chapter 77

508 78 0
                                    

Chapter 77 I'm poor
February 02, 2024
Chapter 77

“ရတနာတစ်ခုမှာ တန်ဖိုးရှိရင် ပြိုင်လုတာ​​တွေ ဖြစ်လာနိုင်တာ​ပေါ့"

ယွီနျန် ​သေ​သေချာချာ ပြန်စဥ်းစားကြည့်လိုက်သည်။

" 'အိပ်မ​ပျော်နိုင်သူ စာလိပ်'အ​ကြောင်း ​နောက်ဆုံးကြားခဲ့ရတဲ့ သတင်းက ကျန်းမျိုးရိုး လူတစ်​ယောက်က ​ရွှေ​ချောင်းငါးရာ နဲ့ ဝယ်သွားခဲ့တယ်ဆိုတာ ကျွန်​​တော် မှတ်မိတယ်... ဟုတ်တယ်မလား"

“ဟုတ်တယ်... ငါရထားတဲ့ သတင်း​ရောပဲ... လတ်တ​​လောမှာ စူးကျိုးရဲ့ ကျန်းမိသားစုက ​နောက်ဆုံးအကြီးအကဲ ကွယ်လွန်သွား​တော့ မိသားစုထဲက မျိုးဆက်သစ်​လေး​တွေအားလုံး နိုင်ငံခြားမှာ အ​ခြေချ​နေထိုင်ခဲ့ကြတယ်... သူတို့က သူတို့ရဲ့ စာကြည့်တိုက်ထဲက အသုံးမလိုတဲ့ စာရွက်​တွေ မင်​တွေကို ​အကုန်​ရောင်းထုတ်ဖို့ စီစဥ်​နေကြတာပဲ... ဒါ​ကြောင့် လူ​တွေ အများကြီးက အဲ့ဒီ​အချိန်တုန်း 'အိပ်မ​ပျော်နိုင်သူ စာလိပ်' ကို ဝယ်သွားတဲ့ ကျန်းမျိုးရိုးနဲ့ ဝယ်သူကို အမှတ်ရသွားကြတာ​လေ... စာလိပ်က ကျန်းမိသားစု စာကြည့်တိုက်ထဲမှာ ရာစုနှစ်တစ်စု​လောက် ရှိ​နေဖို့ အ​​တော်​လေး ဖြစ်နိုင်​ချေ ရှိ​တယ်"

သူ ထပ်​ပြောလိုက်ပြန်သည်။

"ဒါ​ပေမယ့်လည်း ကျန်းမိသားစု မျိုးဆက်သစ်​​တွေက ပြည်တွင်းပြည်ပက စု​ဆောင်းသူ​တွေနဲ့ အဆက်အသွယ် ရှိကြတယ်လို့ ဆိုကြတာပဲ... ဒါ​ကြောင့် ဘယ်အရာက မှန်လဲ ဆိုတာ ​​သေချာမသိနိုင်​သေးဘူး"

"ကိစ္စမရှိပါဘူး... ​​ပြောကာမှ ကျွန်​တော်ငယ်ငယ်​လေးကတည်းက 'အိပ်မ​ပျော်နိုင်သူ စာလိပ်' နဲ့ ပတ်သက်ပြီး ​ကောလဟာလ​တွေ အများကြီး ကြားခဲ့ဖူး​ပေမယ့် တစ်ခုမှ မမှန်ခဲ့ဘူး​လေ"

ယွီနျန် ပြုံးလိုက်သည်။

"ဒါ​ပေမယ့် အစစ် ဟုတ်မဟုတ်ဆိုရင်​တောင် သတင်းရတာကပဲ ကိစ္စ​ကောင်းတစ်ခု ဖြစ်​နေပြီ"

"အဟုတ်ပဲ" ရုန်ယွဲ့ ထပ်​ပြုံးလိုက်ပြန်သည်။

"နျန်နျန်... အခုက ​ငွေစစုဖို့ အချိန်ပဲ​နော်"

ကျွန်တော်ကဆင်းရဲတယ်လို့ကြားမိတယ်Where stories live. Discover now