidur tiada? Di mana raja Gerry? dia ingin melihat dan mengorek rahsia dari lelaki itu. Dia tidak benci cuma dia ingin mengetahui tentang dirinya. Tiba-tiba tubuhnya di peluk dari belakang, Airell tahu siapa lelaki yang memeluknya dari belakang, lehernya menjadi mangsa kucupan sehingga meninggal bekas kemerahan.
"Ermm stop!! Wehh stop la!!!" Airell menolak kepala lelaki itu. Lehernya basah kerana air liur lelaki itu.
"Ermmm.... aku jealous! Kau tak rindu aku ke? Ermm" tangannya gatal meramas dada Airell ,Airell bergeliat kegelian Mukanya kemerahan menahan geli.
"Gila! Aku langsung tak rindu kau!? Sekarang aku cari Raja Gerry? Mana dia" berkerut mukanya, apabila tangan lelaki itu bermain dalam bajunya.
"Ermm tapi aku rindu kau! Aku rindu Suara kau! Aku rindu lubang hangat kau meramas milikku.. ermm.. sayang...!" berkerut kerut dahinya Airell, jari lelaki itu bermain dengan putingnya, semejak ini dia mudah sensitif dengan sentuhan.
"Ump hahh geli gila! Lepas lah!! Aku rimas bodoh! Arhhh..ahhh!!"
Leftenan Kolonel Benjamin Harrison melihat leher belakang Airell, mukanya koyak dengan senyuman horny. Lalu leher Airell dikucup kasar.
"Weh ahh ughhh ahhh!!" Ruangan itu bergema dengan suara erangan airel.
Erangan Airell membuatkan nafsu Leftenan Kolonel Benjamin Harrison bangkit, dia suka mendengar suara indah seperti irama lagu menyapa lembut di telinga. Tangan kanannya memasukkan di belakang punggung Airell dia meramas ramas kasar. Manakala tangan kirinya gatal mengetel punting Airell. Airell menggeliat apabila tempat sensitifnya di mainkan.
"Ermm sayang! Macam mana sayang,Do you like it !" Telinga Airell merasa geli apabila ada hembusan nafas mengenai telinganya, otaknya seperti meleleh dengan gosokkan dari di lubangnya. Tindak tanduk Leftenan Kolonel Benjamin Harrison membuatkan nafsu ghairah bangkit.
"Erh ahhhh...kau gila! Ahhhh aku bunuh kau!!" Leftenan Kolonel Benjamin Harrison senyum melihat Airell bergitu sensitif dengan sentuhan.
"Sayang.. kau nakalnya! Otak mu tidak jujur! Tubuhmu seperti mahukan lebih lagi..ermm kau sebenarnya rindu lubang kau disondol batang aku kan?"
"Gila! Fuckk!! Aku mari sini bukan nak buat tu! Aku mari sini nk jumpa datuk aku! gila!!" Airell menegus kasar. Dia menolak tubuh lelaki itu. Leftenan Kolonel Benjamin Harrison terjatuh tersinggung apabila tubuhnya di tolak dengan kasar. Semenjak ini Airell lebih kuat berbanding dengannya. Airell melihat Leftenan Kolonel Benjamin Harrison yang ada di bawah dia senyum sinis melihat lelaki itu. Dia benci lelaki di depannya itu.
"Huh! Kau Memang Nak Kena Kan!! AIRELL!!" Tiba-tiba tubuh Airell terapung terbang lalu di hentak ke sofa.
"ACKK!!" Airell mendengus kesakitan. Berkerut melihat Leftenan Kolonel Benjamin Harrison yang dekat dengannya.
"Nak sangat kan!!" Leftenan Kolonel Benjamin Harrison mencarik baju dipakai oleh Airell dengan kasar. Giginya menggigit bibir Airell, lalu memasukkan lidahnya, Airell bergeliat untuk dilepaskan.
Bangsat!! Amuk Airell dalam hati.
"Urmmmp uhp!!"
Jari Leftenan Kolonel Benjamin Harrison menarik puting Airell, Airell segelintir kesakitan apabila puntingnya di tarik kasar.
Mereka bercium dengan ghairahnya."Ehem!!!" Tiba-tiba ada suara lelaki.
Airell terkejut lalu menolak tubuh Leftenan Kolonel Benjamin Harrison tercampak lelaki itu di dinding.
"Arhhg!!" Leftenan Kolonel Benjamin Harrison menegus kesakitan. Rasa tulangnya seperti hancur. Matanya melihat muka Raja Gerry bengis, dia tersenyum melihat muka lelaki itu, dia tahu lelaki di depannya cemburu dengan apa mereka lakukan.
YOU ARE READING
Airell's vampire story (END)
VampireTajuk Airell's vampire story "Kara! Please help !! Rena serabut la!! Dengan desakan ayahanda tu..adik tak nak kahwin dengan dia kak!!!" - SARENA Sarena merupakan seorang putri, di istana vampire dia juga mempunyai abang dan kakak. Pada suatu hari...