Pergerakan kaki 3 orang beringan di hentak ke lantai, semua pengawal terkejut dengan kedatangan orang yang tak diduga akan mari. semasa airell lalu ramai orang bergelentar melihatnya mereka rasakan ada aura iblis yang lalu. Airell senyum riang dia tidak sabar melihat wajah putri kara setibanya di bilik paling hujung Ada seorang pengawal yang menjaga.
Hari ini Michael menjaga bahagian bilik putri kara, dia ingin sangat melihat wajah wanita, tapi apakan daya dia tidak di benarkan untuk membuka dan bercakap. Michael terkejut dengan kedatangan 3 orang lelaki! Yang paling tak dijangka adalah airell sendiri yang sejak di sini! Akhirnya dia bersuara muka dengan adiknya, dia rindu dengan adiknya seorang itu. Mulutnya tersenyum gembira. Matanya melihat wajah Airell. Tapi Airell buat reaksi biasa. Dia tidak kenal kah! Ouh lupa dia pakai topeng, jadi sukar orang nak kenal dia. Ermmm!! Tapi tak mengapa dia mencuba untuk bercakap.
"Salam tuan!!" Michael memberi tabik hormat. Mereka bertiga hanya tayang muka serius.
Airell mencebik bibir. Matanya bersinar melihat pintu itu! Berkerut dahi Michael Airell tidak kenal dia?
"Cepat buka!!" Arah Leftenan Kolonel Benjamin Harrison kepada Michael. Michael terkejut terketar-ketar untuk dibuka.
Airell mendengus keras, lembat!!
Tiba-tiba tangan airell di depannya pintu, "tepi !!" Airell menyuruh Michael tepi mereka bertiga melihat apa yang airell ingin lakukan.
Tiba-tiba pintu itu terbakar api berwarna ungu habis cair besi dibuatnya. Mulut Airell semakin melebar senyuman Mereka bertiga terkejut melihat api ungu yang marak merebak membuat pintu itu cair.
Michael orang yang paling terkejut melihat apa yang dilakukan oleh Airell. Michael dapat rasakan loket miliknya seperti bergetar, kenapa bergetar? Mata Airell bercahaya kekuningan, Michael baru faham loket ini ada hubungan dengan mata milik Airell.Akhirnya pintu cair, airell melangkah masuk ke dalam bilik itu, gelap? Mana?
"Hello? Putri kara? How are you??" Mata Airell melihat sekeliling kosong? Tiba-tiba belakangnya di hentak benda yang keras.
"Arghhh bangsat!!" Airell menjerit kesakitan! Tangan mengosok belakang lehernya, berdarah!!!
Leftenan Kolonel Benjamin Harrison dengan Kolonel David Beckham terkejut melihat putra ada di belakang Airell. Kenapa Putri kara melakukan itu. Airel pusing belakang kepalanya berdenyut denyut pandangan seperti kabur.
"Erk kak! Apa nie! Orang nk selamat kan dia!! Erkg!!" Pandangan menjadi semakin gelap dan gelap. Hitam!
Tubuh Airell jatuh di pangkuan putri kara, putri senyum melihat ank putri Sarena, cantik tapi sayang jiwanya direbut oleh iblis, sebab itu dia bertindak cepat. Dia bermimpi adiknya minta tolong selamatkan anaknya kerana anaknya akn menjadi iblis yang kejam. Putri kara mengelang kepala.
Putri kara melihat darah di belakang leher airell lalu dia terbenam giginya dan memhisap darah itu.
Leftenan Kolonel Benjamin Harrison dengan Kolonel David Beckham terkejut dengan tindakan putri kara!
"Kau kenapa hisap darah dia!!" Leftenan Kolonel Benjamin Harrison beran melihat kelakuan putri kara, apakah putri kara boleh minum darah vampire?
Putri kara mengelap bibirnya yang comot dengan darah airell. Matanya terpejam rapat, dia dapat rasakan sel sel tubuhnya seperti kembali pulih. Tubuhnya kembali berisi dah cantik. Terkejut mereka bertiga melihat perubahan putri kara. Putri kara senyum melihat mereka bertiga.
'" kau tolong angkat airell! Bawak ke bilik aku!!" Putri kara bangun lalu berhadapan dengan Leftenan Kolonel Benjamin Harrison lelaki yang dia sangat benci!. Merenung dengan tajam matanya bertukar menjadi kemerahan bersinar. Ini kerana darah airell memberi energy. Dia boleh minum sebab airell separuh manusia.
"Kau! Kenapa melakukan itu kepada airell!!!"Leftenan Kolonel Benjamin Harrison tidak puas.
"Aku nk airell ditidurkan seketika! So kau tak payah nk halang aku! Sekarang aku adalah putri kara!! Hormat sikit!!" Putri kara melenting marah wajahnya bengis, kakinya melangkah untuk keluar dari bilik penyeksaan nya itu. Sekarang dia kena lindungi Airel. Michael mengakat tubuh Airell kakinya melangkah mengikuti ke arah putri kara, dia terkejut melihat perubahan pada tubuh putri kara, cantik juga wanita itu, matanya sempat melihat lelaki dia yang dia benci itu.
" BANGSAT!!!" Amuk Leftenan Kolonel Benjamin Harrison. Matanya membara kemarahan. Manakala Kolonel David Beckham hanya dia lalu pergi meninggalkan bossnya. Dia mahukan Bossnya tenang sedikit.
Michael masuk dalam bilik putri kara, cantik dan mewah terdapat banyak lukisan potret ada di dinding, Michael meletakkan tubuh Airell di atas katil dia melihat seketika wajah cantik itu, hatinya dilanda rindu, mahu sahaja dia memeluk adiknya itu.
"Ehem!! Alang-alang kan! Kau ada sini! Aku nk kau mandi dia! Aku benci bau jantan sial tu,! Kau mandi di sini! Aku nk pergi bersihkan tubuh aku!!" Putri kara hilang di bilik air itu. Michael melihat Airell menelan air liur sekejap.
Tangannya membuka satu persatu baju yang di pakai oleh airell sehingga bogel tanpa seurat benang. Matanya melihat tubuh cantik milik Airell, tangannya membelai lembut wajah cantik itu. dia rindu dengan kulit hangat itu. Michael mengambil kain lalu dibasahkan lalu membasahi tubuh airell dengan kain basah itu matanya melihat di setiap tubuh indah itu banyak tompokan merah, ini mesti Lelaki itu yang melakukan. Kain itu mengosok lembut di kulit airell, sehingga ke bawah airell. Michael menutup mata sekejap Apabila kain itu lap bahagian milik airell. Michael berusaha mengawal nafsunya.
"Hufhh!!" Mengeluh seketika.
Tangan beralih mengosok di dada airell, muka Michael kemerahan melihat sesuatu menonjol kecil warna pink itu, bibirnya digigit, sungguh cantik,
"arhgg stop Michael!! Kau asal horny sangat gila!!" Amuk Michael dalam hatinya.Dia dapat rasakan walaupun berlapik dengan kain, dia mengosok dengan keras, terkejut dia dengan tindakannya. Matanya kembali melihat punting Airell. Menonjol bertukar kemerahan, sah!! Dia gila!!
"Ehem! Kau buat apa! Sampai merah!! Nah!! baju! Kau jangan bukan bukan lak dengan adik aku! Kalau kau nk hidup buat kerja elok-elok!!" Tiba-tiba putri kara ada dibelakang Michael, terkejut Michael dibuatnya.
"Baik!! Putri kara! Saya tak buat bukan bukan!!" Jawab Michael ketakutan.
"Takpelah biar aku yang pakaikan baju ke dia! Kau keluar lakukan kerja kau!!" Michael mengangguk kepala lalu pergi tinggalkan bilik itu.
Michael meraup wajahnya kesal, sah! Nanti apa pulak kata putri kara?! Nanti dirinya di cop dasar mesum pulak!!! "FUCK!!!"
Putri kara mengusap lembut pipi airell, airell betul betul ada iras dengan adiknya, tiba-tiba matanya menjadi hangat, putri kara menangis sambil memeluk airell dia rindukan adiknya. Dia dapat rasakan budak ini adalah adiknya, dahi Airell dikucup lembut dia sangat gembira akhirnya dapat juga berjumpa dengan airell. Putri kara tertidur dalam pelukan, dia penat dengan kehidupannya yang sunyi yang laluinya.
YOU ARE READING
Airell's vampire story (END)
VampireTajuk Airell's vampire story "Kara! Please help !! Rena serabut la!! Dengan desakan ayahanda tu..adik tak nak kahwin dengan dia kak!!!" - SARENA Sarena merupakan seorang putri, di istana vampire dia juga mempunyai abang dan kakak. Pada suatu hari...